hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.862 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

20 okt 2023
Niets ontvangen, wel betaald, geen reactie van klantenservice
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice heeft u een mail gestuurd afgelopen donderdag. Wellicht is dit in uw spambox belandt. Ik zal nog even contact met u opnemen per mail. Met vriendelijke groet, Yvonne

Niets geleverd

Ik heb na 10 dagen mijn pakketje nog niet ontvangen. Spijtig
29 apr 2024
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. De bestelling bevindt zich op dit moment nog binnen de periode, die wij voor vertraagde levering aangeven. Onze klantenservice gaat met u hierover nog contact per e-mail opnemen. Met vriendelijke groet, Ursula
31 mei 2024
jammer dat je de ruimte onder de pasjes niet kunt gebruiken
3 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te leven dat de hoes niet naar wens is, de ruimte hieronder is niet bij elke hoes open. Ik zie dat de bestelling reeds retour gestuurd is, dit zullen wij verwerken bij ontvangst. Met vriendelijke groet, Robin
24 okt 2023
I am still waiting for my order 10 days after the request
25 okt 2023
Good day, I am sorry to read that you have not yet received anything. Our customer service team will contact you to look for a solution. Kind regards, Yvonne
3 mei 2024
Retour is ingewikkeld je krijg je geld niet snel terug,
6 mei 2024
Geachte klant, het spijt ons dat de retourzending door de feestdagen en de vakantietijd bij PostNL vertraging heeft opgelopen. Hierdoor werd de terugbetaling vertraagd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ursula
29 apr 2024
Bestelling na meer dan een week nog steeds niet geleverd.
30 apr 2024
Beste klant, Door een staking bij bpost zijn er helaas vertragingen opgelopen met de levering van uw bestelling. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat uw bestelling nog niet is geleverd. Uw pakketje zal zo spoedig mogelijk geleverd worden. De staking staat tevens vermeld op de website van bpost. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hard karton.... groter dam mijn mobiel slechte kwaliteit
16 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
Blijven maar zeiken om een review. Hoop dat ‘t nu stopt.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Vanuit ons wordt er slechts 1 keer een mail gestuurd of alles naar wens was. Wat vervelend om te lezen dat u er meerdere ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Robin
Slecht kwaliteit! Op de zelfde dag is het stuk gegaan.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 jan 2024

Matig…

Klepje van de hoes is te licht en valt niet goed dicht.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
hoesje past niet en terugsturen kost meer als 3 euro
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review, wat vervelend dat de hoes niet past! Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Onze retourkosten zijn echte niet meer dan 3 euro, dat is 2,95 en ruilen is zelfs kosteloos! Met vriendelijke groet, Robi
31 okt 2023
hoesjes verkopen wat ook echt sluit op de bv fold 5
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 okt 2023
De opening voor de aan en uit knop is iets te klein
1 nov 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet aangekregen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij gaan per e-mail contact met u opnemen en het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Mijn klacht werd niet serieus genomen. Erg jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem dat u het product inmiddels heeft geretourneerd. Deze zal bij binnenkomst zo snel mogelijk worden verwerkt door onze retourenafdeling. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 mrt 2024
Het product is niet dat wat ik ervan had verwacht
20 mrt 2024
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 okt 2023
Spullen leveren. Ik heb nog steeds niets ontvangen
16 okt 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
16 mei 2024
pakje na ruim 10 dagen nog steeds niet ontvangen!
17 mei 2024
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. De klantenservice gaat met u contact opnemen en het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
18 mei 2024

Helaas sluit t hoesje, het magneetje niet goed,
21 mei 2024
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de sluiting van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Na meer als een week nog steeds niets ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte kant, het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik heb het afleveradres van de bestelling gecontroleerd en geconstateerd, dat er in bij het afleveradres geen straatnaam werd aangegeven. Wij gaan per e-mail met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendeijke groet, Ursula