hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.862 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Hoesje stuk . Geld terug!

Het koord van mijn gekochte hoesje ging na 1 dag stuk. Toen ik alles retour stuurde en mijn geld terug vroeg kwam het netjes in orde
31 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het artikel zo snel kapot ging, ik ben blij om te lezen dat het naar wens opgelost is. Met vriendelijke groet, Robin
MK
Marianne K.
Rotterdam
Bestellen gaat prima maar als het product terug moet zijn de kosten voor de klant. Dat is onbegrijpelijk en niet klantvriendelijk.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van uw nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen dus gratis. Met vriendelijke groet, Yvonne
ik had een hoesje terug gestuurd ik zou het geld gestort krijgen maar dat is nog niet gebeurd dat had ik met ene Remco afgesproken
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij de retourzending ontvangen hebben, ik ga dit direct verwerken! Met vriendelijke groet, Robin

Belofte 'volgende werkdag in huis' is onjuist.

Belofte van 'bestellen voor zo en zo laat, de volgende dag in huis' klopt niet. Mijn hoesje werd pas 3 dagen later thuisbezorgd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Geen goede klantenservice, meer dan 1 maand moeten wachten voor een antwoord op mijn retour en er hiervoor nog moeten betalen...
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij beantwoorden onze retouraanvragen op alle werkdagen. Waarschijnlijk is er iets misgegaan tijdens de aanvraag van uw retour. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ik bestelde een verkeerde maat en zond die terug. Ik kreeg nog niets terugbetaald. De volgende bestelling (juiste maat) was ok.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb de status van uw retour gecontroleerd. Op dit moment is de zending nog niet ontvangen. De zending is nog onderweg. Ons magazijn is gevestigd in Nederland. Om de retour kosten zo laag mogelijk te houden voor onze klanten, worden retouren gebundeld verzonden naar ons magazijn in Nederland. De overkomstduur is daardoor helaas soms wat langer. Wij informeren u direct per e-mail zodra uw retour is ontvangen en verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 okt 2023
Hou op met tig mailtjes te versturen over beoordelingen/reviews nadat ik zoiets onbenulligs als een telefoonhoesje heb gekocht.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. U kunt u zelf uitschrijven op onze nieuwsbrieven. Dit kunt u doen om door op de knop afmelden te drukken. Met vriendelijke groet, Yvonne
IC
Irma C.
Alphen aan den Rijn
23 dec 2023
Vindt het hoesje tegenvallen. Hij is erg zwaar zeker samen met de tablet. Kost je een arm om hem op te houden me9t lezen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw e-mail. Wat jammer om te lezen dat het artikel niet naar wens is. U kunt de bestelling gemakkelijk en kosteloos omruilen voor een andere hoes via de volgende link: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
21 mei 2024
Niks op aan te merken alleen paste het doosje niet in de Brievenbus dus was geen Briefpost dus ophalen op postkantoor..
EM
Ellen M.
Rotterdam
Hoesje past niet op de betreffende telefoon, bv Hoesje voor Samsung s 20 plus is te kort voor Samsung s20 plus. Jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet past. Ik zie dat u het hoesje inmiddels heeft geretourneerd. Uw retour wordt zo snel mogelijk verwerkt en het hoesje wordt gecontroleerd. Wij zullen nog even contact met u opnemen per mail om voor de zekerheid na te gaan welk toestel u heeft. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het hoesje voor Apple air book 13,3 inch is veel te groot. Verpakking moeten openen maar kan je niet opnieuw inpakken
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet passend is. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
23 apr 2024
Kwaliteit van de screenprotector valt erg tegen. Binnen 48H gebarsten en dat terwijl hij gewoon in m'n broekzak zat.
23 apr 2024
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat er een oplossing is aangeboden. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 okt 2023
Hoesje tot op heden niet ontvangen. Zou via brievenbuspost zijn geleverd, maar nog niets gevonden in de brievenbus.
2 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik zie dat er reeds contact opgenomen is. Per e-mail zal ik u dan ook verder helpen zodat u zo spoedig mogelijk gebruik kan maken van het bestelde artikel. Met vriendelijke groet, Robin
Artikel na enkele mails met de hulpdesk niet ontvangen. Hoesjesdirect eerder hoesjesnietzodirect:) niet vertrouwen.
24 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u nog niets heeft ontvangen. Ik las dat wij u hebben laten weten een onderzoek te hebben gestart bij Bpost en zodra wij een terugkoppeling hebben, contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
7 okt 2023
Nooit aangekomen hoesje, contact is goed maar wordt elke keer gezegd als het morgen er niet is neem dan contact op.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat vervelend om te horen. Ik zal u een e-mail toesturen om het voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Mandy
4 okt 2023
Slechte producten, onvriendelijke customer service, bullshit attitude en niet leuk. Producten zijn “over priced” 💰
5 okt 2023
Goedemorgen, Het is jammer dat u het contact met de klantenservice zo ervaren heeft. Producten vervaardigt uit echt leer zijn inderdaad duurder, maar dat heeft te maken met het materiaal. U heeft natuurlijk altijd het recht om een ongebruikt product te retourneren. Met vriendelijke groet, Brigitte
30 mei 2024
Ik heb nu t 2e hoesje maar hij sluit echt niet goed. Heel jammer. Dus voorlopig even geen bestelling. Vr ge Ria
31 mei 2024
Geachte klant, Wij hebben het aankoopbedrag van het eerste hoesje terugbetaalt. Het spijt ons te horen, dat het ander bestelde product hetzelfde probleem lijkt te hebben. De klantenservice gaat met u contact opnemen en het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula

Kwaliteit was slecht....er zat ruimte…

Kwaliteit was slecht....er zat ruimte tussen display en beschermingshoes....waardoor touch niet goed werkte.....
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Expliciet gevraagd om hoesje voor 3 pasjes, toch een met twee toegezonden. Nabestellen was kennelijk geen optie.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat het bestelde hoesje niet naar wens is. Onze klantenservice gaat met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
31 okt 2023
Ruilen is NIET gratis, want in mijn geval ging 15% korting verloren doordat je de retourneer code in moet vullen
2 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ruilen via onze website is gratis, wanneer u de vouchercode invoert bij het bestellen van de nieuwe bestelling wordt de voucher in mindering gebracht. Via de volgende link kunt u inzien hoe u dit precies werkt: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin