Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.859 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

17 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hoge kwaliteit van ontwerpen, problemen met de applicatie
14 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Slecht, ben erg teleurgesteld met het eindresultaat
21 nov 2023
Beste Marieke,Fijn dat we inmiddels contact hebben gehad met je naar aanleiding van jouw beoordeling en dat we het samen goed hebben kunnen afsluiten.Veel geluk voor jullie!Met vriendelijke groeten,CarlaTeam Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Druk twee maal mislukt inkt uitgeveegd op kaartjes
Antwoord van Made for Moments
Beste Aurelie,Wat vervelend te vernemen dat het niet goed is gegaan. We hebben je naar aanleiding hiervan gemaild, omdat we er altijd voor gaan het samen positief af te sluiten. Wellicht dat je de mail niet ontvangen hebt of dat deze in je spambox terecht is gekomen.Voel je vrij om nog te reageren op de mail, zodat we samen naar jou ervaring bij Made for Moments kunnen kijken.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
29 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Verwacht geen actie als er iets fout is gegaan.
Geïmporteerde beoordeling
Sneller levering! En gemakkelijk te bestellen.
Kaartjes zeer slecht bedrukt
Geïmporteerde beoordeling
Speciale kaartjes en uniek.
10 mei 2024
levering was goed
Helaas niet goed
25 okt 2023
Prijzig maar ok.
25 okt 2023
Beste,Bedankt voor je waardevolle review!Wij werken met een stapelkorting, waardoor de stukprijs van je bestelde product lager wordt naarmate je een grotere oplage besteld! Daarnaast zijn er veel elementen die invloed hebben op de prijs, zoals luxe afwerkingen, papiersoort of het formaat van je kaartje!Mocht je hier meer over willen weten dan kun je altijd contact met ons opnemen! Wij helpen je graag.Met vriendelijke groet,TimMade for Moments
20 apr 2024
Goede ervaring