KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.222 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Ik had een foute bestelling gedaan nadat mijn telefoon 4 keer een storing had en per ongeluk een zilveren armband besteld ipv een goud kleurige met gravering. Contact gehad met Kaya en ik mocht de armband terug sturen. Wat een service echt super!!! Inmiddels heb ik de gouden armband binnen met gravering, hij is subtiel en fijntjes en erg mooi ben er heel blij mee! Kaya bedankt voor de service en ik bestel zeker nog een keer bij jullie.

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

22 sep 2023
21 sep 2023
19 sep 2023
18 nov 2023

Service niet zo best

Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Er is helaas iets misgegaan, waardoor de ketting niet is meegeleverd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Wegens drukte is het mogelijk dat je ons telefonisch wellicht niet direct te pakken krijgt. We streven er naar om binnen 24 uur te reageren via Whatsapp. Uiteraard nemen we jouw feedback mee om onze dienst te kunnen verbeteren.
AV
Alma V.
Heibloem
12 okt 2023
Niet tevreden over de bezorging! Ik had vrijdags een armband besteld en ik duidelijk aangegeven dat de bestelling dinsdag moet bezorgd zijn, omdat ik woensdag naar het buitenland ging en hij was voor iemand daar cadeau, Maandag heb ik nog telefonisch contact gehad met Kaya en hun beloofden mij dat bestelling al verzonden was en dinsdag zeker zou ontvangen. Maar helaas tot dinsdagavond had ik nog niks ontvangen hij was hij pas woensdagmiddag bezorgd. Ik vind dit heel erg jammer want nu is het te laat om hem nog als cadeau te geven. Laat het zijn dat hem per post sturen is het heel erg duur maar hij was bedoeld voor de speciale dag die op 30 september was!!
12 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de armband niet tijdig hebt ontvangen. We zien dat er contact is geweest met onze klantenservice en er een verandering van de maat heeft plaatsgevonden, nadat de eerste zending tijdig is verzonden. We blijven afhankelijk van de bezorgdienst en bieden geen garanties. Door onvoorziene omstandigheden bij de bezorgdienst kan het helaas voorkomen dat de levertijd afwijkt, excuses hiervoor. Dit valt helaas buiten onze handen. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen per e-mail via: klantenservice@kayasieraden.nl.

Bijzondere reactie...

Ik had een ketting besteld, met een letterbedel. Ik ontving een verkeerde letter aan mijn ketting (fout van Kaya sieraden), en heb contact opgenomen met Kaya hoe dit op te lossen. Het antwoord was dat ze een nieuwe ketting zouden opsturen en dat ik de verkeerde ketting terug moest sturen. Maar, retourkosten waren voor mijn rekening! Of... zo schreven ze "schrijf retour afzender op de envelop en dat moet post.nl het weer bij ons afleveren." Dus dit is de service? Dat is ook naar post.nl niet bepaald netjes! Erg teleurstellend.
17 dec 2023
Bedankt voor je review! Ik ben bang dat er miscommunicatie is geweest. Uiteraard hoef je de retourkosten niet zelf te betalen als wij een fout hebben gemaakt. De makkelijkste manier om de bestelling retour te sturen is de envelop te gebruiken waarin de bestelling is bezorgd! Je hoeft dan namelijk niet naar een PostNL punt maar je kan de envelop eenvoudig in een van de oranje brievenbussen op straat doen. Dan wordt de retourzending door PostNL bij ons afgeleverd. Excucses voor de verwarring die is ontstaan! Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice!
Ik ben nog steeds afwachtende voor de levering van de armband. Deze staat heden 27/12/'23 wederom niet aangemeld bij de Post.nl in mijn applicatie. Dit bericht ontving ik op dinsdag 19 december jl. Beste Haarlem, We hebben je bestelling met ordernummer 479529 zojuist verzonden! Wij versturen onze pakketjes middels PostNL brievenbuspost, je hoeft hier dus niet voor thuis te blijven. Wellicht begrijpt u mijn teleurstelling.... Waarvan akte. H.B.Wikke
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en er een passende oplossing is geboden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen.
21 nov 2023

Geen goede prijs kwaliteit verhouding

Ik vind de prijs kwaliteit verhouding niet optimaal. De ketting is erg fragiel en de plaatjes waar de initialen op gedrukt zijn, zijn niet mooi afgewerkt. Dan vind ik €50 te duur.
22 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over het sieraad. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!

