fotoshopaalten.com/nl- Logo - Beoordelingen

fotoshopaalten.com/nl

475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.263 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Mijn buspakket bestelling van zaterdag 28 oktober werd op maandag 30 oktober met Post.nl verzonden. Daar had ik een mail van gekregen. Toen de bestelling op 2 november nog niet was aangekomen heb ik gebeld. Roland van Fotoshop Aalten vertelde mij dat hij meerdere meldingen had gekregen en vroeg mij nog even geduld te hebben, drukte bij Post.nl? Op 4 november kreeg ik een uitgebreide mail waarin Roland aangaf dat er een malafide bezorger leveringen achterhield. Er is de volgende dag opnieuw een bestelling klaargezet die ik vandaag heb ontvangen. De behandeling die ik kreeg was 100 % correct en het ontvangen product ook.

10 mrt 2024
In de product omschrijving op de website stond een slordige fout. Product werd op twee manieren aangeduid. Na navraag is dat veranderd op de site, maar helaas zag ik over het hoofd dat de aanduidding "PRO" in de productnaam en e-mail reactie van het bedrijf echter ook verdwenen was. Na bestelling kwam ik daar achter,. Helaas niet eerder opgemerkt omdat in de factuur de verkeerde productnaam incl. "PRO" opnieuw werd gehanteerd. Nu had ik het onderdeel waar dat "PRO" op sloeg niet echt nodig en was ik het al zat. Dus ik heb het zo maar gelaten. Knap slordig allemaal.

Beoordelingen voor fotoshopaalten.com/nl

JT
Jean T.
Amsyerdam
Super service: Item verstuurd per post is nooit aangekomen, maar zij hebben het bedrag gewoon netjes meteen terug gestort. Opnieuw bestellen en verzekerd laten versturen ging wel goed. Overigens: als je iets speciaals zoekt: goede kans dat zij het in het assortiment hebben.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
PostNL buspost is jarenlang zeer betrouwbaar geweest. In het afgelopen halfjaar breken ze het echter in razend tempo af. Van domweg gestolen post door een medewerker tot aan zoekgeraakte postzakken en alles wat daar tussen zit. Het komt allemaal nu daar voor. Andere verzenders zijn zeker niet heilig, maar bieden nog een oplossing (medewerking) aan als het mis gaat. PostNL blijft gewoon stijf in hun ivoren toren zitten..... ;) Speciale items hebben we zeker. Sterker nog, ze staan niet allemaal op de website. Zoek je iets aparts, dan kun je het altijd laten weten. Als we het niet hebben weten we vaak wel, wie het wel heeft. ;)
Veel goedkoper dan de meeste andere winkels. Ongeveer 50% goedkoper dan Sony zelf. Alleen de verzend informatie is onduidelijk als je geen account hebt. Track en trace staat niet in de mail maar alleen in je account en die had ik niet aangemaakt op dat moment,
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Waarschijnlijk heb je standaard verzending (=vaak buspost) gekozen. Daar is geen tracking van. Zodra je kiest voor verzekerde verzending krijg je automatisch een (volgbare) tracking. Daar hoef je geen account voor aan te maken.

Snel en netjes het goed product geleverd.

Alleen een Nikon lensdop had ik nodig. En verreweg de goedkoopste vond ik hier. Het bestelde kwam snel en in de goede maat. Het bestellen zelf was iets lastig want het uitchecken en betalen was even zoeken. Maar verder prima en snel geleverd.

Super organisatie

Ik had wat besteld en kwam erachter dat het type toch niet goed had. gemaild of de zending nog geannuleerd kon worden. Daar hebben ze werk van gemaakt en inderdaad het was gelukt. Het bedrag werd ook direct terug gestort
7 nov 2023
Zeer goede klantenservice, door fouten in de logistiek, buiten schuld van de fotoshop is er een tweede zending bij mij afgeleverd. Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang. Kan niet beter.
8 nov 2023
Bedankt! Altijd fijn om te horen dat er ondanks de problemen bij PostNL er toch weer goed komt. We hopen niet vaker een bezorger met losse vingers tegen te komen. Geeft helaas een hoop ellende. Veel plezier er mee!

Goede shop voor fotografie

Goede winkel voor van alles dat met fotografie te maken heeft. Veel keuze en schappelijke prijzen. Men reageert snel en vriendelijk op vragen. Als er een probleem is wordt dat snel opgelost.
8 nov 2023
We hebben liever natuurlijk geen problemen/fouten. Helaas konden we er dit keer zelf weinig aan doen. We hopen niet vaker een PostNL bezorger met losse vingers tegen te komen. Geeft helaas een hoop ellende. Gelukkig zijn een hoop mensen zoals jij. Hierdoor worden wij alleen maar meer gemotiveerd om nog beter ons best te doen.
24 mei 2024
Ik bestelde een adapter 39/ sony E mount en een lens dop M 42; voor te leveren vroeg men mij of dit geen vergissing was. Een zeer behulpzame en opmerkzame verkoper, ook snel en correct.

De "kleinere" speciaal zaak heeft het weer.

Zoals vrijwel altijd hebben de "grotere fotozaken" het net niet op voorraad, bij deze in Aalten (in mijn oude werkgebied Achterhoek) heb ik vrijwel nog nooit achter het net gevist.
1 mei 2024

Uitstekend artikel, verzending en communicatie

De verzending van mijn items was bijzonder snel. De items waren goed en niet onnodig goort, verpakt. De communicatie liep vlekkeloos. Alles uitstekend, er is niets te verbeteren
16 jun 2024

1e bestelling vlot verlopen

De website was iets minder duidelijk over hoe je een produkt in je winkel kar moet plaatsen. Maar eens besteld, verliep alle communicatie perfect . Snelle verzending.
8 jun 2024
Had een nieuwe kapje voor de accu van mij Nikon besteld. De prijs beviel me goed en de levering was snel. Kon de camera snel weer gebruiken!
6 jan 2024
Goede afwikkeling van de bestelling. Woon heel dichtbij en wilde het komen halen, maar ze kwamen het zelfs thuis brengen. Super service.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Graag gedaan, kleine moeite als het bijna letterlijk hier om de hoek is. :)
6 jun 2024

Prima product, verpakking was open

Product ziet er netjes uit, maar verpakking leek open te zijn geweest, zag er wat rommelig uit in levering. Levering was iets traag.
JM
Johan M.
WELL LB
Goede service, Goede service, er ging bij de bezorgdienst wat fout en dit werd keurig en snel opgelost. Super gehandeld van hun.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
"wat fout" Is nogal zacht uitgedrukt. :) Er verdwijnen complete postzakken op dit moment bij PostNL. Ze doen er zelf nogal luchtig over, maar ik ben in ieder geval blij dat het bij jou opgelost is. Veel plezier met je afstandsbediening!
28 okt 2023

Precies het artikel wat ik zocht.

Onder het artikel wat ik besteld heb was een YouTube filmpje geplaatst. Zo wist ik zeker dat dit het artikel was wat ik zocht.
De snelle levering iemand die netjes en duidelijk is goede spullen verkoopt. Alleen me laatste levering is nog niet binnen.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Ik zie dat die twee dagen geleden via PostNL als buspost is verzonden. PostNL is al bijna 2 maanden in de buspost compleet van het padje.... De ene zending is er met 2 dagen, de andere doet er 2 weken over. Waarschijnlijk is hij met een paar dagen bij je.
17 mei 2024

voorbeeldig in all opzichten

Uitstekend ....een snelle en ook heel coulante behandeling..."Beyond the call of duty"...........dus een 5 strerren ervaring
7 nov 2023
Er waren problemen met de bezorging door PostNL, maar hierover werd ik goed geïnformeerd door Fotoshop Aalten.
8 nov 2023
Bedankt Nico! Goed om te horen dat alles op zijn pootjes is terecht gekomen.
20 mrt 2024
Overzichtelijke site. Snel verzonden en in perfecte staat ontvangen. Ik zou er zo weer iets bestellen. Prima!
MV
Martien v.
Sint Anthonis

Goede service en gratis verzending

Eerst informatie opgevraagd omtrent artikel. Daarna tot koop overgegaan Gratis verzending is ook een pre.