Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

4.583 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.110 beoordelingen in totaal

16 apr 2024
Zeer snel en correct. Dit is lang mijn favoriete webshop geweest, maar assortiment is voor mij minder interessant geworden plus dat de prijzen minimaal verdubbeld zijn.

26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

HW
herman W.
Wetteren / België
14 nov 2023

klacht

Geachte, Een week geleden heb ik een bestelling gedaan bij Body&Fit ( NLBE76919210 - 3S BODY069711521 ) Tot nu toe niets geleverd noch ontvangen! Ik heb wel op 8 nov. een mail gekregen van Post NL om 20:43 dat het pakket was geleverd op mijn adres,alhoewel thuis zijnde( nog al laat op de dag hé ) Niets dus.Ik dacht dit komt morgen wel,...ook niet. Buren weten ook van niets. Volgens mij gaat Post NL zwaar in de fout maar blijft Body&Fit verantwoordlijk voor de levering. Ik wil hen daarvan verwittigen maar heb geen mailadres. Wat moet ik nu doen ten einde raad. Kunt u Body&Fit op de hoogte brengen voor een oplossing of zoals dikwijls geen respons op mijn klacht. Ik ben benieuwd ! groeten, Herman Wouters (hermanwout@gmail.com)
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is met de klantenservice en dat er een onderzoek is gestart bij PostNL naar jouw bestelling. Zodra wij terugkoppeling hebben nemen wij direct contact met je op. Groet, team Body&Fit
17 nov 2023
Goedemorgen, volgens post NL heb ik mijn pakketje ontvangen op 14-11-2023 12.35 met track & trace 3SBODY019274816 , maar ik heb NIETS ontvangen! Als ik dan via post NL opzoek dan krijg ik de info pakket (nog) niet gevonden. Spijtig ik werk veel met post bedrijven, de eerste keer met jullie en nu heb ik betaald en niets gekregen. Kunnen jullie eens informeren bij Post NL wie heeft getekend voor dit pakket, en vooral waar ze hebben geleverd? Ook geen 'niet thuis briefje' Gekregen. mvg Patrick Pat@BLC.be
9 jun 2024
Prijs kwaliteit verhouding van whey producten checken. Tegenwoordig hoeft een gemengde whey product niet overprijst te zijn. Kan stuk voordeliger. Ingewikkelde actie voorwaarden afschaffen. Stevige en eenvoudige actie/ korting is beter. Klanten vinden korting vanaf 50%-70% echt korting Reclame shirt en shake flessen standaard bijbestelling ipv kleine cadeautjes. Verder je webshop eenvoudig houden ipv te veel informatie posten.
10 jun 2024
Dank je wel voor je feedback! Wij waarderen je tips and advies enorm en zullen deze meenemen in onze verdere kwaliteitsonderzoeken om de service en producten te optimaliseren. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
19 nov 2023

Een bestelling niet ontvangen ze laten u vallen als stront

Eens je uw bestelling niet ontvangt maar wel betaald hebt laten ze u vallen, moeilijk om hen rechtsreeks te bereiken ,je wordt steeds aan het lijntje gehouden, zelfs op deze email kan je niet repleyen, ze bombarderen u steeds meer om meer met mailings waarop je niet kan antwoorden en zelfs moeilijk kunt uitschrijven ...De technologie staat niet stil, zeker als het gaat om poen te verdienen en weinig service aanbieden ...
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je de ervaring hebt dat wij je "laten vallen" wanneer je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig zie ik dat het pakket uiteindelijk toch terecht is! Ik wens je veel plezier van de bestelling. Groet, team Body&Fit
Het is fout gegaan met de levering via Primera door Post NL. Gebeld met Body & Fit. Waren niet bereid te beĺlen of mailen met Post NL over hoe of wat, want dat was niet de procedure. Uiteindelijk heb ik nu nog steeds mijn bestelling niet geleverd gekregen, maar heb wel moeten betalen vooraf. Heb hierover, het is nu maandag 10:00 uur, zaterdag ern mail naar Body & Fit gestuurd. Afwachten wat dit oplevert.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten! We hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een update over je bestelling. Heb je verder nog vragen, dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Fijne dag toegewenst. Team Body&Fit
**Teleurstellend en Ondrinkbaar** Ik was erg teleurgesteld toen ik dit proteïneproduct probeerde. Ondanks alle positieve beoordelingen die beweerden dat het lekker was, kon ik het niet eens doorslikken. De textuur was klonterig en de smaak was verre van aangenaam. Het leek meer op een mix van zand en water dan op een drinkbare proteïneshake. Ik zou dit product absoluut niet aanbevelen aan anderen.
Antwoord van Body&Fit NL
Dankjewel voor je review. Fijn om te zien dat je tevreden bent over onze levering, maar wat vervelend om te horen dat de Whey Perfection Chocola/Cookies niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Eventueel kun je contact opnemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen bekijken of het om een kwalitatief probleem gaat. Groetjes, Team Body&Fit
RS
R S.
Zeewolde
7 nov 2023
Blijft erg duur, zogenaamde acties zijn sigaar uit eigen doos. Adviesprijzen zijn enorm opgetrokken, waardoor kortingen van 60% echt misleidend is. Beschikbaarheid is ook bedroevend, wacht al maanden op een product wat maar niet op voorraad komt. Ik benklaar met Body en Fit.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat je onze prijzen en promoties als misleidend ervaart. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij nemen deze feedback zeer serieus en zullen deze intern bespreken. Helaas zijn de prijzen vanwege meerdere wereldwijde ontwikkelingen de afgelopen tijd enorm gestegen. Wij analyseren constant wat de beste prijs is die wij onze klanten kunnen bieden. Dit zie je terug in onze wekelijke promoties. Groet, team Body&Fit
MA
Maarten A.
Voorburg
29 okt 2023
Verpakkingen komen kapot aan. Eiwitpoeder van de geschuurde zak door de doos heen, doosjes waarin de pillen blisters zitten bijna allemaal kapot door de manier van versturen. Verder zijn de producten naar behoren, niet spannend niet slecht.
1 nov 2023
Deze week een bestelling geplaatst, service was top zoals altijd maar helaas het product (Canteen) is steen en giftige geworden, waarschijnlijk over de datum.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service. Wat vervelend dat een van de producten is gaan klonteren. Uit de foto maak ik echter op dat dit om een product van Redcon1 gaat. Dit is een merk wat wij niet in ons assortiment hebben. Ik ga er dus vanuit dat je deze ergens anders besteld hebt en ik raad je aan om contact op te nemen met de verkoper over deze ervaring. Groet, team Body&Fit
9 nov 2023

Niks leveren en vervolgens onbereikbaar

Bestelling (van € 97 ! ) niet verzonden. Ze zijn op geen enkele manier te bereiken. Telefoon geeft bandje dat ze het te druk hebben om op te nemen. Mail geen reactie, contact formulier geen reactie, Facebook geen reactie. Wel krijg ik enorm veel reclame om meer te bestellen. Via mail, Youtube, instagram etc. Bestel, bestel, bestel. Stuur eerst ff opwaarvoor ik al dik betaald heb.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met de levering van jouw bestelling en dat je de ervaring hebt dat wij niet te bereiken zijn. Door onverwachtse drukte duurt het helaas wat langer voor je reactie hebt dan je van ons gewend bent. Ook vervelend om te horen dat je van PostNL te horen kreeg dat de order niet was verzonden. Gelukkig zie ik in de track&trace dat de order op 2 November wel verzonden is geweest en ook is gesorteerd door postnl en dat je deze vervolgens op 10 november hebt afgehaald op het PostNL punt waar het is geleverd. Groet, team Body&Fit
15 nov 2023
Betaald voor zelfde dag bezorging. Komt de volgende dag binnen, kan gebeuren natuurlijk. Maar dat ze totaal niet te bereiken is niet van deze tijd. Uiteindelijk algemene e-mail gekregen maar nog geen antwoord op mijn vraag. Nooit problemen met ze en altijd netjes bezorgd, maar als er dan iets mis gaat, niet verwachten dat ze reageren. Gelukkig zijn er genoeg andere webshops.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat PostNL zich niet aan de voor betaalde levertijd heeft kunnen houden voor jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuus dat het even heeft geduurd voor je reactie had van ons. Door onverwachtse drukte duurt het momenteel wat langer voor je reactie hebt dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat je inmiddels reactie hebt gehad en dat de gemaakte verzendkosten zijn teruggestort. Fijn dat wij dit zo op hebben kunnen lossen. Groet, team Body&Fit
Reclame en aanbiedingen van %50 tot %80 op producten van Body en Fit (((100% onwaarheden en misleidend))) verhogen de basis prijzen op website dubbel tijdens de aanbieding! Onwaarheden/ aanbieding misleidend adverteerder bij body en fit zogenaamde eigen merk; (Body en Fit) Whey Essential en Whey Isolate XP van €200 naar €100. (Body en Fit BV) oplichterij nr1👍🏼

Bezorgtijd niet oké

Alles oké, de bezorging vond ik deze keer minder. Zeer bijtijds besteld met de vraag om te bezorgen op mijn adres op dinsdag. Dan voel ik mij toch geïrriteerd dat het dinsdag pas verzonden wordt. Nu is het woensdag bezorgd en moest ik bijna 2 uur in de auto zitten om mijn bestelling op te halen. Zonde van mijn brandstof, tijd en ook nog het milieu!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling een dag later geleverd werd dan verwacht. Vanwege de vrije dag op 1 januari is het helaas mogelijk dat een aantal bestelling wat vertraagd waren. Excuus voor het ongemak! Body&Fit

Low Calorie Meal Poeder Smakeloos

Aan de Low Calorie Meal poeder zit totaal geen smaak. Kan de banaansmaak er niet in terug vinden. Textuur is ook niet fijn De kant-en-klare maaltijdvervangende flesjes & repen zijn prima, alleen jammer dat in de Mix-box repen geen caramel zit, alleen cookie & chocola. Als ik dat had geweten, had ik gewoon de caramel besteld.

