Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.863 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

27 jun 2024
Toch een beetje teleurgesteld
21 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik bestelde 'alleen' maar een drukproef en ik kreeg zoveel meer! Het was supermooi verpakt, er zaten allerlei mooie papiersamples bij die mij konden helpen beslissen welke kaart ik uiteindelijk zou willen bestellen. Echt een pakketje om blij van te worden. De drukproef zelf was fantastisch (nog mooier dan ik had bedacht, ik bleek per ongeluk een glans in mijn ontwerp te hebben en dat was precies wat ik mooi vind, maar wat ik zonder drukproef nooit ontdekt of bedacht had!). Het ontwerpen zelf is heel easy en daarom zo leuk, echt, een kind kan de was doen! Foto's toevoegen, icoontjes toevoegen, het werkt allemaal echt heel goed.
17 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
We hebben geboortekaartje besteld en toen ze binnen kwamen, zat op meer dan de helft van de kaartjes een kleine beschadiging. Dit is uiteindelijk goed opgelost, maar wel een beetje jammer dat het niet gecheckt is voordat het naar ons verstuurd werd.
1 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hebben zeer goede ervaring opgedaan met deze keuze te makenVan onzentwege alvast succes gewenst met de door u gebruikte formule, zeker met de feedback die jullie achteraf nog meegeven
1 jun 2024
14 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Wij zijn ontzettend tevreden over de service en levering, en nog steeds heel erg blij met het prachtige geboortekaartje van onze dochter!
17 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Eerder al geboortekaartjes besteld voor ons zoontje en nu onze trouwkaarten! Wederom weer veel complimenten gehad over onze kaarten.
18 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles prima verlopen. Goed op tijd geleverd en mooie kaartjes kunnen ontwerpen. Goede kwaliteit van materialen.