KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.222 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Ik had een foute bestelling gedaan nadat mijn telefoon 4 keer een storing had en per ongeluk een zilveren armband besteld ipv een goud kleurige met gravering. Contact gehad met Kaya en ik mocht de armband terug sturen. Wat een service echt super!!! Inmiddels heb ik de gouden armband binnen met gravering, hij is subtiel en fijntjes en erg mooi ben er heel blij mee! Kaya bedankt voor de service en ik bestel zeker nog een keer bij jullie.

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

Bestelling niet ontvangen
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
Bestelling niet ontvangen
10 nov 2023
Ware afmetingen vermelden
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. De afmetingen van het sieraad kun je in de productomschrijving van onze website terugvinden. Mocht je vragen of opmerkingen hebben, dan kun je een mailtje sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl. We helpen je graag verder!
Gravure zijn heel klein!
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het formaat van de gravure. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl met daarin een afbeelding van de ontvangen gravure? We helpen je graag verder!
Ik heb niks ontvangen
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de je de armband nog niet hebt ontvangen. Wij snappen dat je hier van baalt. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
Kleiner dan verwacht
25 sep 2023
Dunne hangertjes
25 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de oorbellen. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
29 okt 2023
Slechte service
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service. We ontvangen graag meer toelichting hierover in een mailtje aan klantenservice@kayasieraden.nl zodat we je verder kunnen helpen!
14 okt 2023
Mooier graveren
16 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de gravure. Zou je een mailtje met foto van de gravure willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
9 mei 2024
10 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling! Uit de review van 1 ster begrijpen we dat je niet helemaal tevreden bent over onze service of het bestelde product. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
6 mei 2024
7 mei 2024
3 mei 2024
7 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om KAYA Sieraden te beoordelen. Uit de review van 3 sterren begrijpen we dat je niet helemaal tevreden bent over onze service of het bestelde product. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
15 okt 2023
16 okt 2023
Bedankt voor je review. Uit de beoordeling van twee sterren begrijpen we dat je helaas niet helemaal tevreden bent over onze service of een product. We zien dat je de bestelling hebt geretourneerd en het aankoopbedrag is gecrediteerd op de factuur. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard contact opnemen via klantenservice@kayasieraden.nl.