fotoshopaalten.com/nl- Logo - Beoordelingen

fotoshopaalten.com/nl

475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.263 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Mijn buspakket bestelling van zaterdag 28 oktober werd op maandag 30 oktober met Post.nl verzonden. Daar had ik een mail van gekregen. Toen de bestelling op 2 november nog niet was aangekomen heb ik gebeld. Roland van Fotoshop Aalten vertelde mij dat hij meerdere meldingen had gekregen en vroeg mij nog even geduld te hebben, drukte bij Post.nl? Op 4 november kreeg ik een uitgebreide mail waarin Roland aangaf dat er een malafide bezorger leveringen achterhield. Er is de volgende dag opnieuw een bestelling klaargezet die ik vandaag heb ontvangen. De behandeling die ik kreeg was 100 % correct en het ontvangen product ook.

10 mrt 2024
In de product omschrijving op de website stond een slordige fout. Product werd op twee manieren aangeduid. Na navraag is dat veranderd op de site, maar helaas zag ik over het hoofd dat de aanduidding "PRO" in de productnaam en e-mail reactie van het bedrijf echter ook verdwenen was. Na bestelling kwam ik daar achter,. Helaas niet eerder opgemerkt omdat in de factuur de verkeerde productnaam incl. "PRO" opnieuw werd gehanteerd. Nu had ik het onderdeel waar dat "PRO" op sloeg niet echt nodig en was ik het al zat. Dus ik heb het zo maar gelaten. Knap slordig allemaal.

Beoordelingen voor fotoshopaalten.com/nl

27 jun 2024
27 jun 2024
24 jun 2024
11 jul 2024
Na betaling en daarna 6 dagen wachten, extra mail gestuurd nog steeds niets ontvangen geen verzendmail gestuurd en geen enkele reactie op extra mail met vraag om info. 1e en laatste keer hier iets besteld. Zeer slechte communicatie en niets geleverd tot nu toe, drama shop
11 jul 2024
Drama shop? Ik zie keurig een beantwoorde mail met een uitgebreide uitleg waarom het een paar dagen langer duurt. Artikelen zijn inmiddels binnen, maar ik zal e.e.a. voor je annuleren. Kun je ergens anders e.e.a. aanschaffen.
8 nov 2023
Super! Had de verzending graag anders gezien. Maar wij hebben weer wat mee gemaakt. Had de ervaring achteraf liever niet gehad, maar ik ben blij dat het opgelost is. Veel plezier er mee!
Ik zocht een L bracket voor mijn canon en vond deze bij verschillende aanbieders. De prijzen waren z'n beetje gelijk. Ik las de reviews van de aanbieders die ik nog niet kende (wat ik altijd doe). De keuze viel op Fotoshop-aalten. De zending was gratis wat tegenwoordig z'n beetje een uitzondering aan het worden is. Dus....: ik bestelde, kreeg het netjes geleverd. Alles zag er prima uit, dus het product is momenteel in volop in gebruik. Ik denk dat fotoshop-aalten vooralsnog niet van mij af is als klant. Bedankt fotoshop-aalten voor de goede zorgen. De L bracket is te gek.
20 mei 2024

Netjes opgelost

Er was iets niet goed/onduidelijk met mijn bestelling en is uit voorzorg geannuleerd en factuurbedrag gecrediteerd. Ik had een vraag gesteld via een email maar het antwoord erop kwam niet vlak erna. Had de bestelling maar betaald en zou het wel zien als ik het ontving. In het gecrediteerd factuur email stond de reden waarom. Voorkwam een retour pakket op deze wijze. Vond dit heel attent en netjes afgehandeld van hun.
3 mrt 2024

Smooth transaction, trustworthy dealer! :)

Hello, I'm from Germany and do not speak Dutch - so I will answer in English. Everything around my purchase was a good experience! The dealer's communication (status of my order, invoice...); PostNL shipping was very fast - good tracking. It was a fine and smooth transaction, even across the border! Thank you and all the best from Berlin, Axel Bienert
26 mei 2024

Maak van 5 sterren maar 6! Topshop!

Snelle levering die zwaar verstoord werd door Post.nl. Meerdere malen gebeld met Post.nl en ook met fotoshop Aalten. Die wilde mij na 16 dagen wachten op de postbode helpen. En dat hebben ze gedaan door mijn bestelling KOSTELOOS opnieuw te verzenden. En die kwam ineens na 2 dagen op de deurmat vallen. Chapeau!!!
Bestelling helaas moeten annuleren, omdat mij niet duidelijk was dat bestelde artikel niet op voorraad was en levering zou plaats gaan vinden tijdens vakantie, waar ik juist het artikel voor nodig had. Daarom bestelling geannuleerd. Verwerking annulering geen probleem en is keurig afgehandeld.
Makkelijk besteld en snel verstuurd. Ik heb een lensdop besteld en de volgende dag werd deze al als brievenbuspakje verstuurd. Helaas had PostNL langer de tijd nodig dan ze in de app aangaven, maar dat kan ik de fotoshop niet kwalijk nemen. Lensdop is goed en past precies op mijn lens.
JT
Jean T.
Amsyerdam
Super service: Item verstuurd per post is nooit aangekomen, maar zij hebben het bedrag gewoon netjes meteen terug gestort. Opnieuw bestellen en verzekerd laten versturen ging wel goed. Overigens: als je iets speciaals zoekt: goede kans dat zij het in het assortiment hebben.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
PostNL buspost is jarenlang zeer betrouwbaar geweest. In het afgelopen halfjaar breken ze het echter in razend tempo af. Van domweg gestolen post door een medewerker tot aan zoekgeraakte postzakken en alles wat daar tussen zit. Het komt allemaal nu daar voor. Andere verzenders zijn zeker niet heilig, maar bieden nog een oplossing (medewerking) aan als het mis gaat. PostNL blijft gewoon stijf in hun ivoren toren zitten..... ;) Speciale items hebben we zeker. Sterker nog, ze staan niet allemaal op de website. Zoek je iets aparts, dan kun je het altijd laten weten. Als we het niet hebben weten we vaak wel, wie het wel heeft. ;)
Veel goedkoper dan de meeste andere winkels. Ongeveer 50% goedkoper dan Sony zelf. Alleen de verzend informatie is onduidelijk als je geen account hebt. Track en trace staat niet in de mail maar alleen in je account en die had ik niet aangemaakt op dat moment,
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Waarschijnlijk heb je standaard verzending (=vaak buspost) gekozen. Daar is geen tracking van. Zodra je kiest voor verzekerde verzending krijg je automatisch een (volgbare) tracking. Daar hoef je geen account voor aan te maken.