Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

4.583 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.110 beoordelingen in totaal

16 apr 2024
Zeer snel en correct. Dit is lang mijn favoriete webshop geweest, maar assortiment is voor mij minder interessant geworden plus dat de prijzen minimaal verdubbeld zijn.

26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service! Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Super om te horen dat je tevreden bent met onze producten, service en levering! Nogmaals bedankt en een fijne dag toegewenst. Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je recensie! Fijn om te zien dat je tevreden bent over de producten en levering. Spijtig om te zien dat je ontevreden was over de service. Indien je een klacht of verzoek hebt kun je ons altijd contacteren zodat onze klantenservice je kan helpen om het probleem op te lossen - Team Body & Fit
RB
Robert B.
Noordscheschut
18 feb 2024
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en producten! Mocht je verder vragen of opmerkingen hebben over onze service, dan verwijs ik je graag naar onze collega's van het klantenservice team. Groetjes, Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Mocht je specifieke feedback hebben, dan horen wij dit graag natuurlijk. Je kan onze klantenservice altijd een berichtje sturen. Team Body&Fit
3 dec 2023
25 nov 2023
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Mocht je specifieke feedback hebben omtrent wat wij kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. Groet, team Body&Fit
24 nov 2023
5 nov 2023
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Jammer om te zien dat je een mindere ervaring hebt gehad. Mocht je specifieke feedback hebben, dan horen wij graag wat wij kunnen verbeteren. Groet, team Body&Fit
NB
Naomie B.