Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.865 beoordelingen in totaal

30 aug 2024
Ik kan niks anders zeggen dan dat de service boven gemiddeld is. De bestelling was in eerste instantie niet helemaal in orde maar ze hebben er echt alles aan gedaan om alles netjes op te lossen. Erg tevreden met mijn bestelling.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

Geïmporteerde beoordeling
Heel mooi kaartje, snel geleverd!! Jammer dat ik er pas later achter kwam dat je het logo weg kon halen, was toen al te laat..
Geïmporteerde beoordeling
Geweldig, wat een medewerking om tot n mooie uitnodiging uit te komen... Diegene, die ze al ontvingen, vonden ze heel mooi...
Antwoord van Made for Moments
Beste Elly, Bedankt voor het delen van deze recensie. Goed te vernemen dat de reacties zo positief zijn.Als we weer voor je klaar mogen staan doen we dat graag.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
24 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Originele ontwerpen die oneindig kunnen aangepast worden, snelle service! Alweer top gedaan..op naar een volgende bestelling.
25 nov 2023
Beste Christel,Dank je wel voor de waardevolle review, wat een mooie complimenten! Wij kijken ernaar uit om weer voor je klaar te staan. Met vriendelijke groet,SofiekeMade for Moments
14 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Een heel mooi kraamcadeau om te geven. Gaaf dat je zelf een ontwerp kan maken, hierdoor kun je de box heel persoonlijk maken.
24 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima gelopen, proefjaar kwam vrij snel en we komenden daardoor de kaart snel aanpassen in de uiteindelijk gewenste kleuren!
Geïmporteerde beoordeling
De kaartjes zijn heel erg mooi en de bestelling werd snel geleverd. De klantenservice is ook erg vriendelijk en behulpzaam.
10 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super blij met onze geboortekaartjes! Heel fijn dat je ook sluitstickers kan ontwerpen die perfect passen bij je kaartje.
Geïmporteerde beoordeling
al eerder kaarten besteld bij Made for Moments en ook toen zeer tevreden vandaar nu opnieuw gekozen voor Made for Moments
11 okt 2023
Beste Joke,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn om te horen dat we jullie zo'n fijne ervaring hebben bezorgd dat je bij ons terug bent gekomen.Weet dat je altijd welkom bent om contact met ons op te nemen voor vragen en opmerkingen!Met vriendelijke groet,TimMade for Moments
7 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ontzettend mooie geboortekaartjes ontworpen bij jullie. Veel andere sites bekeken maar dit was precies was bij ons past.
12 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
het waren mooie kaarten. De verzending ging niet helemaal volgens de planning maar ook dit is vervolgens snel opgelost.
Geïmporteerde beoordeling
TOPSERVICE!Super mooie kaartjes, super gebruiksvriendelijk, veel keuze. Super goede klantenservice. Echt een aanrader!
Antwoord van Made for Moments
Beste Shauni,Dank voor het delen van je positieve ervaring bij Made for Moments. Fijn dat je zo enthousiast bent.Weet dat we graag weer voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moment
Geïmporteerde beoordeling
Zeer tevreden over de snelle en vlotte service voor een goede prijs. De kwaliteit van de dienstverlening is uitstekend.
15 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Loved the service! From card selection & design to delivery, everything went well. The quality of the cards are great!
16 mei 2024
Dear Idil,Thank you for sharing, we really appreciate your feedback.We would love to see you back at Made for Moments.Kind regards,Sofieke Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Zeer klantgericht bedrijf, professioneel en fijn in de communicatie; medewerkers denken met je mee. Absolute aanrader.
Antwoord van Made for Moments
Beste Marc,Bedankt voor de complimenten. Fijn dat je zo positief over Made for Moments bent!We staan graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
7 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
We hebben een erg mooie kaart voor onze bruiloft gemaakt met Made for Moments. Veel positieve reacties erop gekregen!
9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Proefpakket met proefdruk ontvangen en met de geboorte van onze dochter de definitieve kaarten besteld. Top service!
10 nov 2023
Beste Ires,Bedankt voor je waardevolle review!Wat fijn om te lezen dat je we zo'n goede ervaring hebben kunnen bezorgen.Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan staan we voor je klaar!Met vriendelijke groet,TimMade for Moments
23 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prettige manier van communiceren, uitgebreide keuze mogelijkheden en een eindresultaat waar we heel blij mee zijn.
24 apr 2024
Beste Peter,Bedankt voor de mooie review, fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de communicatie, keuzemogelijkheden en het uiteindelijke resultaat!We hebben je graag geholpen!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Nu verschillende producten besteld via Made for Moments. Tot nu is nog niets tegengevallen en is de levering snel.
Antwoord van Made for Moments
Beste Mariska,Bedankt voor je prachtige review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent!Chroom niet om contact met ons op te nemen als er vragen zijn, we helpen je namelijk graag!Met vriendelijke groet,Carla Team Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Zowel voor mijn eerste als voor (nu) mijn tweede zoon het geboorte kaartje besteld. Ruime keuze, mooie kaartjes.
Geïmporteerde beoordeling
prima ervaring en vooral de proefdruk is mooi, ik heb daarna nog aanpassingen gedaan op basis van de proefdruk.