ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

739 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.963 beoordelingen in totaal

29 okt 2023
Ik had al een keer twee paar gekocht en gebruikt. Deze heb ik aangeschaft in het lang. De kwaliteit is perfect. Alleen het aluminium stripje aan de bovenkant van mijn linker hand glijd er steeds uit. daar zou afsluitbaar moeten zijn. met stiksel of klittenband oid

2 jul 2024
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

23 jul 2024
Dank u wel voor uw review.
22 jul 2024
Dank u wel voor uw review.
22 jul 2024
Hartelijk dank voor uw review.
22 jul 2024
Super bedankt voor uw review.
22 jul 2024
Hartelijk dank voor uw review.
15 aug 2024
Heb Ossur foot-up klapvoet bestelt kleur beige maat M ook 0ssur Footl-up er bij besteld, passen niet op elkaar. Met ergo therapeute gekeken wat het probleem is. De aansluiting dus het elastiek is te kort. Waarschijnlijk meedoet de foto-up shoeless een maat groter zijn. Graag jullie advies. Van beiden maar M besteld en gekregen
16 aug 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de twee producten niet goed op elkaar aansluiten. Graag verneem ik uw enkelomvang en uw voetomvang (midden op de wreef) om samen met u te kunnen kijken of de maten kloppen. Graag ontvangen wij ook een foto van de producten om uw voet heen. Ik had u graag willen bellen echter staat er een te kort telefoonnummer bij uw bestelling. U kunt alle informatie toesturen naar info@probrace.nl. Wij vernemen graag van u!
27 jul 2024
De brace is te dik onder de voet, en hij voelt onaangenaam . Na twee keer de klittenband geopend en gesloten te hebben pluist hij al en ziet er meteen oud en versleten uit. Ik ben teleurgesteld
31 jul 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace niet doet wat u ervan had verwacht. U mag binnen 14 dagen het product retourneren. Mocht u geen randje voelen onder de voet, die u nu wel voelt vanwege de open hiel raad ik u aan om een brace te kiezen met gesloten hiel. Deze braces zitten vaak comfortabeler. Als u nog vragen heeft stel ze gerust via info@probrace.nl.

Ik heb vraagtekens

Ik denk dat het een 2 de handse Brace is Ook was de originele verpakking waar de brace in zat kapot , en uit verband . Wel voor een ieuwe betaald!!!!
31 jul 2024
Goedemiddag, vervelend om te horen dat de brace er niet als nieuw uit zag. Het kan wel eens gebeuren dat verpakking scheurt tijdens het inpakken. In verband met onnodig weg gooien doen wij er dan geen nieuwe verpakking om heen. Zag de brace er ook niet als nieuw uit? Want dit is zeker niet de bedoeling. Zou u foto's kunnen toesturen naar info@probrace.nl, zodat wij u verder kunnen helpen. Wij horen graag van u!
13 aug 2024
Blijft maar op 1 plek echt goed vast zitten. En geeft ook niet de steun die ik van mijn oude brace wel had. T lijkt wel een soort korset. Ach
14 aug 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de rugbrace u niet goed past. Bedoeld u dat het klittenband aan een kant goed blijft zitten en de andere zijde niet? Mocht dit zo zijn vernemen wij graag foto's, want dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij kijken graag met u mee naar een product die ongeveer dezelfde ondersteuning zal geven als u oude brace. Om dit te kunnen doen ontvangen wij graag de informatie waarom u een brace draagt en van welk merk de oude brace is. U kunt alle informatie toe sturen naar info@probrace.nl.
14 aug 2024
Lijkt me kwalitatief goed, maar de gebruuksaanwijzing vind ik absoluut te sumier.
14 aug 2024
Goedemiddag, dank u wel voor uw review en feedback. Mocht u nog vragen hebben over het aantrekken van de brace dan vernemen wij deze graag via info@probrace.nl
13 aug 2024
De klittenband laat makkelijk los
14 aug 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het klittenband gemakkelijk los laat. Heeft het klittenband een groter stuk om aan te kleven of sluit de band net op het randje? Wij ontvangen graag foto's en het liefst zelfs een filmpje waarop wij kunnen zien dat het klittenband snel los laat. U mag dit allemaal toesturen naar info@probrace.nl.
5 aug 2024
Prijs veel te hoog
5 aug 2024
Goedemorgen, vervelend om te zien dat u de prijs te hoog vind. U heeft een mooi en kwalitatief een van de beste braces aangeschaft. De prijs ligt daardoor dan ook hoger dan een budget model. Dank u wel voor de feedback en nog een fijne dag!
23 jul 2024
24 jul 2024
Goedemorgen, vervelend om te zien dat u niet tevreden bent met ons bedrijf. Graag vernemen wij uw klacht en/of feedback. U kunt contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
20 jul 2024

