UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.931 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

IB
IVAN B.
HILVERSUM
25 okt 2023
een paar milimeter te lang.... ongebruikelijke = prullebak
25 okt 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat ze niet passen en we hebben u dan ook een email gestuurd. We horen graag van u. Met kleurrijke groet, Desirée
3 mei 2024
De afspraak van bezorging was niet juist was 1 dag later
6 mei 2024
Dank voor uw beoordeling. Helaas was uw gehele bestelling op de dag van bestellen niet volledig op voorraad. Hierdoor heeft uw zending een dag vertraging opgelopen. Onze excuses voor het ongemak. Neemt niet weg dat wij u veel printplezier wensen. Met kleurrijke groet, Ton
18 feb 2024
Laat klanten zelf kiezen welke kleur ze willen hebben .
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. U kunt de kleuren ook los bij ons aankopen, dus mocht u alleen een enkele kleur nodig hebben dan kan dat! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
14 jan 2024
Goede service en correcte levering op beloofd tijdstip.
18 jan 2024
Fijn te vernemen dat u onze service kunt waarderen. Bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
alles; duurste aankoop ooit; mij ziet u niet meer terug
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. U heeft garantie en u mag dan ook contact met ons opnemen, zodat u deze producten gratis kunt retourneren. Met kleurrijke groet, Desirée
9 mei 2024
levertijd veel langer dan wordt gezegd, is er nog niet
1 mei 2024
MIJN EPSON GEEFT AAN DAT DIT GEEN GOEDE CARTRIDGE ZIJN
3 mei 2024
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen, maar inmiddels hebben we contact met u opgenomen om samen met u dit probleem op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
26 okt 2023

4 dagen gewacht op bestelling

Het duurde 4 dagen voordat de bestelling werd bezorgd
27 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. We koppelen dit zeker terug. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
Hij werkt niet op me printer geeft een fout code aan
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! We vinden het vervelend te lezen dat u problemen ervaart en we lossen dit uiteraard graag met u op. Daarom heb ik u zojuist een e-mail gestuurd om tot een oplossing te komen. We horen graag van u, alvast bedankt. Met kleurrijke groet, Linn
22 sep 2023
Eigen merk inkt werkte niet jn mijn brother printer
25 sep 2023
Bedankt voor uw review! Mochten we u kunnen helpen dan kunt u contact opnemen met ons. U heeft garantie op de producten en kijken graag met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
heb nog niets ontvangen, dus niets te beoordelen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat deze nog niet is bezorgd. We nemen even via de email contact met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
GN
Gerry N.
Overdinkel
4 feb 2024
De inkt komt er niet goed uit. Slechte kwaliteit
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zullen u een email sturen, zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
Dramatisch niet gekregen van wat ik besteld had
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oh wat vervelend. We hebben u een email gestuurd en kijken graag even met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
8 nov 2023
cartridge verkopen die wel werkt in HP printers
16 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling, echter hebben we u al verschillende keren per mail proberen te bereiken om u te helpen. Wellicht is het mogelijk dat u contact et ons zoekt, dan lossen we het natuurlijk graag voor u op. Kleurrijke groet, Erik
HD
Hans d.
Barendrecht
Levering in orde. Moet de inkt nog gebruiken
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! Fijn te vernemen dat de levering juist en correct verlopen is. We zijn benieuwd hoe u onze producten gaat ervaren! Met kleurrijke groet, Ton
Hele slechte kwaliteit. Groen achtige afdruk.
Catritris besteld nog steeds niet geleverd
3 mrt 2024

DHL zet het voor de deur zonder aan te bellen nietgoed.

DHL zet het oor deur zonder aan te bellen
Kreeg verouderde cartridges toegestuurd
Geen bestelling ontvangen wel betaald
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oh wat vervelend. Ik zie dat u al contact heeft opgenomen en we dit al meteen voor u opgelost hebben. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée