hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.862 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Het hoesje zit wat wiebelen om de iPad. Er is 3 x een mail gekomen dat het pakje eraan kwam. De 3de keer klopte
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje wiebelt om de Ipad. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Wat betreft de levering, helaas zijn er vertragingen ontstaan bij de post door de drukte. Met vriendelijke groet, Yvonne
Briefpost wordt als bezorgd gescand voordat t bezorgd wordt. Dat is vreemd omdat je dan denkt dat t kwijt is.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken! Met vriendelijke groet, Robin
heb telkens verkeerde ontvangen en heb beide betaald en terug gestuurd ,conclusie 2 maal betaald en heb niets
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas zie ik dat tweemaal het verkeerde artikel besteld is, wij hebben een link met de juiste artikelen naar u toegestuurd. Via onze website kunt u de bestelling kosteloos omruilen. Met vriendelijke groet, Robin
2 nov 2023

Glazen screenprotector snel stuk

De 9€ glazen screenprotector kwam snel en is goedkoop maar heeft bij normaal gebruik al na een dag een barst.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer te lezen dat uw screenprotector zo snel al kapot is gegaan. Helaas zijn producten van glas kwetsbaar. Ik ga contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Brigitte
Verkeerd geleverde bestelling,heb screenprotector voor IP13 ontvangen terwijl ik er een voor IP14 heb besteld.
Was het juiste niet, wat had ik besteld! Wilde ik retourneren, maar moet 2,95 euro betaald, dat wil ik niet!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zie ik dat u nog geen contact met onze klantenservice opgenomen heeft. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
17 okt 2023

Te laat ontvangen

Extra betaald voor gegarandeerde verzending zelfde dag, maar kwam dag te laat binnen. ( slim verdienmodel!)
18 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Onze pakketjes worden doorgaans de volgende werkdag bezorgd. Helaas heeft PostNL te maken gehad met enkele vertragingen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
1 mei 2024

Snel een barst

In het algemeen ben ik blij met mijn screenprotector. Maar helaas zit hier al bijna meteen een barst in.
2 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Onze klantenservice gaat per e-mail met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
de telefoon valt gewoon uit het hoesje. Is mij teveel rompslomp om het terug te sturen voor dat bedrag.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat het geleverde product niet op uw toestel past. Onze klantenservice gaat u een e-mail sturen en u helpen het probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Ursula
22 mei 2024

Verzending was zeker goed, maar de kabel die besteld is, is jammer genoeg kapot! Hij is zo toegekomen.
22 mei 2024
Beste klant, Wat jammer om te horen! Onze klantenservice gaat contact met u opnemen om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Marlon
Volgende keer graag het juiste hoesje opsturen aub...ik had eentje besteld voor een Xiaomi Mi Max 3...
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 mrt 2024
Hoesje met ketting, snoer is erg grof en werk niet prettig, subtielere ketting had ik mooier gevonden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de koord niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
De sluiting van het hoesje werkt niet … Het blijft een dik pak om in je handtas of broekzak te steken.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. In ons systeem zie ik staan dat u een Ipad hoes heeft besteld in plaats van een telefoonhoesje. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne

Hoesje gaapt

Hoesje gekocht voor iPhone SE 2022. Helaas is de omslag te krap waardoor het hoesje voortdurend gaapt.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over uw aankoop. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Typering van de hoesjes. Maatvoering. Ik had de verkeerde. Via bol vervolgens tien euro goedkoper. !!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zie ik dat u nog geen contact met ons opgenomen heeft. Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet. Robin
Hoesje met potemonneen is te dik, ik heb die eraf gehaald. Sluiklip er ook afgehaald, was nu te lang.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
kon order niet annuleren, gemaild, expres niet gezien zodat ze geld konden verdienen. Ratten zijn het
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Dat is niet het geval, de bestelling heeft u 3 dagen na het plaatsen van de bestelling willen annuleren. De bestelling was op dat moment reeds verzonden, voor werkdagen 21:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Via onze website kunt u wanneer u het artikel niet wenst de bestelling retourneren. Met vriendelijke groet, Robin
JA
Jan A.
Beerta
Verkeerd artikel gekregen. Terugsturen kost 2,95 Krijg je eventueel terug bij volgende bestelling
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem dat u helaas een verkeerde hoes had besteld. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u inderdaad een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van uw nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen dus gratis. Met vriendelijke groet, Yvonne
MacBook case is een prul. Alleen de bovenkant past. Helaas verpakking al kapot dus kan niet terug.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet geheel past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 nov 2023

Bestelling niet ontvangen

Ik heb meer dan een week bestelling gedaan en tot nu nog niet ontvangen,en dat vindt ik wat jammer
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice om het nog even af te wachten in verband met de drukte bij de post. Met vriendelijke groet, Yvonne