superfoodies.nl

840 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.389 beoordelingen in totaal

2 jun 2024
De producten zijn echt top! De positieve effecten zijn in mijn geval direct voel- en zichtbaar. Ik heb zelf gebruik gemaakt van de triple deal actie en dit is een blijvertje! Een kleine kanttekening is dat de smaak voor verbetering vatbaar is maar dit is geen onoverkomelijk probleem gezien de positieve effecten. Ik stel vast dat ik op termijn meerdere producten zal afnemen om uit te proberen maar dit zal dan financieel gezien wel in mijn budget moeten passen. Mijn dank is groot!

28 jan 2024
Veel spullen die ik bestel vind ik totaal niet lekker en van bijvoorbeeld de upgradet protein wordt ik niet lekker van (buikkrampen en diarree) Als ik daar meerdere keren over bel en mail om te vragen waar dat aan kan liggen krijg ik te horen dat ik daar een arts daar over moet benaderen?? Erg jammer want ik moet deze prijzige spullen weg gooien omdat niemand anders dit wel lekker vind. Helaas worden mijn vorige negatieve reviews niet vermeld en vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar. Echt een teleurstelling en zonde van mijn geld.
IS
I. S.
Amsterdam

Beoordelingen voor superfoodies.nl

4 jun 2024
Beste Eline, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
4 jun 2024
Beste H, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
26 mei 2024
4 jun 2024
Beste Marjanne, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
26 mei 2024
4 jun 2024
Beste An, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
4 jun 2024
Beste, Bedankt voor de mooie 4 sterren beoordeling!
PA
Pascale A.
Westerlee
4 jun 2024
Beste, Bedankt voor de mooie 4 sterren beoordeling!
4 jun 2024
Beste Merche, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
23 mei 2024
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Eergisteren heb ik hiervoor een mail gestuurd en tot nu toe niets van reactie. Het was een dure bestelling, dus ik zou graag weten waar het pakje zich bevindt. Nooit een trackingmail ontvangen van Superfoods en nooit een mail gehad van de leveringsdienst (meestal PostNL), dus is dit pakje ooit wel vertrokken uit het depot. Ik kan dus ook geen contact opnemen met de leveringsdienst want ik ben niet zeker welke maatschappij het is en of ze uberhaupt het pakje van Superfoods hebben ontvangen. Nochtans voordien nooit problemen met Superfoods gehad.
4 jun 2024
Beste Tessa, Bedankt voor je review en feedback. We vinden het natuurlijk onwijs vervelend dat het niet goed is gegaan met je pakketje. Ik zie dan ook dat er persoonlijk contact is geweest en je pakketje uiteindelijk bezorgd is. Veel plezier met de producten!
27 mei 2024
Door deze review wat later te sturen. Ik heb het nu pas drie dagen genomen. Voor mij te kort om slbiets redelijks te kunnen zeggen. Bovendien heb ik een vraag gesteld en deze is nog niet beantwoord, terwijl jullie beloven binnen 24 uur te antwoorden. Het poeder lost nl niet makkelijk op …
4 jun 2024
Beste Alice, Bedankt voor je review en feedback. We horen dan ook graag wat je van de producten vindt op lange termijn. Ik zie dan ook dat je ondertussen wel contact hebt gehad op de mail. We hopen je zo goed geholpen te hebben. Mocht je vragen hebben dan horen we dat graag!

overdreven

veels te amerikaans de toon en pr etc overdreven en overdreven op gevoel en persoonsgericht alles over de top not my style
4 jun 2024
Beste, Bedankt voor je review en feedback. We hebben je hier een persoonlijk bericht over gestuurd om te kijken naar een juiste oplossing. We horen graag van je terug.
30 mei 2024
communicatie is een richting verkeer helaas
4 jun 2024
Beste, Bedankt voor je review. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd om te kijken voor een juiste oplossing. We horen graag van je terug.
13 jun 2024
13 jun 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je een persoonlijk bericht gestuurd om te kijken hoe we onze service kunnen verbeteren. We horen graag van je terug.
22 mei 2024
4 jun 2024
Beste C, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je een persoonlijk bericht gestuurd om met je mee te denken voor een juiste oplossing. We horen graag van je terug.
SD
Sanderijn d.
Simonshaven
20 aug 2024

Hele fijne producten

Ik bestel al jaren bij super foodies en ben altijd zeer tevreden over de kwaliteit en de diversiteit van de producten. De boeken met recepten en informatie zijn super waardevol. Green Juice en de bruine rijst eiwit poeder vanille zijn mijn all time favorieten en door de actie van het pakket met o.a. Daily love en upgraded proteïn en omega 3 capsules ben ik nu ook fan van deze! Ik krijg de producten altijd keurig en snel geleverd.
21 aug 2024
Beste Sander, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! We zijn dan ook blij om te horen dat je onze producten al jaren gebruikt! Dankjewel dat je klant bij ons bent.
PA
Pascale A.
Westerlee

Prima klantenservice!

Ik had de zoete green juice variant besteld omdat ik de originele niet meer kon vinden op de site. Maar ik vind ‘m echt niet lekker en dat had ik in een review gemeld. Klantenservice nam contact op. Ik kon de nog dichte pot (ik had 2 besteld) kosteloos terugsturen en ik kreeg een voucher voor de aankoopwaarde. De originele blijkt nog bestelbaar, moet je wel heel gericht op zoeken, maar toch… Netjes opgelost
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat alles zo goed voor je is opgelost! Mocht je hulp nodig hebben bij het bestellen dan horen we dat natuurlijk graag!
NB
22 sep 2023
Beetje jammer dat de sinds de verpakkingen veranderd zijn, zijn de prijzen ook omhoog gegaan, en die umminity support was eerst een grote plastic bus en nu een kleine blik, dus nu heb je minder voor meer geld, maar het product is echt top
26 sep 2023
Beste, Bedankt voor de mooie review en je feedback. Het klopt dat de potten veranderd zijn. Het gewicht is hierin niet veranderd maar de pot is wat hoger. Excuses voor de verwarring.
Ik gebruik green juice nu al bijna 2 jaar mijn ervaring is dat ik geen bijkpijn meer heb met me darmen gaat het gelukkig ook beter en veel meer energie ge Khalid
18 apr 2024
Beste K, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren beoordeling! Wat goed dat het met je darmen beter gaat :)