hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.862 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

20 mrt 2024

ik heb mn hoesje 2 weken geleden…

ik heb m'n hoesje 2 weken geleden besteld nog steeds niet binnen dus erg ontevreden!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas zie ik dat de tracking blijft hangen, ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Robin
iPad hoes conform de richtlijnen besteld, krijg een hoes die veel te groot is. Jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet passend is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 nov 2023
Produkt viel tegen,goedkope uitstraling.Klasse Ali-expresse Terugsturen teveel gedoe.
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. U kunt de bestelling gemakkelijk retourneren via onze website: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
Na een week nog steeds geen hoesje geleverd, terwijl levertijd normaal 2-4 dagen is!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Sturen verkeerd model!!!!! Ben al dgn bezig om het om te ruilen. Lekker bezig zo😣☹️😟
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u een verkeerd model heeft ontvangen. De klantenservice gaat met u vandaag contact per e-mail opnemen en het probleem oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
8 nov 2023
Goede kwaliteit qua prijs maar de kleur was wat afwijkend van de foto op de site !
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de kleur niet goed is, ik heb u direct een e-mail toegestuurd om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
Het hoesje heb ik terug gestuurd. De volume knoppen zijn nauwelijks te bedienen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor de mededeling, dat u het hoesje teruggestuurd heeft, omdat de volume knoppen slecht te bedienen waren. De klantenservice gaat met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Het hoesje glijdt van de telefoon af. Helemaal niet stevig en slechte kwaliteit.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 nov 2023

pols bandje kapot

Het pols bandje welke boven aan de hoes bevestigd kan worden is kapot! Wat nu?!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen. Ik zal per e-mail contact met u opnemen om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
16 apr 2024
Als je iets terug wil sturen moet je zelf betalen . Jullie xien mij nooit weerc
17 apr 2024
Beste klant, Het spijt mij om te horen. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Dit bieden wij aan zodat ruilen in ieder geval gratis is. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ik zou graag mijn bestelling ontvangen ??? Is reeds meer dan een week besteld ?
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant. Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling niet ontvangen heeft. Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
Bestelling nooit aangekregen, slechte service. Hier bestel ik nooiy meer iets
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij gaan per e-mail contact met u opnemen en het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
hoesje voor iPad air4 past niet lekker de knopjes zijn niet meer te bedienen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de knopjes niet goed te bedienen zijn. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 apr 2024
Hoesje besteld meer dan 10 dagen geleden, maar nog steeds niet ontvangen .
1 mei 2024
Beste klant, Het spijt mij dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Door een staking bij bpost zijn er helaas vertragingen opgelopen met de levering van uw bestelling. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat uw bestelling nog niet is geleverd. Uw pakketje zal zo spoedig mogelijk geleverd worden. De staking staat tevens vermeld op de website van bpost. Met vriendelijke groet, Marlon
Maat was niet goed. Teruggestuurd, maar nog steeds geen geld terug gehad!!,
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Ik zie dat de retourzending al 6 dagen geleden door ons ontvangen en verwerkt is! De kosten hebben wij dan ook al teruggestort op de rekening waar mee betaald is! Met vriendelijke groet, Robin
Wacht circa 1,5 week op mijn bestelde hoesje. Heb hem nog steeds niet. .
AG
Anna g.
Bleiswijk
een retour gestuurd, maar nog geen geld terug gehad ! hoelang duurd dat,?
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u uw retour een week geleden heeft aangemeld. Vanwege de drukte bij de post zijn er vertragingen ontstaan. Uw retour zal vandaag worden verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
Bestelling en levering verliepen prima maar het product is niet geweldig
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 nov 2023
stroomkabel kan niet in poort om op te laden hoesje blokkeert toegang.
15 nov 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
2 nov 2023
2e keer een niet passend hoesje en 100% zeker het juiste model besteld
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend te lezen, dat u een niet passend hoesje heeft ontvangen. Voor zover ik kan zien, hebben wij u maar 1 hoes geleverd. Ik zal contact met u opnemen om na te gaan wat er niet goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Brigitte