Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

4.583 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.110 beoordelingen in totaal

16 apr 2024
Zeer snel en correct. Dit is lang mijn favoriete webshop geweest, maar assortiment is voor mij minder interessant geworden plus dat de prijzen minimaal verdubbeld zijn.

26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Paul D.
Maasbracht
24 okt 2023
25 okt 2023
"Bij de laatste bestelling van ruim 300 euro aan eiwit zou ik een "cadeau" Factor krijgen (als nieuwe klant). Ik krijg steeds aanbiedingen met korting als ik de nieuwsbrief accepteer als nieuwe klant. Dat ben ik dus niet echt. Maar normaal krijg ik iets van een shakebeker of iets anders bij de bestelling. Die mogelijkheid was er ook niet. Ik heb er al een mailtje over geschreven, maar krijg geen antwoord. Product is goed. Communicatie waardeloos.
2 nov 2023

Helaas niet te bereiken

De producten bevallen goed. Alleen als je bestelling niet klopt zijn ze onbereikbaar. Ben nu al één week bezig om contact te leggen met ze. Dat lukt niet of je krijgt te horen dat het te druk is en die dag het ook niet weer te proberen of ze hebben een bedrijfsuitje waardoor ze niet bereikbaar zijn. Helaas zit ik nu al een week met niet geleverde producten. Heel jammer want het word steeds moeilijker om aan te tonen dat niet alles geleverd is.
23 sep 2024
Dit zijn een aantal punten die ik kwijt wil. Ik als Personal Trainer en Volger van Bewust Bewegen & Gezond eten, dit zijn de redenen om mij bij jullie in het team te laten. 1. Discipline Succes in fitness komt met een sterke toewijding aan training, voeding en rust. Consistentie in je dagelijkse routines is essentieel. 2. Positiviteit en Motivatie Een positieve houding is aantrekkelijk voor anderen, of het nu gaat om volgers op sociale media of mensen in de sportschool. Je bent een bron van motivatie voor anderen en inspireert hen om door te zetten. 3. Doorzettingsvermogen De weg naar succes zit vol met uitdagingen, zoals blessures of momenten van terugval. Doorzettingsvermogen helpt je deze te overwinnen en toch je doelen te bereiken. 4. Leiderschap en Inspiratie Een goede fitnessatleet inspireert anderen. Of je nu een coach bent of een influencer, je bent in staat om anderen te leiden en te motiveren om hun eigen doelen te bereiken. 5. Integriteit Je speelt eerlijk en eerlijkheid is een kernwaarde. Of het nu gaat om hoe je je resultaten behaalt (zonder valsspelen of steroïden) of hoe je omgaat met sponsoren, integriteit is cruciaal. 6. Zelfbewustzijn Een succesvolle atleet kent zijn of haar sterke en zwakke punten. Dit zelfbewustzijn helpt om aan zwakke punten te werken en de sterke punten te benutten. 7. Liefde voor Gezondheid en Fitness Een diepe passie voor gezondheid en welzijn drijft je. Je ziet fitness niet alleen als een hobby, maar als een levensstijl. 8. Communicatievaardigheden In de fitnessindustrie is het belangrijk om effectief te kunnen communiceren. Dit geldt voor het delen van kennis, het motiveren van volgers of het werken met sponsors. 9. Flexibiliteit en Aanpassingsvermogen De wereld van fitness verandert snel, met nieuwe trends en inzichten. Een atleet die zich kan aanpassen en bereid is om te blijven leren, blijft relevant en succesvol. 10. Empathie en Ondersteuning Je toont begrip en steun voor anderen in hun fitnessreis. Dit kan zijn door tips te geven, aan te moedigen, of door een luisterend oor te bieden aan mensen die hun doelen proberen te bereiken. 11. Consistentie en Toewijding Langdurige resultaten komen van constante inzet. Het opbouwen van een routine en er elke dag weer voor gaan, ongeacht hoe moeilijk het is, laat toewijding zien. 12. Openheid voor Feedback Openstaan voor constructieve kritiek helpt je om te groeien. Of het nu van een coach, volgers, of een mentor komt, je bent bereid om te luisteren en jezelf te verbeteren. 13. Sociale Bewustzijn Als atleet ben je bewust van je invloed en het effect dat je hebt op je omgeving. Dit omvat het promoten van gezonde levensstijlkeuzes, duurzaamheid, en respect voor anderen in de industrie. 14. Gepassioneerde Werkethiek Hard werken en toewijding zijn fundamentele waarden. Dit betekent dat je altijd 100% geeft, zowel in je trainingen als daarbuiten. 15. Bescheidenheid Je mag trots zijn op je prestaties, maar je blijft nederig. Dit laat zien dat je bereid bent om te leren, te groeien en anderen te ondersteunen.
24 sep 2024
Hi Bedankt voor je review en bericht. Mooie punten! Ik zie dat je niet tevreden bent met onze service. Mag ik vragen waarom je niet tevreden bent? Team Body & Fit
3 mrt 2024

