hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.862 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

AV
7 apr 2024
Ik heb een hoesje retour gestuurd ,zoals het moet,maar hoor er niks van,Valt me tegen van jullie.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij dat u niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem dat uw retour afgelopen vrijdag is verwerkt en terugbetaald. Met vriendelijke groet, Yvonne

Kleur hoesje

Het hoesje werd als kleur rood aangegeven. Maar helaas is het meer bruinkleurig dan helder rood.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Goedemorgen, Wat jammer dat de hoes niet helemaal naar wens is, ik heb uw bestelling nagekeken en zie dat de titel van de aangeschafte hoes aangeeft dat deze bruin is. Natuurlijk kunt u het product ruilen als u niet helemaal tevreden bent, hiervoor kunt u de bestelling aanmelden voor retour via onze website. Fijne dag gewenst. Remco
Niet zeggen voor 21:00 uur vandaag besteld volgende dag in huis heb er 4 dagen op moeten wachten
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Onze pakketjes worden doorgaans de volgende werkdag bezorgd. Helaas heeft de post te maken gehad met enkele vertragingen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
Bij ontvangst was er al een hoekje defect. Ondanks de prijs mag het wel enige kwaliteit hebben.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons via Trusted Shops te horen, dat het ontvangen product niet in orde is. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Ursula
5 nov 2023
De levering duurde heel erg lang, terwijl beloofd was dat het de volgende dag geleverd zou worden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is het wat drukker dan normaal bij de post. Hierdoor zijn er enkele vertragingen ontstaan. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
Doe iets aan de kwaliteit van de omschrijving van de producten want die klopt van geen kanten.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de omschrijving. Ik zie dat u het hoesje inmiddels heeft teruggestuurd en dat uw retour is verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
PV
Peter V.
Gieten
Beetje moeilijk om het juiste hoesje te vinden. Verder lijkt het wel een redelijk goed hoesje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u het moeilijk vond om het juiste hoesje te vinden. Op onze website kunt u het juiste hoesjes vinden door te klikken op 'welk toestel heb ik'. Ook kunt u eventueel een selectie maken op kleur/materiaal etc. Fijn om te horen dat het hoesje verder bevalt. Met vriendelijke groet, Yvonne
22 okt 2023
Het glas is te groot dus nu al kapot het is wel makkelijk als je weet wat je verkoop ook past
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
CD
Christiaan D.
Helchteren
5 nov 2023

rechtzetten i^pad

voor het rechtzetten van de i-pad de gleuven zijn niet zo ideaal daar de i-pad rap neer valt!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
HL
Hilde L.
Hoofddorp
18 apr 2024
Magneet De magneet is veel zwakker dan het eerste hoesje. Hij sluit dus minder goed helaas.
19 apr 2024
Geachte klant, wat jammer om te horen, dat u met het ontvangen product niet tevreden bent. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
17 apr 2024
Beschermhoesje is niet zonder stof op de telefoon te krijgen. Ik heb het hoesje weggegooid.
18 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het aanbrengen niet gelukt is. Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Ursula
HP
Han P.
Deventer
21 mei 2024

Flanzige amateuristisch in elkaar gezette hoes.

De hoes voor het MacBook Air vind ik geen 17 euro waard. De uitstraling is flanzig helaas.
22 mei 2024
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de uitstraling van het hoesje! Onze klantenservice gaat contact met u opnemen om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Marlon

Hoesjes gaan al kapot na 1 eraf halen

Hoesjes gaan al kapot na 1 keer van je telefoon afhalen. Aan de garantie heb je niet veel.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Helaas handelt es zich in dit geval om een schade, die door een val is ontstaan. Valschade valt niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Ursula
Levertijd was niet zoals beloofd. Lag niet aan PostNL. Pakket is een dag later afgegeven.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de bestelling vertraagd geleverd is. De bestelling is dezelfde dag nog verzonden naar uw adres. Met vriendelijke groet, Robin
Artikel goed en bezorging slecht. Volgende werkdag ligt tegenwoordig 4 werkdagen verder.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het artikel. Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 mei 2024
De hoesjes zijn pas 4 dagen later afgeleverd. Verder wel tevreden over de hoesjes zelf.
21 mei 2024
Beste klant, Goed om te horen dat u tevreden bent over de hoesjes. Jammer om te lezen dat de levering vertraagd was. Helaas heeft dit te maken met de drukte bij de post. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 mrt 2024
Terug sturen ook na ruiling zelf verzendkosten moeten betalen. Hierop het maar gehouden
20 mrt 2024
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij vergoeden de retourkosten altijd in de vorm van een voucher. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Pakket zou zaterdag bezorgd zijn . Komt nu op dinsdag hopelijk . Afwachten of dit komt.
24 okt 2023
Beste klant, Jammer om te lezen dat uw pakketje nog niet geleverd is. Helaas is de tracking van brievenbus pakketten niet altijd correct. De status wordt soms bij het sorteren al op bezorgd gezet. Helaas zien we dit vaker gebeuren. Dit komt doordat niet alle postbezorgers een mobiele scanner tot hun beschikking hebben. Ik verwacht dan ook dat uw pakket nog bezorgd gaat worden. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 mei 2024
Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen wel mails gehad dat het verzonden is...
6 mei 2024
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze klantenservice gaat met u contact opnemen en het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
20 mrt 2024

ik heb mn hoesje 2 weken geleden…

ik heb m'n hoesje 2 weken geleden besteld nog steeds niet binnen dus erg ontevreden!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas zie ik dat de tracking blijft hangen, ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Robin