Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.865 beoordelingen in totaal

30 aug 2024
Ik kan niks anders zeggen dan dat de service boven gemiddeld is. De bestelling was in eerste instantie niet helemaal in orde maar ze hebben er echt alles aan gedaan om alles netjes op te lossen. Erg tevreden met mijn bestelling.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

Geïmporteerde beoordeling
Heel blij met de ontwerptool om zo een persoonlijk kaartje te kunnen ontwerpen. Met een prachtig resultaat. ??
Antwoord van Made for Moments
Beste Elise, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je zo blij bent met het resultaat van de kaartjes! :)Heel veel geluk gewenst, en heel graag tot ziens!Met vriendelijke groeten, Mireille Made for Moments
6 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Helaas een tiental kaartjes ontvangen met drukschade. Goed opgelost! Maar moet niet kunnen voor deze prijzen.
7 mei 2024
Beste Sanne,Bedankt voor het delen van je recensie. Nogmaals onze oprechte excuses, helaas waar mensen werken worden fouten gemaakt. