x2o.nl- Logo - Beoordelingen

x2o.nl

1.031 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.186 beoordelingen in totaal

8 sep 2024
Ik heb het echt naar mijn zin gehad om meerdere keren naar de X2O showroom in Zoeterwoude te gaan. Ik vind het fijn dat er drie verschillende budget opties zijn (Linie/Storke/Balmani). De meubels die ik mooi vond, pasten helaas niet in mijn kleine badkamer, dus heb ik alleen een Blaufoss wastafel kraan en een doucheplank van Balmani gekocht. Als ik ergens anders heen verhuis en een nieuwe badkamer nodig heb, zal ik zeker weer naar X2O kijken! Wat betreft het verbeteren van de digitale winkelervaring, zou ik willen dat de filteropties op de website beter zouden werken: op dit moment kan er maar één filter tegelijk worden geselecteerd, en dat kan frustrerend zijn als er veel opties moeten worden geselecteerd.

Beste X2o, KLACHT: Ik richt me vanaf dit punt tot de directeur van X2o omdat de bezorgservice en dus de samenwerking met Postnl werkelijk dramatisch is! De herhaling van keer op keer niet nakomen van afspraken mbt de bezorging en spullen die 'voorradig' zijn is niet alleen teleurstellend maar vooral onacceptabel. Niet alleen bij de bestelling van de laatste keer is er de avond ervoor GEEN track en trace link verzonden. Maar zelfs bij de nieuwe bestelling die ik met heel veel pijn en moeite heb moeten regelen, omdat ik niet even opnieuw €550 uit mijn zak kan toveren, is er wederom GEEN track en trace verzonden. Terwijl u deze belofte wel in de mail met de klant communiceert. Zie bijlagen. Vervolgens moet ik met heel veel stress achter zo'n track en trace link aan en waarbij er ook nog eens voor niks wordt gewacht en als klapper ontvang ik vervolgens helemaal NIKS en wordt mijn handtekening vervalst! Ik vind het onverantwoordelijk om bij elk dramatisch mislukte bezorgpogjng de schuld op Postnl af te schuiven en mij als gedupeerde klant vervolgens het onderzoek af te laten wachten. Het is ook uw verantwoordelijkheid om de samenwerking en daarin de gemaakte afspraken met Postnl te waarborgen. En vooral niet mij als klant daarmee keer op keer ernstig te storen met alle persoonlijke en financiële gevolgen vandien. Dit is onacceptabel en ik ben er helemaal klaarmee. Ik overweeg op dit punt een jurist in te schakelen. Ik vind het namelijk schandalig dat ondanks de zoveelste fiasco met Posnl en dat ik nadrukkelijk met bewijsmateriaal aantoon dat de bezorger zelf handtekeningen plaatst bij de ‘bezorging’ van uw producten. U nog steeds zakendoet met Postnl. En dat ik als klant wederom gedupeerd raak in het hele proces. Ook is geen enkele keer proactief vanuit X2o vervolgens een goedmaker aangeboden. Het is dat ik er elke keer na de zoveelste teleurstelling qua mislukte bezorging zelf om vraag. Maar eigenlijk zou deze klantenservice vanzelfsprekend moeten zijn. Sterker nog ik moet nu wederom wachten op mijn geld creditatie terwijl ik de producten niet heb ontvangen. En het onderzoek dat met Postnl is ingesteld is iets tussen X2o en Postnl waar ik verder niks mee te maken heb. Mijn klantenervaring met de bezorging en keer op keer vertraagde voorraad van X2o is helaas ernstig teleurstellend. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend mijn geld binnen 3 werkdagen over te maken op: NL52INGB0009637683 tnv T. Altan Ook verzoek ik om een schappelijke financiële compensatie voor de geleden persoonlijke en financiële gevolgen. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Tulay Altan

