superfoodies.nl

840 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.389 beoordelingen in totaal

2 jun 2024
De producten zijn echt top! De positieve effecten zijn in mijn geval direct voel- en zichtbaar. Ik heb zelf gebruik gemaakt van de triple deal actie en dit is een blijvertje! Een kleine kanttekening is dat de smaak voor verbetering vatbaar is maar dit is geen onoverkomelijk probleem gezien de positieve effecten. Ik stel vast dat ik op termijn meerdere producten zal afnemen om uit te proberen maar dit zal dan financieel gezien wel in mijn budget moeten passen. Mijn dank is groot!

28 jan 2024
Veel spullen die ik bestel vind ik totaal niet lekker en van bijvoorbeeld de upgradet protein wordt ik niet lekker van (buikkrampen en diarree) Als ik daar meerdere keren over bel en mail om te vragen waar dat aan kan liggen krijg ik te horen dat ik daar een arts daar over moet benaderen?? Erg jammer want ik moet deze prijzige spullen weg gooien omdat niemand anders dit wel lekker vind. Helaas worden mijn vorige negatieve reviews niet vermeld en vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar. Echt een teleurstelling en zonde van mijn geld.
IS
I. S.
Amsterdam

Beoordelingen voor superfoodies.nl

Super snelle levering + super leuke cadeau's (boeken)! Uitstekende uitleg met video's. Top! Misschien de hoeveelheid van de producten halveren = zijn dan niet zo duur in aankoop als je maar een kleine hoeveelheid nodig hebt omdat de poeders dikwijls hard worden en verstenen indien ze niet tijdig opgebruikt worden. Voor 1 persoon is een hele pot dikwijls te veel. De helft zou beter bewaren.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie review en goede feedback. We gaan dit zeker intern meenemen!
Alles klopt voor mij aan superfoodies! Prachtige producten, hoge integriteit in service en zorg voor mensen, mooie filosofie. Een bedrijf van de Nieuwe Tijd! Dankbaar en blij met dit bedrijf! Ze doen er werkelijk alles aan om de mens te helpen een nieuwe weg in te slaan wat hun gezondheid betreft! Dit tegen eerlijke prijzen. Harde werkers! Volgens mij kan het niet beter.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Jip, Bedankt voor je mooie review en de prachtige woorden. Hier doen we het zeker voor! We hopen dat je lekker geniet van onze producten :)

De producten doen me goed

De producten lijken me goed, ik gebruik Green Juice, Illuminous , immunity en ik ga beginnen aan Glorious Gut na een antibioticakuur. Ik voel me goed energiek. Ik ben een man van 70 en ik krijg te horen dat mijn huid er zo goed uitziet. Met mijn energie en uiterlijk haal ik mensen over om ook deze producten te gebruiken. Ze vragen er zelf naar.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Gerard, Bedankt voor je mooie review. Wat mooi om te horen dat je je zo energiek voelt en veel baat hebt bij onze producten. Daar doen we het voor!

Luminous nagelcorrectie

Luminous gebruik ik voor mijn vert. geribbelde nagels die splijten , die ik daarom dagelijks moet afvijlen om niet overal aan te blijven haken. Na 1 bus gebruikt te hebben leek het bij mijn rechterhand effect te hebben, minder vert. ribbels.Daarom bestelde ik nu weer een luminous om de linker handnagels te corrigeren weet, gaat het helpen!
6 mei 2024

Fijne producten, leverbelofte minder

Mooie missie en fijne producten. Ze zeggen alleen voor 21u besteld is volgende dag in huis en dat is volgens mij nog nooit gebeurd. Bij verschillende bestellingen kreeg ik pas later bericht of moest ik er zelf achteraan gaan. Dat is voor mij wel een minpunt. Qua producten zeker wel een aanrader
8 mei 2024
Beste Monique, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je pakketjes iedere keer later komen dan de volgende dag! dat is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de vervoerder maar we doen ons best de volgende dag bezorgen te waarborgen.
De algenolie capsules werken perfect! Ik heb andere merken geprobeerd, maar die vind ik minder goed. Ik kreeg onlangs bij mijn bestelling zomaar een vegan 'toetjes boek' cadeau, hoe leuk! De medewerkster van de klantenservice was heel behulpzaam en vriendelijk. Al met al heel tevreden.
YB
Yvette B.
Haastrecht
Echt mooie producten, de boeken zijn ook echt fantastisch mooi! met goede en fijne informatie. Nog een plus puntje ;) super fijn dat ik het gratis kan laten bezorgen bij een postnl. punt. omdat ik de hele week werk en ik vind het vervelend om bij de buren te leuren voor mijn pakket.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren beoordeling! Heel veel plezier met je producten :)
25 dec 2023

Prima producten en prima service

Prima producten. Ik gebruik green juice en immunity support al meer dan een jaar. Prima. Goede ingrediënten. En ik voel serieus verschil ten opzichte van voordat ik die producten ging gebruiken. En greenjuice bevat ingrediënten van verse producten. Daarnaast is service perfect.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie review! Wat mooi om te horen dat je al duidelijk verschil voelt in je gezondheid. Daar doen we het natuurlijk voor!
CG
Carla G.
Aalsmeer
Slik vegan omega iov me oogarts nu ruim 2 weken. Merk er helaas nog niets van. Nog steeds droge ogen en verstopte klieren. Maar aan zich is twee weken nog kort, wordt n mij ogen te snel om een review gevraagd. Dit is de tweede die ik schrijf in twee weken tijd.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste C, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je nog niet veel effect merkt. Ik hoop dat je klachten gauw wat verminderen. Mocht je het fijn vinden kunnen we ook altijd even met je mee denken!
Al jaren trouwe klant bij Superfoodies.Zeer tevreden over de producten. Heb veel baat erbij. Mijn favorieten zijn de green Juice en die cacao bliss . Ik heb altijd voorraad van die 2 producent,wil geen een dag zonder. Ik neem ze ook altijd mee op vakantie.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste C, Bedankt voor de mooie review! Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent. Dat waarderen we enorm :)
17 mrt 2024

Goed, snel en betrouwbaar

Heel goed product. Super snelle verzending. Heel betrouwbaar allemaal. Verbeterpunt: op de website is het soms moeilijk te vinden, dan moet je even doorzetten tot je het goede hebt (bijv. Greenjuice zonder een gratis boek erbij, want dat heb ik al).
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Kitty, Bedankt voor de mooie review en je goede feedback. Hier leren wij enorm van!
14 nov 2023
De producten zijn super. De verzending kan misschien beter. De bus proteïne was ingedeukt en bijna alles was net vanwege het leeg lekken van 2 vd 9 kippebouillonpotten.... Dat kan ook door de behandeling van DHL komen, dat weet ik niet.
16 nov 2023
Beste Ellen, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je pakketje beschadigd is. Ik zie dat we hier ook al persoonlijk contact over hebben om dit op te lossen!
Jullie leveren super producten en hele goede service. Ga vooral zo door. Wat misschien handig is voor de gebruiker is maatschepjes bij bv. GreenJuice, Glorius Gut, Luminous etc. Nu toch een beetje gokken met theelepeltje oid.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Arja, Bedankt voor je mooie review en goede feedback. We gaan dit zeker meenemen om te kijken of we hier iets mee kunnen doen voor de toekomst.
2 okt 2023
Ik voel me sindsdien ik dagelijks een glaasje water met GreenJuice drink veel beter. Denk dat ik stiekem toch wat vitaminen en mineralen te kort kwam ondanks ik normaal en gevarieerd eet. Dus ik ben er meer dan blij mee 💚
4 okt 2023
Beste, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met Green Juice en het je een mooie aanvulling geeft. Geniet er van!
Het toetjesboek is geweldig en heel inspirerend. De pot daily love is ook heel lekker. Sinds de ontvangst gebruik ik het dagelijks. En er zat een heerlijke reep love choc bij. Alles was goed verpakt. Kortom een kadootje.
23 nov 2023
Beste Paulien, Bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te horen dat je blij verrast bent met de cadeautjes :) Lekker genieten!
HV
hans v.
Heiloo
31 mrt 2024

Goede informatie

Goede spullen met een snelle levering. Daarnaast regelmatig mooie aanbiedingen die samengaan met boeken. Op deze wijze leveren ze ook veel kennis omdat je het e.e.a. goed kunt nalezen. Jesse is een geloofwaardig persoon.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste H, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! Wat mooi om te horen dat je veel kennis opdoet.
Een pot vol vitamines op tijd in huis en mijn reactie over de andere verwachtingen die ik had, is uitgebreid beantwoord. De klantenservice is heel leuk en erg goed. En ik vind het gewoon een leuk bedrijf, al jaren!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Juva, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat we je vragen goed hebben kunnen beantwoorden. Je mag ons hier altijd een bericht voor sturen of bellen :) We staan je graag te woord.
27 okt 2023
Snelle bezorging, levering klopt, netjes en milieuvriendelijk ingepakt. Mogelijk beter te doen: transparant aangeven hoe groot de dagelijkse dosis is zodat je kan uitrekenen hoe lang je ongeveer met een pot doet.
1 nov 2023
Beste Brechtje, Bedankt voor je mooie review. Wat betreft de dosis. Bij Green Juice kun 5 tot 20 gram per dag gebruiken. Bij 5 gram per dag kun je ongeveer 100 dagen met een pot doen (Pot 500 gr)

Alleen maar lof!

De producten zijn goed. De informatie die gegeven wordt over de producten is duidelijk en eerlijk! Ik ben al een paar jaar klant en nog steeds laaien enthousiast over de producten, de organisatie en de service!
16 nov 2023
Beste Ron, Bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te horen dat je nog steeds laaiend enthousiast bent! Wij zijn ook blij dat je nog steeds klant bij ons bent :)
24 okt 2023
ik zou graag zien dat de bestelling dichter bij huis geleverd kan worden. De GLS afhaalpunt is echt prima, maar ver weg. Bij post.nl is het dichtbij en kan ik het lopend ophalen. Nu moet ik ruim 4km rijden!!
25 okt 2023
Beste Lidwien, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zo ver moest rijden voor je pakketje. We zijn druk bezig om op de website krijgen dat je kan via welke vervoerder je pakket wilt laten versturen zodat dit in de toekomst anders kan.