KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.222 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Ik had een foute bestelling gedaan nadat mijn telefoon 4 keer een storing had en per ongeluk een zilveren armband besteld ipv een goud kleurige met gravering. Contact gehad met Kaya en ik mocht de armband terug sturen. Wat een service echt super!!! Inmiddels heb ik de gouden armband binnen met gravering, hij is subtiel en fijntjes en erg mooi ben er heel blij mee! Kaya bedankt voor de service en ik bestel zeker nog een keer bij jullie.

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

11 okt 2023

Kwaliteit laat te wensen over

Product ziet er echt van goedkope kwaliteit uit , dit terwijl het zeker niet goedkoop was . 60 euro voor een armband die aanvoelt als plastic . Ik had hier zeker meer van verwacht , heel jammer .
11 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het ontvangen sieraad. Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
SD
Silke D.
Brugge
18 okt 2023

Leuke spullen, maar geen kortingscode

Leuke spullen, snelle levering.. maar bekrompen dat er geen kortingen worden gegeven. Ook niet na inschrijving nieuwsbrief, maar dan krijg je wel een code nadat je besteld hebt..
22 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de bestelling spoedig is geleverd en naar wens is. We zullen de feedback meenemen!
19 mrt 2024
Ik heb een vergulde armbandje met naam platen laten maken en laten bezorgen.. eerste gezicht super mooi nu begint de goude kleur te vervagen. Bestelling is van 12 februari 2024
19 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat er sprake is van verkleuring. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
JS
Joke S.
Hoegaarden

mijn redder!!

De tekst had heel wat duidelijker moeten zijn. Dit is haast onleesbaar, wel mooie stijl van tekst maar door dat het echt niet opvalt gaat het nut van de ring verloren.
Slechte kwaliteit. Bij de minste beweging qua kracht in m’n hand ( tillen van kinderen) buigt de ring. Is verre van rond inmiddels na 3 dagen dragen..
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat de ring verbogen is. Onze excuses voor het ongemak. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
10 nov 2023

Delivery is too late

Delivery is four days late than it was initially promised. Unfortunately, one day after my wife’s birthday. Other than that, everything is perfect.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de bestelling niet tijdig is geleverd. We spreken van een verwachte levertijd op onze website. Aangezien we afhankelijk blijven van de bezorgdienst, biedt dit helaas geen garanties. We wensen jouw vrouw veel draagplezier toe!
27 sep 2023
Het kettinkje was erg fijn, vooral het slotje. Ik ben bang dat het snel kapot is. Je krijgt het bijna niet open en dicht. Het hangertje was mooi!
29 sep 2023
Bedankt voor je review. Mocht je problemen met het sieraad ervaren, dan kun je uiteraard contact per e-mail opnemen met: klantenservice@kayasieraden.nl
Er ontbrak 1 paar oorbellen bij de levering van mijn pakket. Ik heb contact opgenomen met de webshop en deze werden achteraf nog verzonden.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de ontbrekende oorbellen zijn nagestuurd. We wensen je veel plezier toe met de sieraden!
Ik ben echt teleurgesteld ik heb niks gekregen terwijl heb ik betaald Maar heb ik helemaal niks gekregen ben ik echt teleurgesteld 🥹
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niets hebt ontvangen. We zien dat je inmiddels contact met de klantenservice hebt opgenomen. Bij vragen kun je uiteraard opnieuw contact opnemen.
JK
Jenny K.
Vlaardingen
15 mei 2024
Vond het erg klein en de geboortestreek van juni is de kleur bijna niet te zien. Maar als mijn nichtje t mooi vind daar gaat t om
16 mei 2024
Artikel werkt niet naar behoren. Sluiting laat heel gemakkelijk los waardoor de armband al diverse keren is zoek geraakt.
17 mei 2024
Hi Guido, dat klinkt niet goed! Excuses voor het ongemak. Kan je ons een e-mail sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen?
WF
Wilma F.
Zoetermeer
14 mei 2024
dacht dat t n grotere schakel was, lige ienieminie haast niet te zien de namen. Dus voortaan de ware grootte vermelden.
17 mei 2024
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over het formaat van de gravure. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
19 nov 2023
Het armbandje zou dinsdag 14-11 binnenkomen voor de verjaardag van mijn moeder. Alleen kwam die pas 15-11 binnen.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat het armbandje later dan verwacht is geleverd. De leverdatum op onze website blijft een verwachting en biedt helaas geen garanties, aangezien we afhankelijk blijven van de bezorgdienst. We hopen dat jouw moeder blij is met de armband en wensen haar veel draagplezier toe!
JB
JOS B.
HAMONT
25 dec 2023
Jammer genoeg nog niet gearriveerd. Reeds 8 dagen onderweg, moet wel naar België verstuurd worden. Dus afwachten
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen.

Van goud naar zilver

Had een gouden ketttinkje met naam. Maar is inmiddels zilver geworden waardoor de naam minder goed te zien is.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat er sprake is van verkleuring. We willen je graag verder helpen. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? Alvast bedankt!
7 nov 2023
Elke keer wat, dan is het sieraad stuk dan vergeten ze het in een doosje op te sturen wat wel op de site staat.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We zien dat er een passende oplossing is geboden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen met onze klantenservice.
4 mei 2024
Ondanks het feit dat de afmetingen vermeld staan op de site is het echte artikel kleiner dan verwacht.
7 mei 2024
Het spijt ons te horen dat het sieraad toch kleiner is uitgevallen dan verwacht. Kan je ons een e-mail sturen naarklantenservice@kayasieraden.nl, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen?
26 dec 2023
Sieraden voor kerst (19/12)besteld. Niet geleverd. Vanaf 26/12 geld retour vragen. Erg teleurstellend.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de bestelling niet tijdig voor kerst hebt ontvangen. We blijven afhankelijk van de bezorgdienst en wegens drukte kan de verwachte leverdatum helaas afwijken. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en er een passende oplossing is geboden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen.
23 nov 2023
Verkeerde ketting gekregen en nog steeds me geld niet terug gekregen
Wat een aanfluiting was de verpakking. Niet eens netjes ingepakt, doosje kapot en de sieraden los.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet netjes is afgeleverd. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!