Beoordelingen voor x2o.nl

8 mei 2024
Webshop zegt niet over voorraad en vervolgens komt het een maand later
13 mei 2024
Beste, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat de informatie over de voorraad en de latere levering niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We streven ernaar om onze klanten altijd duidelijk te informeren over leveringstijden en beschikbaarheid. We betreuren het dat u deze ervaring heeft gehad en nemen uw feedback serieus. Hoewel we onze kwaliteitsnormen niet ondermijnen en ons best doen om onze klanten de beste service te bieden, begrijpen we dat er ruimte is voor verbetering. We werken continu aan het optimaliseren van onze voorraadbeheer en communicatieprocedures. We danken u nogmaals voor uw feedback en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
3 feb 2024
Als je wat besteld krijg je geen bevestiging of wanneer je het krijgt
17 feb 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat u geen bevestiging of informatie over de levering van uw bestelling heeft ontvangen. Onze belofte is juist om transparant te communiceren over levertijden en het verbaast ons dan ook dat je deze niet hebt ontvangen. We streven ernaar om elk probleem vlot te onderzoeken en op te lossen. Wij moedigen u aan contact op te nemen met het klantenservicepunt in een van onze winkels of via onze ondersteuningspagina, zodat we u persoonlijk verder kunnen helpen en een passende oplossing kunnen bieden. Hartelijk dank, Het X²O team
Not clear information about product delivery and bad customer service
Antwoord van x2o.nl
Hello, Tthank you for taking the time to share your feedback with us. While we are thrilled to be known for our comprehensive range of quality bathroom products and our commitment to excellent service, it's apparent that your experience with product delivery and customer service did not meet the high standards we strive to uphold. We take pride in our transparent communication and our customer support service points in all stores, which are dedicated to addressing issues such as delivery and stock inquiries. If there has been any confusion or dissatisfaction regarding our service, we deeply regret that we did not meet your expectations on this occasion. We appreciate your input and invite you to visit us again for a better experience. Warm regards. The X²O team
3 dec 2023
Graag de producten leveren, tot op heden nog niets ontvangen..!!!!
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u nog geen producten heeft ontvangen. Onze klantenservice is er om u te ondersteunen bij leveringskwesties, we streven er uiteraard naar om onze beloftes altijd na te komen. We nodigen u uit om direct contact op te nemen met het dichtstbijzijnde servicepunt in een van onze winkels, of via onze online support, zodat we dit voor u kunnen oplossen. Hartelijk dank, Het X²O team
bestelde is betaald maar na bijna een week nog niks ontvangen
17 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We streven ernaar om onze beloftes omtrent leveringstijden na te komen en onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele problemen naar tevredenheid op te lossen. Onze showrooms beschikken over een klantenservicepunt waar u met al uw vragen terecht kunt, ook over leveringen. Hartelijk dank, Het X²O team
17 mrt 2024
Twee keer iets besteld en 2 keer is de levering vertraagd.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u twee keer een vertraging heeft ervaren bij de levering van uw bestellingen. We streven er altijd naar om onze beloftes na te komen en duidelijk te communiceren over levertijden. Mocht er onverhoopt toch iets niet gaan zoals gepland, dan staat onze klantenservice in al onze winkels voor u klaar om snel een passende oplossing te vinden. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team

Het identieke produkt is bij Aldi voor…

Het identieke product is bij Aldi voor 40Euro te koop!!!
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We vinden het spijtig te horen dat u een product elders voor een lagere prijs heeft gevonden. We hechten veel waarde aan de kwaliteit en het design van onze producten, en onze klanten kunnen rekenen op onze kwaliteitsnormen die wij nooit ondermijnen. Bovendien bieden wij een unieke service met directe levering, tot 6 maanden gratis opslag en tot 8 jaar garantie, wat de waarde van onze aanbiedingen versterkt. Mocht u verdere vragen hebben of willen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn, staan onze showroom adviseurs altijd klaar om u professioneel en deskundig advies te geven. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
21 nov 2023

Veel later bezorgd

Eerlijk zijn over wanneer een product bezorgd wordt.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We streven ernaar om onze klanten altijd nauwkeurig te informeren over de verwachte levertijden. Mocht er onverhoopt een situatie voordoen waarbij de levering niet verloopt zoals beloofd, dan staan onze klantenservicepunten in alle winkels klaar om u direct te ondersteunen en een passende oplossing te vinden. We vinden het jammer als er enige onduidelijkheid of ongemak is ontstaan en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak. Ons doel is om u een zorgeloze ervaring te bieden en we nemen uw opmerkingen serieus om onze dienstverlening waar nodig te verbeteren. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
10 mei 2024
Niet meer werken met post nl en items goed verpakkeb
13 mei 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat de bezorging en verpakking van uw items niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij streven ernaar om onze producten altijd zorgvuldig te verpakken en te leveren in lijn met onze hoge kwaliteitsstandaarden. Hoewel wij momenteel geen wijzigingen in onze bezorgpartners plannen, nemen wij uw feedback serieus en blijven wij onze leveringsprocessen voortdurend evalueren om de tevredenheid van onze klanten te waarborgen. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staat onze klantenservice altijd voor u klaar. Bezoek gerust een van onze servicelocaties in de winkels voor persoonlijke ondersteuning. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Eerder leveren. Er zit nu 1 maand + levertijd op...
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en willen je bedanken om deze feedback met ons te delen! Wij maken ons sterk met een grote voorraad waardoor wij bijna al onze artikelen meteen kunnen leveren. Mocht het zo zijn dat de levertermijn van jouw order toch te lang wordt, vragen we je de showroom in je buurt te contacteren; We zijn er zeker van dat jullie samen tot een alternatief of oplossing kunnen komen! Het X²O team
Juiste maten van product melden op de website
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. We vinden het jammer om te horen dat de afmetingen van het product niet naar verwachting waren. Onze website streeft ernaar om accurate en gedetailleerde informatie te verschaffen over onze producten, inclusief afmetingen. We zullen uw feedback gebruiken om ervoor te zorgen dat onze productinformatie zo duidelijk en nauwkeurig mogelijk is. Het X²O team
8 mei 2024
Heel slechte service nooit meer iets kopen
13 mei 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Service is voor ons een topprioriteit en we streven ernaar om transparant te communiceren en onze beloften na te komen. Hoewel we altijd ons best doen om een hoog serviceniveau te bieden, lijkt het erop dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We nemen uw feedback serieus en werken voortdurend aan het verbeteren van onze klantenservice. Mocht u verdere vragen hebben of een oplossing wensen te bespreken, onze klantenservicepunten in onze winkels staan altijd voor u klaar. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
16 jun 2024
Geen terug koppeling lange levertijd en
21 jun 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. We begrijpen dat wijzigingen bij levertijden vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. We nemen je feedback zeker mee ter verbetering van onze service en hopen dat je verder tevreden bent over je aankoop. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team

Ik heb de bestelling nog niet ontcangen

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. We vinden het spijtig te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze belofte is om altijd transparant te communiceren over levertijden en snel naar oplossingen te zoeken bij eventuele problemen. Neem gerust contact op met onze klantenservice of bezoek een van onze winkels waar onze servicemedewerkers voor u klaarstaan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Hartelijk dank, Het X²O team
26 dec 2023
Bestelling niet ontvangen. Wel betaald
13 apr 2024
Helft van me spullen zijn niet binnen
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u niet alle artikelen heeft ontvangen zoals verwacht. Wij streven ernaar om onze beloftes na te komen en transparant te zijn over onze leveringstijden. Helaas lijkt het erop dat dit in uw geval niet naar wens is verlopen. Onze klantenservice staat in alle winkels klaar om eventuele vragen omtrent leveringen, voorraad en andere zaken te beantwoorden. Wij zouden graag persoonlijk met u kijken naar een passende oplossing. Wij bieden een breed assortiment aan badkamerproducten die direct uit voorraad leverbaar zijn, en het is ons doel om elke klant tevreden te stellen met onze service en kwaliteitsgarantie. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
8 nov 2023
Slechte communicatie over leverdatum
21 nov 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. Mocht het zo zijn dat er nog steeds onduidelijkheid bestaat over je levertermijn, dan vraag ik je graag contact te nemen met de showroom in je buurt. Zij staan je graag te woord! Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Wil graag leverdatum weten
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Wij begrijpen dat u graag de leverdatum van uw bestelling wilt weten. Onze belofte is heldere communicatie omtrent levertijden en wij streven ernaar om deze altijd zo nauwkeurig mogelijk aan u door te geven. In onze winkels en via onze klantenservice staan we klaar om uw vragen over levering en andere onderwerpen te beantwoorden. Aarzelt u niet om contact op te nemen met het dichtstbijzijnde servicepunt of ons online te benaderen voor een snelle opvolging van uw verzoek. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
1 jun 2024
Levering duurde erg lang
5 jun 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. We hopen dat je tevreden bent over je aankoop. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
veel te lange levertijd