UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.823 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.913 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Geen bestelling ontvangen wel betaald
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oh wat vervelend. Ik zie dat u al contact heeft opgenomen en we dit al meteen voor u opgelost hebben. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
31 okt 2023
Ik heb ze nog steeds niet ontvangen.
1 nov 2023
Bedankt voor uw review. Gelukkig heeft u contact met ons opgenomen. Onze vervoerder heeft u gemist en we gaan u uiteraard deze zending nogmaals toesturen. Hopelijk hebben we het voor u zo goed opgelost. Met kleurrijke groet, Desirée
11 mei 2024
volgens de printer zijn ze niet echt
21 okt 2023
de cartridge doet het niet optimaal.
mijn inkt werkt niet in de printer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zullen u een email sturen, zodat we even met u mee kunnen kijken wat het probleem is. We lossen dit voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
Soepeler combineren van 3+1 gratis
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw vraag, daarom hebben we door het jaar heen ook verschillende acties waarvan dit er één is. Wellicht past een andere actie beter bij u. U kunt deze volgen middels onze nieuwsbrieven. We wensen u veel print plezier en kleurrijke groet, Erik.
19 okt 2023
Levering goed maar niet op tijd.

Ik heb ze nog niet heinstall

Ik heb ze nog niet geïnstalleerd
de inktpatronen werken niet goed.
JM
John M.
andijk
de blackfryday ad was onduidulijk
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Jammer te horen dat u de actie onduidelijk vond. U kunt altijd voor vragen contact met ons opnemen en we helpen u dan graag. Met kleurrijke groet, Desirée
Lange levertijd. Bijna 1,5 week.

Altijd via de Action 525 en 526 besteld. Prima kwaliteit. Nu via jullie besteld en een beroerde print kwaliteit.

Altijd via de Action 524 en 526
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We hebben inmiddels contact gehad per mail en uw probleem opgelost. Uw printer was verstopt en door een aantal keren te reinigen kunt u weer goed printen en onze cartridges gewoon gebruiken. Veel print plezier en groet, Erik
DHL licht beneden in hal neer
7 nov 2023
Dank voor uw 3 sterren beoordeling. Vervelend om te vernemen dat DHL uw zending niet volledig tot uw voordeur heeft weten te bezorgen. Dit is niet zoals het hoort. Inmiddels hebben we hier dan ook een melding van gemaakt bij DHL. Niet niet weg dat we u veel printplezier wensen met uw bestelling! Met kleurrijke groet, Ton
Een kleur stagneerd nl blauw
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Reinigen via het menu zal de printkop van uw printer schoonmaken en de kleuren zullen dan goed moeten doorkomen. Mocht dit niet zo zijn dan neem contact met ons op en kijken we graag met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
31 dec 2023
cartridge sturen die werken!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zien dat u gelukkig al contact heeft opgenomen met onze klantenservice en we u een nieuw product hebben toegezonden. Hopelijk is het probleem dan opgelost. U heeft uiteraard garantie. Met kleurrijke groet, Desirée
24 mrt 2024
Cartidges werkten niet !!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd om even met u mee te kijken. We lossen dit voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
De goede spullen opsturen.
Bestelling niet ontvangen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Helaas heeft onze vervoerder door de drukte wat vertraging opgelopen. We zien dat uw bestelling vandaag bezorgd gaat worden. Mocht dit niet zo zijn dan vragen we u even contact met ons op te nemen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
3 dec 2023
de blauwe inkt werkt niet
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd, zodat we met u mee kunnen kijken naar het probleem. We lossen dit graag voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
PS
P.A S.
Witten
30 dec 2023
Kleur ridges passen niet
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u problemen heeft met ons product. We zullen u dan ook een email sturen om even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée