Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.795 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Snelle levering. Een van de toys viel wat tegen. Waarschijnlijk daardoor een prijsverlaging. Verder tevreden.
Het is fijn en handig besteld en zeer discreet. Iets dat ik fijn vindt aangezien ik nog bij mijn familie woon
7 jan 2024
Duidelijk overzicht, goeie info en makkelijk bestellen. Plus snel geleverd, wat kan je nog meer wensen! A++++
24 apr 2024
Snel en verzorgd alleen spijtig dat ik zoals geadverteerd geen Albert Hein kon selecteren als deliverypunt.
Antwoord van Easytoys.nl
24 apr 2024
Bedankt voor je positieve feedback over de snelle en zorgvuldige bezorging! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent, maar het spijt ons dat je geen Albert Heijn kon selecteren als afleverpunt. Wist je dat Albert Heijn onlangs heeft besloten om te stoppen met het aanbieden van PostNL punten in hun winkels? Het lijkt erop dat zelfs de grootste supermarktketen soms van gedachten verandert! Maar geen zorgen, we zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze service te verbeteren en jou beter van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je begrip en je steun. Als je nog andere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Adriën
IK bestelde voor de eerste keer stond versteld van de snelle levering binnen 24 uur en alles netjes verpakt.
Fijne website, goede beschrijving en nette (anonieme) levering. Goede info over verloop van de bestelling.
groot aanbod en snelle levering. Veel klanten beoordelingen wat uitzoeken makkelijker maakt. Goeie website.
Snelle en discrete levering. Retourneren zonder problemen (zolang je je uiteraard aan de voorwaarden houdt).

Snel,heel,en goed te volgen

Duidelijk qwa levering en snel te volgen, nooit problemen gehad , nooit beschadigingen , kort uit tevreden !

Vlotte verzending

De bestelde artikelen waren snel verzonden. Netjes opgehaald bij het PostNL ophaal punt, dat ging ook prima
Snelle levering en producten zoals in de beschrijving. Wel aan de prijzige kant voor de kwaliteit af en toe
het eerste pakketje was zoek geraakt. Na 1 telefoontje heel snel en netjes opgelost en met een dag binnen.
Fijn dat het zo snel geregeld is! Ik had de oude opgestuurd en daarvoor was er snel een nieuwe voor terug.
10 feb 2024

Goede producten met daarbij goede info en snelle levering waarbij niet te zien is wat het pakketje inhoud
8 aug 2024
Als ik een pomptube bestel , dat hij dan zo snel kapot kan gaan , heb er zo wel veel nodig in een jaar

Big variety and fast delivery

It's easy to choose a product from websites menu, categories and description. Impressively fast delivery!
18 jan 2024

De discretie en snelheid van de levering

De discretie, de snelheid van de levering. De producten zelf zijn exact zoals beschreven in de webshop
18 jan 2024

Perfectie

Geef aan wanneer het product binnen is en wauw de bezorging is zo snel en perfect verpakt goede kwaliteit
5 mei 2024

heel goeie leveringen

Elke keer dat ik iets heb besteld netjes en snel geleverd. Discrete verzending zoals beloofd en op orde.
17 mrt 2024
Het aanbod en het gebruiksgemak van de website is goed. De werking van een aantal producten not so much.