hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.862 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

2 nov 2023
2e keer een niet passend hoesje en 100% zeker het juiste model besteld
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend te lezen, dat u een niet passend hoesje heeft ontvangen. Voor zover ik kan zien, hebben wij u maar 1 hoes geleverd. Ik zal contact met u opnemen om na te gaan wat er niet goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Brigitte
Pakketje nooit gekomen, klantenservice doet heel lang over oplossing.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat uw pakket niet is aangekomen. Ik zie in ons systeem staan dat u is gevraagd tot morgen af te wachten en u anders even te melden. Wij wachten ondertussen een terugkoppeling af van PostNL. Met vriendelijke groet, Yvonne
Er stond in de beschrijving s20 + en ik krijg een hoesje voor een s20
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb de order nagekeken voor u. Helaas heeft u een hoesje besteld voor de S20. U kunt omruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 okt 2023
Ik vind de kwaliteit van mijn iPad hoes niet overeenkomstig de prijs.
25 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet naar uw verwachtingen voldoet. Mocht het product nog in nieuwstaat zijn, dan kunt u deze eventueel retourneren/ruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne

hoesje kapot

het hoesje kwam letterlijk met allemaal krassen binnen, echt slecht!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de hoes met krassen binnengekomen is, ik zie dat hierover nog geen contact geweest is. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
22 okt 2023

Prima schermbeveiliging

Bezorging duurde helaas langer dan aangegeven Makkelijk te monteren
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over het product. Helaas is er een vertraging bij de post ontstaan vanwege de drukte. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 mei 2024
Hoesje lijkt meer kwaliteit te hebben op de foto's dan in het echt.
21 mei 2024
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 apr 2024
ik zou voortaan een hoesje voor een rechtshandige willen ontvangen.
25 apr 2024
Geachte klant, we hebben conform uw bestelling een hoesje met een sluiting aan de achterkant geleverd. Als dit model u niet bevalt, heeft u de mogelijkheid het hoesje aan ons te retourneren. U kunt het product dan ruilen of het aankoopbedrag terugontvangen. Met vriendelijke groet, Ursula
Levering zou na een dag plaatsvinden. Werd ZEVEN dagen. Nooit meer!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling niet sneller bij u kon bezorgen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Ursula
19 mrt 2024
Bestelling 8maart en betaald en nog niks binnen,geen goede reclame
20 mrt 2024
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Goede type hoesje besteld, maar verkeerd hoesje ontvangen. Jammer!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Onduidelijke beschrijving product op site.ontbreken van afmetingen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Wij geven inderdaad op onze website niet de afmetingen van alle producten aan. Onze klantenservice gaat per e-mail met u contact opnemen en navragen, of wij u nog verder helpen kunnen. Met vriendelijke groet, Ursula
16 dec 2023
Ik heb één van de hoesjes niet ontvangen, daarom eigenlijk een nul
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. In ons systeem zie ik dat u 1 hoesje heeft besteld. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 mei 2024
Ik vond het hoesje niet lekker om mijn telefoon zitten.erg jammer
30 mei 2024
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u met het ontvangen product niet tevreden bent. U kunt het product op onze website voor retour aanmelden en het aankoopbedrag terugontvangen of in een ander product ruilen. Met vriendelijke groet, Ursula
Ik heb ondertussen mijn bestelling nog steeds niet binnengekregen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling niet ontvangen heeft. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
2 nov 2023
Past niet en jij moest dan de retourkosten ook nog zelf betalen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend dat de hoes niet paste. Wanneer wij u een verkeerd product sturen, worden er geen retourkosten berekend, echter wordt het bestelde product geleverd, dan is de bijdrage in de verzendkosten inderdaad voor de klant. U krijgt echter een vouchercode ter waarde van deze bijdrage, die u bij een nieuwe bestelling kunt gebruiken. Op deze manier is een omruiling gratis. Met vriendelijke groet, Brigitte
16 apr 2024
Levering was laat! Screenprotector plak slecht op het scherm!!
17 apr 2024
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de levering te laat is aangekomen. Helaas is het erg druk bij de post. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
AV
astrid v.
hoogddorp
hoesje besteld nooit ontvangen. op mail wordt niet gereageerd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat de bestelling door de pakketdienst vertraagd is. Ik heb de zendingsvervolging voor u nagekeken en er wordt aangegeven, dat de bestelling vandaag bij u bezorgd zal worden. Als dit niet gebeurt, verzoek ik u met ons contact op te nemen, dan gaan wij het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
7 nov 2023
Levertijd was wat langer dan gepland. Maar was mooi ingepakt.
8 nov 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Helaas is het erg druk bij de post, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
20 okt 2023
Niets ontvangen, wel betaald, geen reactie van klantenservice
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice heeft u een mail gestuurd afgelopen donderdag. Wellicht is dit in uw spambox belandt. Ik zal nog even contact met u opnemen per mail. Met vriendelijke groet, Yvonne