KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.222 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.227 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Ik had een foute bestelling gedaan nadat mijn telefoon 4 keer een storing had en per ongeluk een zilveren armband besteld ipv een goud kleurige met gravering. Contact gehad met Kaya en ik mocht de armband terug sturen. Wat een service echt super!!! Inmiddels heb ik de gouden armband binnen met gravering, hij is subtiel en fijntjes en erg mooi ben er heel blij mee! Kaya bedankt voor de service en ik bestel zeker nog een keer bij jullie.

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

16 nov 2023

Ketting

Fijn ketting voor tiener .hopelijk is ze er ook blij mee. Ik krijg er spijtig genoeg geen foto afgedrukt. Maar ik kan het zeker aanbevelen.
Mooie armband en ketting setje. Ketting zou iets langer kunnen. Op de uiterste schakel past hij strak om de hals van iemand met maatje small.
Klantenservice goed bereikbaar, vriendelijk. Er was iets mis gegaan met de bestelling, maar dat hebben ze direct opgelost. Goeie ervaring!
23 nov 2023

Geweldige service

Verkeerde artikel werd geleverd, maar na 1 berichtje werd het juiste artikel de volgende dag al geleverd. Geweldige én vriendelijke service!
MS
M.C S.
Heemskerk
28 sep 2023
Snelle afhandeling en keurig verpakt. Jammer dat oogjes van hangers iets te klein zijn om aan mijn ketting bij de andere hangers te hangen.
duidelijke site, vriendelijke helpende dame aan de telefoon met vraag over bestelling. Goed communicatie en snelle levering. Geen minpunten
Geweldig ! Snelle levering , heb een vingerafdruk op een armbandje laten maken van mijn vader ! Ben er onwijs blij mee zo ontzettend mooi!
13 jan 2024

Goed bedrijf

Ik heb hier al vaker besteld, en ben erg tevreden met me aankopen bij Kaya. En het product wordt snel geleverd. Ik ben een tevreden klant.
Snelle reactie nadat bestelling beschadigd was, zonder problemen nieuwe opgestuurd,ben erg tevreden over de kwaliteit en goede service
JF
John F.
Tegelen
28 jan 2024
De website was mooi ingericht en gemakkelijk in het gebruik. Bestellen ging goed en het product werd netjes verpakt op tij d geleverd.
9 mei 2024
Super mooie producten. Snelle levering. En gaat er eens iets fout wordt het meteen met grote excuses erbij opgelost. Top bedrijf.
DV
Desiree V.
Landgraaf
Hele fijne service! Nadat mijn eerste bestelling bij Post nl kwijt was, kreeg ik meteen een nieuw kettinkje opgestuurd. Echt top!
31 dec 2023
Snelle levering ondanks de kerstdagen die er tussen zaten. Het op de hoogte houden waar het pakketje zich bevind kan beter.
16 nov 2023
Had oorbellen besteld een bloemetje, vond het wat klein, maar goed het is voor een kind van anderhalf, dus wel te doen .
NG
11 okt 2023
Leuke sieraden, ze lijken alleen altijd groter op de site dan in werkelijkheid. Verder leuk verpakt en snel geleverd.
1 mei 2024
Snelle levering, ook na een aanpassing van mijn kant. Mooie armband met inscriptie. Mijn vrouw is er erg blij mee.

Super blij!

2e keer dat ik hier heb besteld en top service! Cadeau’s voor mijn nichtjes, ze waren er heel erg blij mee. Ga zo door!
Ziet er erg mooi uit en de duim afdruk is heel duidelijk te zien en snel geleverd. Mijn kleindochter is er erg blij mee
17 dec 2023
Snelle bezorging, alleen namen/letters waren wat klein had wel meer uit elkaar gemogen maar toch een erg mooi sieraad!

luisteren naar klanten

eerste bestelling niet aangekomen, Kaya gemaild en bestellng weer verzonden gelukkig wel binnen gekomen..top bedrijf