superfoodies.nl

840 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.389 beoordelingen in totaal

2 jun 2024
De producten zijn echt top! De positieve effecten zijn in mijn geval direct voel- en zichtbaar. Ik heb zelf gebruik gemaakt van de triple deal actie en dit is een blijvertje! Een kleine kanttekening is dat de smaak voor verbetering vatbaar is maar dit is geen onoverkomelijk probleem gezien de positieve effecten. Ik stel vast dat ik op termijn meerdere producten zal afnemen om uit te proberen maar dit zal dan financieel gezien wel in mijn budget moeten passen. Mijn dank is groot!

28 jan 2024
Veel spullen die ik bestel vind ik totaal niet lekker en van bijvoorbeeld de upgradet protein wordt ik niet lekker van (buikkrampen en diarree) Als ik daar meerdere keren over bel en mail om te vragen waar dat aan kan liggen krijg ik te horen dat ik daar een arts daar over moet benaderen?? Erg jammer want ik moet deze prijzige spullen weg gooien omdat niemand anders dit wel lekker vind. Helaas worden mijn vorige negatieve reviews niet vermeld en vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar. Echt een teleurstelling en zonde van mijn geld.
IS
I. S.
Amsterdam

Beoordelingen voor superfoodies.nl

Geloof me ik heb echt meer energie en voel me stukken beter dan een jaar geleden neem green juice samen met magnesium relax &release plus omega 3 vegan echt een aanrader groetjes Khalid
23 nov 2023
Beste Khalid, Wat fijn om te horen dat je meer energie hebt en je verschil merkt door het gebruik van de producten. Lekker van genieten!
Meermalen besteld. Prettig product (bruine rijstpoeder). Snelle levering. Klantenservice reageert niet altijd snel, maar na een reminder wel een keurig antwoord op mijn vraag gekregen.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Ellis, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! En bedankt voor je feedback, hier gaan we zeker naar kijken.
MG
Monika G.
Eindhoven

Heeeeerlijk!

Behalve dat het zo voedzaam is, vind ik de MEALS, de creamy greens and tomato én de indian coconut curry, zó lekker! En handig om in huis te hebben, altijd wat te eten en snel klaar.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat de smaak zo goed bevalt :)
24 nov 2023
De producten die ik koop werken geweldig voor mij, en de bezorging is altijd keurig. Als er eens iets mis gaat dan lossen ze dat ook heel netjes met je op. Ik ben een tevreden klant
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Esther, Bedankt voor de mooie review en de 5 sterren beoordeling!
LH
21 okt 2023

Energie voor 10

Ik heb verschillende supplementen geprobeerd, maar de combi van Green Juice, Luminous, Immunity en Algenolie of Krillolie houden mijn gezondheid en energylevel perfect op peil!
24 okt 2023
Beste Charlotte, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat we zo ons steentje kunnen bijdragen aan je gezondheid!
20 mei 2024
Ik gebruik de Daily Love rauwe cacao en vind deze het lekkerst door het te mengen met warme, ongezoete kokosmelk. Ik gebruik een kleine handmixer om het goed te mengen.
20 mei 2024
Beste Joyce, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
12 nov 2023
Snelle levering. Prima product. Wel jammer dat ik net een paar uur te vroeg bestelde. De dag erna zou ik korting gekregen hebben. Maar daar kan niemand iets aan doen
16 nov 2023
Beste Bep, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! Er gaan nog leuke acties aankomen, wellicht dat je daar nog gebruik van kan maken :)
25 sep 2023

snelheid en korting

Soms duurt het wat lang voor de bestelling er is, ik heb hem nu ook nog niet mogen ontvangen. Veel blijven aanbieden met korting, want alles is best wel duur.
26 sep 2023
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je pakketje nog niet bezorgd is. We hebben je hier dan ook een persoonlijk bericht over gestuurd om dit voor je optelossen!
21 nov 2023
Super fijne goede producten met duidelijke uitleg erbij ik ben helemaal fan van superfoodies en betrap mezelf erop dat ik al 3 keer besteld heb deze maand 😳
23 nov 2023
Beste Roos, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat je zo blij bent met onze producten, wij zijn ook blij dat je klant bij ons bent :)
21 apr 2024
Green juice en Luminous is voor mijn een stukje zelfliefde voor mijn lichaam en geest. Ik krijg er zo veel meer energie van en zelfliefde. Liefs Natasja
22 apr 2024
Beste Natasja, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling,. Wat fijn om te horen dat je meer zelfliefde en energie hebt!
Ik voel me beter. Heb meer energie. Kan beter naar het toilet. De service is prima en als je iets besteld hebt is het er bijna altijd de volgende dag.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Erna, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
MV
Bijzonder? Bij vragen of service zit gewoon een "mens" aan de telefoon die je te woord staat, geen keuzemenu of bandje. In deze tijd best bijzonder ;)
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je mooie review en het compliment naar onze klantenservice!
Bij mijn bestelling war4en ze vergeten een product erbij te doen wat wel besteld was. Dit is naderhand goed opgelost en afgedaan. Prima afgehandeld.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een product miste. Gelukkig dat het dan ook gelijk is opgelost. Geniet van je bestelling!
IG
15 okt 2023
Super snel. De volgende dag in huis! Smaak is prima..beetje zoet maar niet te. gebruik het nu 3 dagen. Ook zonder foto mag je het geloven hoor.
17 okt 2023
Beste, Bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat de smaak goed bevalt. Ik hoop dan ook dat het je veel mag gaan brengen!
12 nov 2023
Fijn dat er steeds aanbiedingen zijn,anders zou het helemaal niet mogelijk zijn om jullie producten te gebruiken en ik voel het positieve effect.
16 nov 2023
Beste Eggie, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
niet steeds die boeken meesturen, als klant daar een keuze in hebben. ik heb liever dat de productprijs dan lager is. verder dit tevreden hoor!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Lidwien, Bedankt voor je review en feedback. Het is ook zeker mogelijk om de potten los te bestellen zonder de boeken. Dit kan op https://superfoodies.nl
SB
Simone B.
Nijmegen
12 nov 2023
Prima produkten, en altijd goede informatie. Moet wel eerlijk bekennen dat ik in deze zware tijden voornamelijk gebruik maak van aanbiedingen..
16 nov 2023
Beste S, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze producten en de informatie.
17 nov 2023
Lekker sapje makkelijk weg te drinken, dit doe ik in combinatie met de vegan omega 3 capsules en merk al na 2 dagen dat ik veel energieker ben
23 nov 2023
Beste Dennie, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! Wat mooi om te horen dat je je al veel energieker voelt. Daar doen we het voor :)
29 apr 2024
Snelle levering. Het zal fijn zijn als er een factuur wordt bij gestuurd of eventueel via de mail. Nu moet ik er steeds apart om vragen!!
30 apr 2024
Beste, Bedankt voor je goede feedback. We gaan dit intern meenemen om te kijken of we dit kunnen veranderen voor de toekomst!
16 nov 2023
Héél veel zorg voor inpakken en verzenden van de goederen, heel toegankelijke en duidelijke webshop. en vriendelijke uitleg een feedback.
23 nov 2023
Beste Leentje, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!