Mooi armbandje, maar geen mooie bedels

Mooi armbandje, zilver en mooi fijntjes. Maar de bedels zijn van de letter J, maar de oogjes zitten aan de boven en onderkant van de letters waardoor het net een omgekeerde C lijkt, of je eigenlijk sowieso moeilijk kan zien dat het dus de initialen van de kinderen zijn. Heel jammer ik raad niet aan om hier te bestellen
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met jouw inline ketting met letters. De letters worden inline (in een lijn) geplaatst. Hierdoor kan het voorkomen dat de oogjes bij verschillende letters op een andere positie zijn geplaatst, zoals ook op de voorbeeldafbeeldingen op onze website te zien is. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.
26 dec 2023
Helaas niet binnengekregen op de verwachte bezorgdatum. Ruim voor kerst zou dit binnenkomen. Vervolgens contact opgenomen en de bestelling zou die dag verzonden worden. Dit was uiteindelijk de dag erna en daarna niks meer gehoord, geen track&trace ontvangen. Door weekend en feestdagen ook helaas niks meer gehoord.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen.
23 apr 2024
Mijn bestelling kon niet geleverd worden. Na 6 dagen ontving ik pas een e-mail daarover. Er werd gezegd dat men mij eerder bemaild had maar die mails heb ik niet ontvangen. Na overleg bestelling gecanceld en hopelijk krijg ik-vormen enkele dagen mijn geld terug.
25 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om KAYA Sieraden te beoordelen. Het spijt ons te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad en de e-mails die vanuit ons zijn verzonden, niet hebt ontvangen. De terugbetaling heeft inmiddels plaatsgevonden. Mocht je deze nog niet hebben ontvangen, dan kun je contact met onze klantenservice opnemen.
Mooie website, maar de sieraden lijken daarop veel groter dan in werkelijkheid. Tip cheque beter de bestelling, 2 bedels vergeten aan de ketting te bevestigen. Terug moeten sturen en nu afwachten op terugkomst. Helaas geen Sint kado meer om te geven.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Wij doen ons best om alle afmetingen in de productomschrijving van het sieraad te vermelden om een duidelijk beeld te kunnen geven. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen!

Tegenvaller

Kinderhoofdje besteld valt vies tegen, veel kleiner dan de advertentie suggereerd, naam is zo klein dat hij nauwelijks te lezen is. Laat ik het maar ronduit zeggen, het is gewoon bagger. Eens maar nooit meer bestel ik hier iets.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het ontvangen sieraad. De afmetingen van de bedel staan in de productomschrijving van het sieraad aangegeven. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl met daarbij een afbeelding van de gravure? We kijken graag met je mee naar een passende oplossing!
AV
Angela V.
Hoogerheide
2 mei 2024

Ring ziet er goedkoop uit helaas

Ring besteld met vinger afdruk. Het deel met de afdruk is soort van roest rood wanneer de zon er op schijnt. Zeker niet mooi zilver. Is goedkoop maar zo ziet het er ook uit. Jammer, gaan hem ergens anders opnieuw bestellen.
3 mei 2024
Hi Angela, dat klinkt niet goed! Excuses voor het ongemak. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met jouw laatste aankoop. Kan je ons een e-mail sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen?
SD
Silke D.
Brugge
26 okt 2023
Verschillende info voor retour via chat dan wat er op site staat… Verschillende prijzen voor dezelfde producten. Bestelling is wel even onderweg, voor België een week… Afmetingen armband kloppen niet met wat ik had opgemeten.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je over een aantal punten niet helemaal tevreden bent. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl zodat we je verder kunnen helpen?
15 nov 2023
Ik heb een goudkleurig ketting met een hanger ,met de namen van de kleinkinderen gekregen. Nu is de goud kleuring er helemaal af aan het gaan en kan niet meer gedragen worden.omdat het er niet meer uitziet
16 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat er sprake is van verkleuring. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!

Kettinkje stuk bij eerste keer omhangen (kerstkado)

Voor € 50,00 is het een heeel subtiel dun kettinkje. Het was een kerstkado voor mijn kleindochters en dochters ( 6 stuks) Al bij het omdoen van een kettinkje bij kleindochter Isa ging het kettinkje stuk.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat een van de kettingen kapot gegaan is, onze excuses voor het ongemak. We zien dat er inmiddels een passende oplossing is geboden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen met onze klantenservice.
17 mei 2024
Het was bedoeld voor moederdag, maar werd ipv volgende dag 3 dagen later bezorgd. Mooie moeder/dochter armbanden hoor. Maar foutje... beiden hebben dezelfde tekst ipv aanvullend zoals de bedoeling was...
21 mei 2024
Wat jammer om te horen dat de armbanden met dezelfde tekst geleverd zijn, terwijl dit niet de bedoeling is. Excuses voor het ongemak! Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
SW
Sylvia W.
Utrecht
Het kettinkje met de hanger is erg mooi . Ik dacht dat de namen er volledig in konden maar het werden alleen de letters. De klaver vier hanger is behoorlijk kleiner dan dat de foto laat zien erg jammer.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wij bieden de 'Pavé klaver ketting met letters' helaas niet aan met volledige namen, alleen met initialen. De afmeting van de bedel kun je in de productomschrijving op onze website terugvinden. We wensen je veel draagplezier toe!
Hele matige kwaliteit armband. Verguld gouden armband gekocht, maar menig plastic armband ziet er beter uit. Ik was bijna €70 kwijt. De kwaliteit is zwaar ondermaats. Ik raad het af om hem te kopen.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over het sieraad. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!