Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.502 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.151 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Afstand ging alleen aan vergeet niet meer uit of andere stand
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat de producten die u heeft besteld niet lijkt te werken. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een productreview achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat u tevreden bent over de levering, de informatie en het contact dat u met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën
3 mei 2024
bestelling niet eens binnen gekregen, k heb gewacht op niks.
6 mei 2024
Beste Jamal, Wat balen dat je je bestelling niet hebt ontvangen en dat het terug naar ons is gestuurd. Het laatste wat we willen is dat je op niks zit te wachten! Post NL laat weten dat het adres niet juist was, maar hopelijk geeft de tracking je wat meer inzicht in wat er is gebeurd. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, maar we hebben het pakketje retour ontvangen en je geld teruggeboekt. Als je nog steeds geïnteresseerd bent in de producten, raden we je aan om opnieuw te bestellen. Hopelijk verloopt de bezorging dan vlekkeloos! Mocht je nog vragen hebben of ergens mee zitten, dan zijn we er voor je. Laat ons weten als je iets nodig hebt, we zijn hier om te helpen. Sorry dat het niet helemaal vlekkeloos verliep, we hopen je snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Adriën
Het product is niet krachtig genoeg. Stopt telkens Spijt van
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te vernemen dat het door u bestelde artikel niet naar verwachting is. Heeft u al nieuwe batterijen geprobeerd? Mocht het artikel defect zijn kunt u contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Adriën
Na 1 keer gebruiken was me speeltje kapot. Waterschade.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Balen dat een artikel dat je hebt besteld inmiddels defect is. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dit artikel zou waterproof moeten zijn, je kunt dus een beroep doen op de garantie. Het artikel kan dan geretourneerd worden en je hebt de keuze tussen een nieuw artikel of het aankoopbedrag terug. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice, we zijn dagelijks bereikbaar en helpen je graag. Excuses voor het ongemak! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
Mijn product functioneerd maar half rn valt uit bij druk
Vanwege deze lekkere subtiele mail! Stelletje sukkels.
Antwoord van Easytoys.nl
We hebben je opmerkingen ontvangen en willen graag meer inzicht krijgen in de situatie die je hebt ervaren, aangezien we momenteel niet duidelijk kunnen herleiden over welke e-mail dit gaat. We waarderen je feedback, maar willen je vriendelijk vragen om respectvolle taal te gebruiken, zodat we samen constructief aan een oplossing kunnen werken. We streven altijd naar duidelijke en positieve communicatie met al onze klanten en het is belangrijk voor ons om te begrijpen waar en hoe er mogelijk iets mis is gegaan. Als je bereid bent, zouden we het op prijs stellen als je meer details kunt delen over de specifieke mail waarop je doelt. Dit zal ons helpen om te begrijpen wat er is gebeurd en hoe we in de toekomst dergelijke misverstanden kunnen voorkomen. Je kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoon, chat en email. We staan klaar om naar je te luisteren en samen te werken aan een positieve oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën
weinig verstand van cockringen, verkeerd advies gehad
1 mei 2024
Laadt niet op geprobeerd met verschillende opladers
3 mei 2024
Het spijt me te horen dat je problemen ondervindt met het opladen van de Satisfyer, ondanks het gebruik van verschillende opladers. Dat klinkt frustrerend. Om dit op te lossen, raden we aan om de oplaadpoort en de kabel zorgvuldig te controleren op eventuele vuil of beschadigingen.Als dat niet helpt, laat het ons weten dan gaan we voor je aan de slag om het op te lossen. Vriendelijke groet, Adriën
Hebben jullie nog een lieve vrouw die van seks houdt
Heel persoonlijk. Gebruik toch liever een vibrator
Antwoord van Easytoys.nl
Dankjewel voor je openhartige feedback over de Satisfyer! Net als in de culinaire wereld, heeft iedereen inderdaad zijn eigen 'smaak' wanneer het om persoonlijke producten gaat. Jammer dat de Satisfyer niet helemaal jouw 'smaak' was, net zoals sommigen de voorkeur geven aan een espresso boven een latte. We waarderen je voorliefde voor vibrators en staan klaar om je te helpen het perfecte recept te vinden voor jouw geluk. Laat het ons weten als je advies wilt op je zoektocht naar de perfecte smaakervaring! 😊 Groetjes, Adriën
Verpakking mag beter alles los in een doos gedropt
19 mei 2024
Het product dat ik gekocht heeft, is hij al kapot
23 mei 2024
Bedankt voor je review en je melding. Wat vervelend om te horen dat het product dat je hebt gekocht al kapot is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We willen dit graag voor je oplossen. Zou je contact kunnen opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen? Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Adriën
6 mei 2024
Geen gebruiksaanwijzing, los zittende schakelaar.
7 mei 2024
Bedankt voor je feedback Jules Het spijt ons te horen dat je geen gebruiksaanwijzing hebt ontvangen en dat de schakelaar los zit. Dat is niet de ervaring die we willen bieden. Voor defecten/gebreken kun je eenvoudig een retour aanvragen via ons retourportaal op de website. Bovendien zijn er handige video's beschikbaar op onze website onder de artikelen, die als gebruiksaanwijzing kunnen dienen. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen via onze klantenservice? We zullen ervoor zorgen dat je de juiste informatie ontvangt en dat eventuele problemen worden opgelost. Ons team staat klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Adriën
Snelle levering. Wat bestelling betreft compleet.
Mijn bestelling niet gekomen en nog moeten betalen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw pakket nog niet afgeleverd is! Ik zie dat er een onderzoek is opgestart bij PostNL. Zodra we hier de uitslag van ontvangen nemen we direct weer contact met u op. Helaas duren de onderzoeken op dit moment wat langer dan gebruikelijk. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Onduidelijke gebruiks informatie. Snelle levering
door de stoot beweging schakel het uit waardeloos
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen een artikel dat je hebt besteld niet goed lijkt te werken. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden of dat de batterijen niet goed geplaatst zijn. Je kunt de artikelen beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
betere beschrijving of hoe artikel te gebruiken
13 apr 2024
Al mijn vibrators gaan stuk ik betaal me scheel
Antwoord van Easytoys.nl
Dankjewel voor je bericht Nikki! Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met je aankopen. Dat klinkt frustrerend als je investeert in plezier. Gelukkig hebben we uitstekende garantievoorwaarden en staan voor je klaar om dit recht te zetten. We raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Laten we ervoor zorgen dat je toekomstige ervaringen alleen maar positief zijn! Groetjes, Adriën
20 mrt 2024
Prijs kwaliteit laat soms wel wat te wensen over
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor je eerlijke feedback. We streven altijd naar de beste prijs-kwaliteitverhouding en jouw input is natuurlijk waardevol voor ons. We zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze producten en diensten. Zou je ons kunnen laten weten wat je specifiek miste of wat je verwachtingen waren? We staan open voor je suggesties en willen graag leren hoe we je ervaring kunnen verbeteren. Laten we samen werken aan een betere ervaring! Groetjes, Adriën