fotoshopaalten.com/nl- Logo - Beoordelingen

fotoshopaalten.com/nl

475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.263 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Mijn buspakket bestelling van zaterdag 28 oktober werd op maandag 30 oktober met Post.nl verzonden. Daar had ik een mail van gekregen. Toen de bestelling op 2 november nog niet was aangekomen heb ik gebeld. Roland van Fotoshop Aalten vertelde mij dat hij meerdere meldingen had gekregen en vroeg mij nog even geduld te hebben, drukte bij Post.nl? Op 4 november kreeg ik een uitgebreide mail waarin Roland aangaf dat er een malafide bezorger leveringen achterhield. Er is de volgende dag opnieuw een bestelling klaargezet die ik vandaag heb ontvangen. De behandeling die ik kreeg was 100 % correct en het ontvangen product ook.

10 mrt 2024
In de product omschrijving op de website stond een slordige fout. Product werd op twee manieren aangeduid. Na navraag is dat veranderd op de site, maar helaas zag ik over het hoofd dat de aanduidding "PRO" in de productnaam en e-mail reactie van het bedrijf echter ook verdwenen was. Na bestelling kwam ik daar achter,. Helaas niet eerder opgemerkt omdat in de factuur de verkeerde productnaam incl. "PRO" opnieuw werd gehanteerd. Nu had ik het onderdeel waar dat "PRO" op sloeg niet echt nodig en was ik het al zat. Dus ik heb het zo maar gelaten. Knap slordig allemaal.

Beoordelingen voor fotoshopaalten.com/nl

MV
Marcel v.
Vollenhove
Goed persoonlijk contact. Neemt netjes telefonisch contact op om te melden dat bestelling dagje later komt
24 dec 2023

Prima zaak.

Snelle levering. Duidelijke en klantvriendelijk communicatie via zowel de website als mail. Prima zaak.
De levering was snel en alles ging goed . Ook goede verpakking. Ik ben ook tevreden over het product.
6 jan 2024
Wat me opviel is altijd de snelle reactie de juiste benadering ervaar dit als heel erg prettig.
Hele snelle levering! De accu moet ik nog uitproberen, maar de service op dit gebied is goed.
Zeer goed, bestel niet vaak maar wel am heel lang. Altijd een scherpe prijs en snel verstuurd.
4 jun 2024
Altijd weer prima geregeld, ook met heel kleine bestelling. In dit geval statief moer.
26 mei 2024

Precies wat je mag verwachten

Uitzoeken wat je nodig hebt, in je mandje, afrekenen, klaar. Niks meer en niks minder.
Deze mensen doen wat ze beloven. In de huidige al bijna een uitzondering. Daarom hulde!
27 jan 2024
De ring die ik had besteld en krom werd bezorgd, is meteen vervangen per post. Klasse!
Bestelling vlot verwerkt en correct geleverd voor een nette prijs. Dit kon niet beter.
AM
Arie M.
Zeewolde
Product had redelijk prijs en werd snel (via de brievenbus) geleverd. v redelijke pri
Erg goede service, gemakkelijk ruilen als je het verkeerde hebt besteld, goede prijs!
31 okt 2023
snelle levering, producten zijn prima ,ging dit keer om een oog schelp voor de camera
EV
Ed v.
Spijkenisse
Het aanbod op de site en de prijs. Ook de communicatie ervaar ik als heel prettig.
Vriendelijke en snelle levering Contact via mail en messenger snel en correct.
Goed assortiment en zeer redelijke prijs. Gratis verzending ook nog. Topwinkel!
Snelle en accurate antwoorden op mijn vragen. Na bestelling snelle verzending.
Lens was niet op voorraad,netjes op de hoogte gehouden door middel van email.
Weinig ervaring, alleen een bestelling is altijd zo snel mogelijk geleverd.