Veel marketing trucjes op de website (fake korting)

Ik ben al een tiental jaar met plezier klant bij B&F, maar overweeg nu om de overstap te maken naar een andere supplementen aanbieder. Ik zie steeds meer marketing trucs, om de klant om de tuin te leiden. Twee voorbeelden: 1. Er was een actie waarbij er grote kortingen van tientallen procenten bij de Whey producten werden getoond. Ik bestel doorgaan hetzelfde, dus ik keek bij m'n bestellingen wat ik de vorige keer betaald had. Het ging om hetzelfde bedrag, alleen zou ik nu dus veel korting hebben. De prijzen worden omhoog gedaan en dan wordt er korting gegeven, waardoor het lijkt dat je minder betaald, maar nog steeds hetzelfde betaald. Dit is geen korting maar slechte marketing ten koste van de klant. 2. Ik bestel vaak het product "Muscle Protect". Gemiddeld betaal je hiervoor 25,- voor 500 gram (38 doseringen). Nu opeens is ditzelfde product 338 gram voor 24,- (26 doseringen). De naam en de prijs is hetzelfde, waardoor het lijkt alsof je hetzelfde product opnieuw koopt, maar de hoeveelheid is aanzienlijk minder.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je blij bent met onze levering en producten. We snappen dat het vreemd over komt als er langere tijd hoge kortingen worden berekend over producten. De prijzen die je ziet op de website zijn de daadwerkelijke prijzen als we onze normale winstmarge aanhouden op deze producten. De prijzen met kortingen zijn de prijzen waarvoor we de producten nu aan kunnen bieden, maar door de turbulente markt van de grondstoffen die in de producten worden verwerkt zijn we momenteel niet in staat dit als de standaard prijs te hanteren voor onze producten. We hopen dat dit op korte termijn veranderd. Als je meer vragen hebt neem dan gerust contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
UA
Uva A.
Houthalen-Helchteren.
21 jan 2024

Levering door post.nl is schandalig

Jullie laten de levering doen door post.nl. Sorry,maar post.nl heeft een schandalige slechte service. Kreeg een mail van voor de levering en had speciaal vrij genomen om thuis te zijn. Kreeg toen de mail dat ik zogezegd niet thuis was en over een paar dagen mijn levering in een afhaalpunt zelf moest gaan halen. Heb zelf camera bewaking en kon duidelijke aantonen dat er niemand bij mij is geweest voor een levering en de chauffeur gewoon uit zijn luie zetel had aangeduid dat hij zogezegd geweest was. Heb toen post.nl zelf gecontacteerd en daar kreeg ik gewoon een bod antwoord en kreeg alleen te horen dat ik het pakket zelf moest gaan halen!!! Het spijt me voor bodyenfit zelf. Jullie producten zijn super. Maar als jullie met post.nl blijven werken. Dan denk ik dat mijn bestellingen stoppen. Want kan keer op keer mijn bestelling zelf in een afhaalpunt gaan halen en deze is een stuk verwijderd van mijn thuis. En heb dan de producten ook veel laten.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend om te horen dat er iets mis blijkt te zijn gegaan met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen deze feedback doorgeven aan Postnl zodat dit hopelijk niet nog eens zal voorvallen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit