Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.859 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

20 aug 2024
Hi Amber, Bedankt voor jouw prachtige beoordeling en wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet. Carla Team Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Jammer genoeg slechte ervaring. Keuze gemaakt voor een kaartje, proefdruk zag er keurig uit. Aanpassing in kaartje gemaakt, duurde erg lang voordat deze werd geleverd, Topper Tim heeft voor ons een nieuw kaartje in productie gezet. Toen deze werd geleverd zijn we direct tot bestelling overgegaan voor 35 kaarten met enveloppen voor 197,50,-. Bij binnenkomst zagen we jammer genoeg dat de binnenkant van de kaarten vlekken had. Luna gesproken en die gaf aan dat ze het probleem vaker zien met koperfolie. Dus in plaats van dat je de klant informeert over mogelijke problemen in het geboortekaartje zodat die zijn/haar bestelling kan aanpassen, doe je niks zodat er een kans bestaat dat de klant geboortekaartjes met vlekken heeft, zoals nu dus. Geboden oplossing; nieuwe kaartjes met andere folie (wat weer een halve week zou duren) of bevlekte kaarten houden met 5 gratis kaartjes en tegeltje. Suggestie; maak Tim verantwoordelijk voor jullie klantenservice en verander de naam naar; Almost Made for Moments but not quite yet
14 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
We bestelde onze geboortekaartjes hier, heel mooi en kwalitatief alleen zeer jammer van de communicatie. Wij namen op voorhand kennis van de verzending en dit zou 1-2 werkdagen duren voor deze werden geleverd. (Indien geen speciale wensen zoals foliedruk) Wij hebben expres niet gekozen voor foliedruk voor de verzending. Na 2 werkdagen is ons kaartje pas ik druk gegaan wat resulteert in het feit dat wij 1 week na de geboorte nog steeds geen kaartjes hebben,.. beetje génant als je het mij vraagt. Indien je dit communiceert naar de klanten dienst krijg je een antwoord dat ze €begrijpen€ dat we erop zitten te wachten en leggen vervolgens de verantwoordelijkheid bij Bpost,..
Antwoord van Made for Moments
Beste Jolien,Bedankt voor jouw waardevolle review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Ik wens dat het goed gaat met jullie.Uiteraard zijn wij afhankelijk van de productielijn en de bezorgdiensten en liepen ten tijde van jullie bestelling nog steeds tegen de nasleep van de decemberdrukte aan.Daardoor is het helaas niet gelukt om de bestelling binnen de gestelde termijn te leveren en dat vind ik super vervelend!Daarover hebben we gelukkig wel contact gehad met elkaar en hebben dat ook zo gecommuniceerd.Nogmaals excuses voor de vertraging, bedankt voor je geduld en veel geluk samen met Fons! Met hartelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Fijn dat ontwerpen bewaard blijven, handig om dezelfde bestelling 3 jaar later weer te doen. Dik jammer is op de achterkant de tekst "Made by moments", dat zou ik aanbieden als optie met korting. Ik betaal al voor het printen van de kaartjes en verwacht daar niet reclame voor het bedrijf waar het geprint wordt. Bij zelfgekozen ontwerp zat dit echt in de weg en voelde als een domper, terwijl de rest van de ervaring prima is. Dus: keuze om wel of niet "made by moments" achterop te zetten en dit alleen aan te bieden met een korting op je bestelling, niet binnen de offerte zoals die nu is.
26 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Onze trouwkaarten zijn 3 keer opnieuw gedrukt omdat er tot 2 keer toe drukfouten in zaten. De 3e druk komt nog onze kant uit, we hopen maar dat het goed is. De klantenservice is zeker wel vriendelijk en behulpzaam, maar tegelijkertijd is het afleveren van kwaliteit na 1 bestelling wel heel belangrijk. Zeker gezien het gaat om trouwkaarten en in dit geval ook de tijd wat aandringt. Wij hadden nl geen rekening gehouden met 3 nieuwe drukkingen.
Geïmporteerde beoordeling
Incompleet en verkeerde folie.Ik mis de helft van het pakket voor trouwkaarten en de spullen die ik heb is de folie waar je extra voor betaald zilver i.p.v. goud. Erg teleurgesteld nadat we een mooie proefdruk hadden ontvangen. Telefonisch niet te bereiken, hopelijk reageren ze per mail snel voor een oplossing. Anders is het een hoop geld voor weinig.Bestelling MF3204724
20 aug 2024
De enveloppen waren beschadigd door de elastieken, hier en daar waren er kleine scheurtjes in en hier en daar waren er vuile strepen op. Kwaliteit van de kaart zelf was mooi. Lettertype grootte op de ene kaart (onze uitnodiging) komt niet overeen met de grootte op de bedankkaart, waardoor dit op onze bedankkaart eerder klein uitviel.
26 aug 2024
Beste Ilias, Bedankt voor jouw beoordeling! Ik kan echter op jouw mailadres geen communicatie vinden over de klacht, klopt dat? Weet dat ons team je graag helpt! Met vriendelijke groet, Carla Team Made for Moments
19 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik bestelde trouwuitnodigingen en liet deze door Made for Moments naar de gasten versturen. De helft van onze uitnodigen werden aan de verkeerde gasten gestuurd. Sommige gasten kregen hun uitnodiging zelfs dubbel. Heel génant dat ik nu iedereen persoonlijk moet gaan opbellen.
5 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bij onze eerste dochter hebben we met trots het geboortekaartje ontworpen en verzonden. Helaas ging er bij onze tweede dochter van alles mis. De proefdruk was niet compleet en ook tijdens het definitief bestellen was de bestelling niet goed gedrukt.
6 okt 2023
Beste Daisy, Bedankt voor je waardevolle review! Wat ontzettend jammer dat er een aantal dingen mis zijn. Weet dat we jouw ervaring ontzettend serieus nemen en gebruiken om onze service te verbeteren. Hopelijk zijn de nieuwe kaarten helemaal naar wens, en mogen we binnenkort ook een mooie poster naar je opsturen! Met vriendelijke groeten, Mireille Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Het ontwerp programma was extreem traag, verschrikkelijk onhandig in het gebruik, en een echte nachtmerrie om mee te werken. De klantenservice was waardeloos, en de hoeken van de enveloppen en pocketfold waren allemaal gedeukt bij aankomst.
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes, maar 1 foutje gemaakt en kon na een half uur niet meer opgelost worden terwijl er op de site staat dat er nog een check overheen wordt gedaan (dit is dus niet altijd het geval)
22 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Erg leuke kaartjes, bewerk programma is alleen erg onhandig. Wanneer je een grote afbeelding gebruikt, kun je moeilijk teksten aanpassen en afbeeldingen toevoegen.
24 okt 2023
Beste Jenneke, Bedankt voor je mooie review en feedback! We zullen dit zeker meenemen. Weet dat onze klantenservice graag voor je klaarstaat om te helpen met het ontwerpen van de kaartjes. Veel geluk gewenst!Met vriendelijke groeten, Mireille Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Mooie trouwkaarten en het personaliseren is erg leuk en makkelijk! Helaas de waren de trouwkaarten niet goed gedrukt waardoor alles opnieuw gedrukt moest worden.
Antwoord van Made for Moments
Beste Charlotte,Bedankt voor het delen van je review. Goed te vernemen dat het personaliseren als leuk ën gemakkelijk is ervaren. Onze excuses voor de foutieve kaarten, maar fijn te lezen dat we met een herdruk alsnog de kwaliteit hebben mogen leveren waar we voor staan.Weet dat we ook in de toekomst graag voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
18 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Slecht. Te laat geleverd en verkeerd product geleverd. Vervolgens zou ik het goede opgestuurd krijgen en kreeg ik weer het foute product. Kortom, drama.
Geïmporteerde beoordeling
Levering van de geboortekaartjes is niet volgens afgesproken data verlopen dit duurde 1,5 week terwijl het volgens de site 3 dagen zou duren.
6 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Product met slechte kwaliteit. Hoekjes slecht gemaakt. Enkele uitnodigingen waren bevlekt met een soort vet, we moesten die weggooien.
13 jan 2024
Beste Jaqueline,Inmiddels hebben wij contact gehad en hebben gelukkig de kaartjes opnieuw en met een prachtig resultaat kunnen toesturen.Heel fijn om te horen dat jullie daar erg tevreden over zijn!Een heel mooi feest gewenst alvast en veel geluk in te toekomst!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
19 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Kaarten die we besteld hadden waren niet goed gedrukt,melding van gemaakt nieuwe gekregen dit was het.
Geïmporteerde beoordeling
Meerdere keren besteld en toen tevreden. Materiaal is veranderd, maar dat werd niet aangegeven.
13 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie producten, goede site, maar slechte verzending en zwakke klantenservice
17 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hoge kwaliteit van ontwerpen, problemen met de applicatie