superfoodies.nl

840 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.389 beoordelingen in totaal

2 jun 2024
De producten zijn echt top! De positieve effecten zijn in mijn geval direct voel- en zichtbaar. Ik heb zelf gebruik gemaakt van de triple deal actie en dit is een blijvertje! Een kleine kanttekening is dat de smaak voor verbetering vatbaar is maar dit is geen onoverkomelijk probleem gezien de positieve effecten. Ik stel vast dat ik op termijn meerdere producten zal afnemen om uit te proberen maar dit zal dan financieel gezien wel in mijn budget moeten passen. Mijn dank is groot!

28 jan 2024
Veel spullen die ik bestel vind ik totaal niet lekker en van bijvoorbeeld de upgradet protein wordt ik niet lekker van (buikkrampen en diarree) Als ik daar meerdere keren over bel en mail om te vragen waar dat aan kan liggen krijg ik te horen dat ik daar een arts daar over moet benaderen?? Erg jammer want ik moet deze prijzige spullen weg gooien omdat niemand anders dit wel lekker vind. Helaas worden mijn vorige negatieve reviews niet vermeld en vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar. Echt een teleurstelling en zonde van mijn geld.
IS
I. S.
Amsterdam

Beoordelingen voor superfoodies.nl

26 dec 2023
duidelijke omschrijving van de prooducten en het belang om ze te gebruiken. Overzichtelijke site
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie review en 4 sterren beoordeling!
17 nov 2023
Teleurstelling gisteren kon geen lumineus meer bestellen met korting, wat nog wel moest kunnen.
23 nov 2023
Beste H, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het niet lukte met Luminous bestellen. Is het ondertussen wel al gelukt?
Geweldig spul, werkt ècht. Vriendelijke mensen als je een vraag hebt wordt ie goed beantwoord.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Janine, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
LA
Lianne A.
Ottersum
28 sep 2023
De glazen potten zaten zeer beschermend verpakt zodat ze niet stuk konden gaan. Super service.
4 okt 2023
Beste Lianne, Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat de potten goed zijn binnen gekomen :)
2 nov 2023

Al meerdere keren een bestelling geplaatst en altijd netjes en snel geleverd. Helemaal top!
YB
Yvette B.
Haastrecht
Ik vond hét super fijn dat ik het gratis!! bij een post.nl punt kon laten bezorgen! :):):)
26 nov 2023
Vlotte levering en goed overgekomen. Bottenbouillon vind ik n geweldig product van jullie!
17 mrt 2024

Fijne producten

Goede klantenservice en hele fijne producten. Het ondersteunt mij echt in mijn gezondheid
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Geeta, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
14 nov 2023

Top

Makkelijk koopproces, snelle bezorging en leuk extraatje bij de bestelling, topproducten!
16 nov 2023
Beste M, Bedankt voor je mooie review en 5 stereen beoordeling!
22 okt 2023

Snelle bezorging!

Ik bestelde het de ene dag en de andere dag werd het bezorgd! Mooie korting op de omega 3
24 okt 2023
31 mrt 2024

Green juice actie

Altijd fijn om mijn green juice i.c.m een leuke actie. Fijn om cadeautjes te ontvangen.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Monique, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren beoordeling!
Bij de superfoodies een maatschepje bij leveren voor de juiste afmeting poeder per dag.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Y, Bedankt voor je review. Het klopt inderdaad dat we geen maatscheplepeltjes in de Green Juice hebben. Dit doen we om onze ecologische voetprint zo klein mogelijk te houden. Je kunt de GJ afmeten met een theelepel. 1 theelepel staat gelijk aan 5 gram.

Altijd zeer snelle levering!

Altijd zeer snelle levering, netjes en beschermd verpakt met de beloofde extra's erin.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Sara, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
4 mei 2024
De snelle verzending. En fijn om elke dag groentes en mineralen binnen te krijgen.
8 mei 2024
Beste Tineke, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Al meerdere keren een bestelling geplaatst en zoals altijd snel en netjes geleverd.
Beste, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Topproducten! Ik voel me er heel prettig bij en energiek! Altijd snelle verzending.
23 nov 2023
Beste H, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Al jaren niet ziek geweest (ook geen Corona). Misschien wel mede door Greenjuice!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste A, Bedankt voor de mooie review en 4 sterren beoordeling! Wat fijn dat je je zo goed voelt!
gewoon volhouden deze "echte" produkten aanbieden verzorgd verpakt en mooie visie.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Erland, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
De snelle levering. En de berichtgeving via de mail over de levering. Alles klopt.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Gerda, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
25 nov 2023

Begin de dag met een kopje greens

Als ik de dag begin met een kopje greens heb ik meteen energie en zin in de dag!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Lucy, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren beoordeling!