KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.222 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.227 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Ik had een foute bestelling gedaan nadat mijn telefoon 4 keer een storing had en per ongeluk een zilveren armband besteld ipv een goud kleurige met gravering. Contact gehad met Kaya en ik mocht de armband terug sturen. Wat een service echt super!!! Inmiddels heb ik de gouden armband binnen met gravering, hij is subtiel en fijntjes en erg mooi ben er heel blij mee! Kaya bedankt voor de service en ik bestel zeker nog een keer bij jullie.

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

Mooie sieraden weinig verzendingskosten en snelle levering naar België altijd tevreden geweest van jullie sieraden !
24 okt 2023
Het sieraad kwam zeer snel toe. Het was fijn, elegant en zeer mooi! Ik bestel zeker nog eens opnieuw bij deze website
Fijn bedrijf, armbandjes waren helaas niet de juiste kleur, meteen gemaild en kan ze zonder problemen retour sturen.

Mooi kinderarmbandje

Snelle levering, mooi armbandje voor mn kleindochter voor haar 3e verjaardag, hopelijk heeft ze er lang plezier van
24 apr 2024
Bestelling netjes verpakt en op tijd. Gratis armbandjes zaten er niet bij, zijn direct nagestuurd. Snelle reactie
Snelle bezorging. Bedel was beschadigd, zonder problemen een nieuwe ontvangen. Zeer vriendelijk te woord gestaan.

geweldig!!!

Ik heb een ketting met twee gegraveerde pootjes besteld en het resultaat is nog beter dan ik had durf en dromen 🥰
Goede service, altijd leuk verpakt met een persoonlijke boodschap, prijs/kwaliteit verhouding is fantastisch!!
Snelle reactie via de klantenservice, snel geholpen, fijne service. Ook erg tevreden over het bestelde item
Snelle afhandeling en bezorging. Helaas was armbandje na 1 dag kapot maar kaya heeft het netjes afgehandeld.
De klacht die ik had was snel en zonder commentaar snel opgelost.100% goede service. Nogmaals dank gr lenie

Super!

Super mooie manchetknopen! En snel geleverd, ook naar België. Ik kan niet wachten om het cadeau te geven!
Snel bezorgd letters waren wat klein. Je kunt 't ze bijna niet lezen. Voor de rest zach het er goed uit.
22 nov 2023
Mooie hart plaathanger met naam en ketting besteld, mooi sieraad, dochter zal er vast heel blij mee zijn.
8 nov 2023
Heel mooie juwelen! Perfect opschrift zoals ik gevraagd had :D Mooie prijs en in mooie doosjes geleverd.
23 dec 2023
Zo mooi en netjes gedaan. Het kwam op tijd en leuk ingepakt Ben er zo blij mee. Dankje wel team Kaya.

Top!

Leuke, draagbare en mooie sieraden. Fantastische service en snelle levering ook in hele drukke periodes.
Even telefonisch overleg leverde een deskundig advies op. Levering was super snel n.l. de volgende dag!
7 nov 2023
Deze sieraad gekocht voor een jarige, zag er mooi uit! Heb eerder sieraden besteld, kwaliteit erg goed!
CM
Carla M.
Wilsele
22 okt 2023
Mooi ringetje met geboortesteen. Fikse korting gekregen. Twee dagen vroeger dan verwacht al toegekomen.