Bij de beschrijving stond ook voor…achillespees

Bij de beschrijving stond ook voor ontstoken achillespees, die geeft daar geen versteviging mee, jammer
22 jul 2024
Goedemorgen, het klopt inderdaad dat deze brace ook geschikt is voor de achillespees. De brace is zo ontwikkeld dat die geen druk/versteviging op de achillespees geeft zodat de pees kan rusten en genezen. Als u nog vragen heeft stuur ze gerust naar info@probrace.nl
HK
Hein K.
Sittard
29 jun 2024
mijn ervaring is goed ,, past perfect ,, geeft voldoende steun ,, bij mijn rugklachten ,, na een val ,, en ziekenhuis bezoek ..had ik 3 rugewervels verschoven ,, ik heb toen deze brace gekocht ,, en voelde al na 1 uurtje resultaat .. ik kon weer zonder pijn lopen en bewegen ,, ik ben der heel tevreden over ,, ik raad deze brace echt aan bij mensen met rugklachten ,,,
1 jul 2024
Hartelijk bedankt voor uw review en goed om te horen dat de brace u zo snel verlichting heeft gegeven.
24 jun 2024
Ten eerste dit ding wordt gemaakt in China, dat is erg jammer. Eigenlijk koopt ik liever geen Chinese zooi. Wanneer dit vermeld zou zijn, had ik hem niet gekocht. Ten tweede, of dit ding nu écht helpt, kan ik na ruim 2 weken nog niet zeggen. Ik twijfel nog…
24 jun 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat het product u (nog) niet het gewenste resultaat geeft. Het belangrijkste is dat u uw voeten langzaam laat wennen aan de stand in de brace. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u ons altijd mailen (info@probrace.nl).
6 jul 2024

Onjuiste zending onmiddellijk hersteld

Ik kreeg een zending die helemaal niet klopte. Een Brace die zwart was ipv de bestelde beige; incompleet qua spullen en zonder handleiding. Gebeld. Decaf erop gelijk hersteld met een nieuwe zending.
8 jul 2024
Vervelend om te horen dat het in eerste instantie niet goed is gegaan. Gelukkig is alles opgelost en heeft u het juiste product nu in huis. Dank u wel voor uw review.
1 jul 2024

Te dik voor in de schoen

Het is wellicht een goede inlegzool, maar doordat deze veel dikker is dan de inlegzool die regulier in mijn schoenen zit, zitten de schoenen oncomfortabel met deze zooltjes.
1 jul 2024
Goedemiddag, goed dat u dit aangeeft. Als het goed is kunt u uw zooltjes van uw schoenen verwijderen en de aangeschafte zooltjes er daarna inleggen. Zo voorkomt u dat uw voeten enorm hoog in uw schoenen komen te staan.
17 jul 2024

Voldoet niet voor mijn voet maar goede service

Na mijn eerdere recensie nu een update. Ze reageren netjes en als het niet voldoet dan mag het terug. Helaas is het voor mijn voet niet afdoende .
19 jul 2024
Dank u wel voor uw update. Jammer om te horen dat het product niet voor u geschikt is. Ik wens u alvast een fijn weekend toe.
18 jul 2024
Snelle verzending na aankoop. Jammer dat door vertraging bij PostNL het wat langer duurde voordat ik mijn bestelling in handen had.
19 jul 2024
Dank u wel voor doorgeven en uw review!