tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

1.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Twee tapijten besteld bij Tapeso op een zondag en deze zijn de dag erna netjes klaargemaakt en verzonden. De levering via Packs was voor een tweede maal (eerder bij een bestelling van VidaXL) ondermaats. Na drie dagen thuis te zijn gebleven voor de levering werd de leverstatus op de derde dag uiteindelijk aangepast naar dat ik niet thuis was (even na 8 uur ‘s avonds) en de dag erna is door Packs de status aangepast naar bezorgd (even na middernacht). Tapeso was overdag uitstekend telefonisch te bereiken en het contact via e-mail verliep ook prettig. De communicatie was transparant en uiteindelijk hebben ze een passende oplossing geboden.

25 sep 2023
Eerst was ik heel blij, kleed gekocht maar bleek een productiefout in te zitten, ik kreeg een voucher van hetzelfde bedrag 229.00. Geweldige service. Ik zocht een nieuw kleed deze was bijna 500 euro maar op dat moment niet leverbaar, 1 a 3 weken wachten, geen bericht. Ik maar eens een bericht gestuurd, kreeg als antwoord, helemaal niet meer leverbaar. Ander kleed uitgezocht, alleen was deze in de aanbieding voor 129 euro, dus 100 euro minder dan de voucher. Maar die kreeg ik niet terug. Ik vind het zo verschrikkelijk oneerlijk. Ik koop een kleed die er na 2 maanden niet meer uitziet, huishouden van 2 personen die beide werken. Dus wat is er op gelopen, veel duurder kleed uitgezocht wat niet meer leverbaar is. Dan uit noodzaak maar een kleed uitgezocht wat eigenlijk niet onze smaak is. En voor die 100 euro een kleed uitgezocht wat helemaal niet onze smaak ik maar ja, 100 euro " weggooien" doe je ook niet. Dus zeker niet tevreden en nooit geen tapeso meer en ik zal zeker geen reclame maken. Oja, op de chat een medewerken die zegt dat ik wel de 100 euro terug krijg en van de medewerker op de mail weer niet. Met groeten, Marja van Elsen

Beoordelingen voor tapeso.nl

Duurde lang voor pakket binnen kwam, slechte pakketdienst heeft vele slechte reviews
0 sterren. 5 dgn voor niks gewacht. 5x telefonisch contact. Komen afspraken niet na
21 nov 2023
tapijn wordt niet op afgesproken dag en tijd opgehaald. het is wel al betaald!!
6 okt 2023
ik heb nog steeds niks ontvangen van mijn bestelling, nu bijna twee weken later
Tapeso prima, klantenservice prima, product prima, alleen logistiek een drama!
30 dec 2023
Ik vind dat de tapijt niet recht is en dat vind ik jammer en kost niet weing
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Soms dan komt het voor dat kleden voor langere tijd opgerold zitten waardoor ze zich raar zetten. Helaas kan ik in de beoordelingen weinig voor u betekenen hierin en hebben wij een klantenservice ingericht om u te assisteren bij dit soort zaken. Wij zijn er iedere werkdag van 0900u - 1700u warme groet, Team Tapeso
14 nov 2023
Door het vouwen is het kleed nog niet glad, ik hoop dat het nog goed komt.
16 okt 2023
Tapijt werd onder een afdak op 5 meter van de voordeur achtergelaten.
25 nov 2023
Kleed voldoet niet aan de omschrijving Het retourproces beter regelen
20 okt 2023
Kleden iets minder van kwaliteit.. Service en medewerkers wel netjes
18 apr 2024
Ik vindt dat er snel een lig kuil in het matras zit al na een nacht
18 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wij verkopen echter geen matrassen en alleen vloerkleden. We vinden het uiteraard vervelend om te horen dat jouw matras niet aan de verwachting voldoet. We hopen uiteraard wel dat je tevreden bent met het vloerkleed en wensen je dan ook heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
16 dec 2023
Een vloerkleed teruggestuurd maar geen reactie van het bedrijf
15 mei 2024
Tapijt afwerking minder kwaliteit niet mooi afgeboord
21 aug 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je niet tevreden bent met de kwaliteit en de afwerking van het vloerkleed. Mocht je specifieke vragen hierover hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Bestelling niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling betaald, maar nooit ontvangen!!
27 okt 2023
Levering was onaangemeld. Gelukkig dat wij thuis waren
MS
María S.
België
28 apr 2024
Slechte levering service. Snelle antwoord via email.
26 dec 2023
Ik heb jij bestelling van 12/12 nog altijdniet gehad
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Het beste kan u over dit soort kwesties contact met onze klantenservice zoeken. Wij zijn iedere werkdag van 0900u - 1700u beschikbaar via email/chat/telefoon. Ik vind het lastig om te zeggen vanaf hier waar het precies aan ligt. Wel bedankt voor de feedback en als u nog toelichting zou kunnen geven dan graag. Zachte groet en fijne dag verder, Team Tapeso
21 nov 2023
de kleur wijkt erg af van hoe deze wordt weergegeven.
17 okt 2023
Beschreven artikel komt niet echt over zoals het oogt
21 jan 2024
Klantenservice is matig en de bezorging was slecht
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de boordeling, soms dan ondervinden we inderdaad problemen met onze transporteur en soms dan pakken dingen niet uit zoals gepland. Onze oprechte excuses hiervoor. Als u nog dingen specifiek wil toelichten dan zijn we hier iedere werkdag van 0900u - 1700u. Fijne dag verder en zachte groet, Team Tapeso