Vegan proteïne bar

Ik bestel de vegan proteïne bars (cookie dough). Deze vind ik meestal goed te doen, maar best regelmatig zit er een doos tussen waarbij de bars een andere structuur en smaak hebben (helaas een minder lekkere structuur en smaak). Zeker vanwege de prijs vind ik dat ik een consistent product mag verwachten.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Wij nemen deze graag mee voor volgende verbeteringen van het recept! Groetjes, Team Body&Fit
LW
10 nov 2023

Koop geen smart whey voor je shake

Smart whey gekocht met 1+1 gratis. Echt de grootste fout van mn leven. Kan nog net niet iemand dood slaan zo met de shake, zo dikke substantie wordt het. Het is niet eens meer drinkbaar zoals je met normale whey perfection wel hebt. Absoluut niet aan te raden. Tenzij je houdt van vloeibaar cement
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat deze shake is tegengevallen. De smart protein shake is inderdaad wat anders dan een "gewone" eiwit shake zoals de Whey Perfection. Deze shake bevat namelijk een aantal toevoegingen. En naast vitamines en mineralen bevat deze shake ook toegevoegde vezels. Deze vezels trekken vocht aan en zorgen er inderdaad voor dat de Smart Protein Shake een dikkere structuur heeft. Vooral als je hem niet meteen opdrinkt en hem even laat staan. Mocht je dit niet pretig vinden dan kan je hem wat dunner maken door meer vloeistof toe te voegen. Mocht je een nieuwe shake willen proberen en niet helemaal zeker zijn over de smaak/eigenschappen dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Dan zullen wij hier een zo goed mogelijk advies in geven. Groet, team Body&Fit
15 mei 2024
Ik heb een open doos gekregen en hun klantendienst heeft mij geen enkele info kunnen communiceren behalve het feit dat ze mij niet konden verder helpen. Ik heb dus een klacht bij PostNL ingediend en bij de lokale politie. Ik wens mijn geld terug te krijgen of exact hetzelfde bestelling.
16 mei 2024
Beste, ik zie dat dit niet is wat mijn collega's naar jou hebben gecomuniceerd. Wij hebben aangegeven dat als je bwijs van aangifte met ons deelt we bereid zijn je verder te helpen. Mijn collega's nemen later vandaag contact op met je om dit op te lossen. Bedankt voor je geduld! -Team Body&Fit
MM
Mikey M.
Amsterdam
18 nov 2023
Didn’t receive the confirmation email the phone number of the customer service is unavailable; and the gift was broken when I opened the package. I used to buy the protein on bodyenfit but compare to several years ago, this company has changed a lot… and disappointed
21 nov 2023
Thank you for the feedback. I am sorry to hear you had trouble reaching us. Due to unforeseen circumstances the phoneline was indeed temporarily offline. This has been resolved in the meantime. We are sorry to heat about the gift being broken. We have reached out to you to see if we can resolve this. Looking forward to hearing from you. Team Body&Fit
17 dec 2023
👍 Zoals altijd tevreden over de kwaliteit van de producten & snelle levering 👎 Overal op de website worden kortingscodes geadverteerd, maar in het winkelmandje gaat er geen korting af bij het invoeren van deze codes. Nochtans voldeed mijn aankoop aan de voorwaarden.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Fijn om te horen dat je te spreken bent over de producten en ook de snelle levering. Wat vervelend om te horen dat de code die je had toegevoegd niet leek te werken. Ik heb de order er even bij gepakt en ik zie dat er gebruik is gemaakt van de code BF15OFF voor deze order. Deze code was van toepassing op producten van Body&Fit, ik zie echter dat de bestelde producten allen van Swanson zijn. Vandaar dat deze code helaas niet van toepassing was op deze order. Body&Fit
Zijn product het is goede kwaliteit Maar heb zelf een ding en vind ik slecht Soms koop we paar dingen van €200 En Ze durven niet eens cadeautje van €1 geven kijk maar bij XXL zijn een van best website elke keer dat ik bij hun gaan bestellen krijg ik wat ,
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk om te horen dat te spreken bent over de kwaliteit van onze producten. Dit vinden wij belangrijk. Daarnaast geef je aan het jammer te vinden dat je bij je grote order je geen cadeautje ontvangt. Echter hebben wij regelmatig promoties voor cadeautjes voor bij grotere orders. Zo kan je momenteel een gratis metalen shaker ontvangen bij orders van boven de 60 euro met de code SHAKEIT Groet, team Body&Fit