Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.051 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Discrete bezorging, goede recensies en snelle levertijden. Meerdere dingen besteld tot nu toe geen enkele problemen
19 apr 2024
Breed assortiment, mr sommige producten zou ik liever met een wat hogere kwaliteit zien (ander materiaal gebruik)
Snelle en discrete verzending. Goede omschrijving van producten. Veel keuze, voor ieder wat wils. Leuke kortingen.

Tevreden!

Goede producten, prijs-kwaliteit verhouding goed, boven verwachting goede kwaliteit. Snelle en discrete levering.

Beste site die ik ken

Goede productomschrijving inclusief specificaties. En ook de recensies direct onder het product zijn erg prettig.
Duidelijke website, goed en discrete leveringen. Alleen omschrijvingen kloppen niet altijd met de werkelijkheid

Altijd goeie ervaring

Altijd lekker op tijd, producten zoals in de beschrijving, goeie prijs kwaliteit verhouding , brede assortiment.
29 apr 2024

Goede website

Goede beschrijving op de website en een nette prijs. De verzending was snel en helemaal anoniem. Super bedrijf.

Uitstekende webshop ervaring

Makkelijk met uitzoeken en bestellen. Goede adviezen en snelle verzending. Geen verbeterpunten of advies nodig
Antwoord van Easytoys.nl
Fantastisch om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze webshop! We zijn blij dat je het proces van uitzoeken en bestellen gemakkelijk vond, en dat onze adviezen en snelle verzending aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor het delen van je feedback! Mocht je in de toekomst toch vragen of behoeften hebben, weet dan dat we altijd hier zijn om je te ondersteunen. Geniet van je aankopen! Vriendelijke groet, Adriën

Trilt als een bus

Goede collectie en altijd alles keurig in orde. Verstuurd in neutrale doos. Ook echt de volgende dag geleverd.
10 feb 2024

Prima bestelproces, goede service

Prima bestelproces, uitstekende nazorg en adequate actie bij navraag, vriendelijke medewerkers klantenservice

Fijne spullen

Breed assortiment, duidelijke beschrijvingen, snelle service, fijne spullen! Meteen veel plezier mee gehad :-)
31 dec 2023
Bestellen was makkelijk, duidelijke goeie site. Bezorging was snel en discreet. Al met al erg fijne ervaring.
Het zou fijn zijn als jullie iets meer keuze zouden hebben in het latex of rubber lingerie. Maar verder super
Snelle levering. Een van de toys viel wat tegen. Waarschijnlijk daardoor een prijsverlaging. Verder tevreden.
Het is fijn en handig besteld en zeer discreet. Iets dat ik fijn vindt aangezien ik nog bij mijn familie woon
7 jan 2024
Duidelijk overzicht, goeie info en makkelijk bestellen. Plus snel geleverd, wat kan je nog meer wensen! A++++
24 apr 2024
Snel en verzorgd alleen spijtig dat ik zoals geadverteerd geen Albert Hein kon selecteren als deliverypunt.
Antwoord van Easytoys.nl
24 apr 2024
Bedankt voor je positieve feedback over de snelle en zorgvuldige bezorging! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent, maar het spijt ons dat je geen Albert Heijn kon selecteren als afleverpunt. Wist je dat Albert Heijn onlangs heeft besloten om te stoppen met het aanbieden van PostNL punten in hun winkels? Het lijkt erop dat zelfs de grootste supermarktketen soms van gedachten verandert! Maar geen zorgen, we zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze service te verbeteren en jou beter van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je begrip en je steun. Als je nog andere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Adriën
IK bestelde voor de eerste keer stond versteld van de snelle levering binnen 24 uur en alles netjes verpakt.
Fijne website, goede beschrijving en nette (anonieme) levering. Goede info over verloop van de bestelling.