UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.931 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

20 apr 2024
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
22 apr 2024
Dank voor uw beoordeling! 2 sterren, dat kan beter! We hebben inmiddels contact met u opgenomen om samen te kijken hoe wij hier 5 sterren van kunnen maken! Met kleurrijke groet, Ton
14 apr 2024
EL