superfoodies.nl

840 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.389 beoordelingen in totaal

2 jun 2024
De producten zijn echt top! De positieve effecten zijn in mijn geval direct voel- en zichtbaar. Ik heb zelf gebruik gemaakt van de triple deal actie en dit is een blijvertje! Een kleine kanttekening is dat de smaak voor verbetering vatbaar is maar dit is geen onoverkomelijk probleem gezien de positieve effecten. Ik stel vast dat ik op termijn meerdere producten zal afnemen om uit te proberen maar dit zal dan financieel gezien wel in mijn budget moeten passen. Mijn dank is groot!

28 jan 2024
Veel spullen die ik bestel vind ik totaal niet lekker en van bijvoorbeeld de upgradet protein wordt ik niet lekker van (buikkrampen en diarree) Als ik daar meerdere keren over bel en mail om te vragen waar dat aan kan liggen krijg ik te horen dat ik daar een arts daar over moet benaderen?? Erg jammer want ik moet deze prijzige spullen weg gooien omdat niemand anders dit wel lekker vind. Helaas worden mijn vorige negatieve reviews niet vermeld en vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar. Echt een teleurstelling en zonde van mijn geld.
IS
I. S.
Amsterdam

Beoordelingen voor superfoodies.nl

KC
Komijn C.
Dordrecht

De extra's en korting

De extra's weer een mooi boek met uitleg en re mxepten, waar ik wat aan heb in mijn conditie, en leuke korting!
16 nov 2023
Beste A, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
22 sep 2023
Prijzig, maar goed spul. Daarom ga ik voor de aanbiedingen. De Daily love rauwe cacaopoeder vind ik erg lekker.
26 sep 2023
Beste B, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
11 okt 2023
Correct en snel geleverd en makkelijk te bereiden en smaakt ook goed met een heerlijke start voor de ochtend!
17 okt 2023
Beste Fred, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! Fijn om te horen dat je door onze producten een goede start in de ochtend hebt!
24 dec 2023
goede kwaliteit producten, goede uitleg over de producten,snelle levering en ze zijn altijd bereikbaar! TOP!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Chris, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
21 mei 2024
De smaak is heerlijk en merk dat ik ook minder zin heb om te snoepen naast mijn normale gezonde voeding. 😂
4 jun 2024
Beste Marjanne, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Goede producten, snelle en correcte levering. Goede uitleg over wat het doet en natuurlijke ingrediënten.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Sonja, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
12 okt 2023
Betrouwbare Superfoodies, waar ik al jaren klant bij ben. Vlotte bezorging, milieuvriendelijk verpakt...
17 okt 2023
Beste, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!

Betrouwbare shop

Bestelling op tijd, netjes en goed ingepakt ontvangen. Leuke extra’s bij gehad tijdens de Black friday.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste S, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren beoordeling!
24 dec 2023

Top

Goede info, fijne site, makkelijk te bestellen, snel geleverd, fijne producten. Wat wil je nog meer....
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Hanneke, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
18 nov 2023

Gewoon goed product!

Gewoon goed! Ben tevreden. Ook met verpakkingsmateriaal wat jullie gebruiken en ik laat hergebruiken.
23 nov 2023
Beste Inge, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren beoordeling!
17 nov 2023

Correcte levering van prima producten

pakje een dag later toegekomen dan aangegeven, maar wel perfecte levering met alle beloofde extra'tjes.
23 nov 2023
Beste, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! Fijn om te horen dat je blij bent met de extra cadeautjes.
ED
Eric D.
Antwerpen

goed product, maar handleiding voor toepassing was wenselijk geweest

snelle levering. goed product. Een handleiding voor toepassing van het product had wenselijk geweest
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Eric, Bedankt voor je review. Op de pot staat ook een gebruiksaanwijzing. Je mag ons ook altijd even bellen of mailen zodat we je kunnen helpen met je vragen!
25 nov 2023
Ik ben blij met het product. Hij kwam op rijd en ik heb een gratis vegan toetjes kookboek gekrijgen.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Han, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling en het gratis cadeautje!
Supergoede produkten en snelle verzeniding. Ook behulpzaam bij vragen, altijd vriendelijk, vt gr M
23 nov 2023
Beste M, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Alles was zorgvuldig ingepakt, korting ontvangen voor een volgende bestelling. Pakket was er snel.
29 sep 2023
Bestellen via de mail lukt niet. Maar ging telefonisch prima , fijne medewerkster , superblij mee
4 okt 2023
Beste, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling! Wat fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen :)
28 sep 2023
Topproducten, supervriendelijke Klantendienst, snelle levering. Ik ben al jaren een tevreden klant
4 okt 2023
Beste Martine, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling. Wij zijn ook onwijs blij dat je klant bij ons bent :)
De bestelwebsite simpeler maken, soms haak ik af met een bestelling omdat het me zoveel tijd kost.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Riette, Bedankt voor je review en feedback. We gaan dit intern meenemen om te kijken of we onze service en diensten kunnen verbeteren voor de toekomst.
27 apr 2024
De medewerkers informeren mij over huidige aanbiedingen voordat ik een bestelling plaats bij hen.
30 apr 2024
Beste Sandra, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!

Perfecte verpakking

Snelle en perfecte levering van bottenbouillon in glazen potten! Inhoud en verpakking: uitstekend
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Martine, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!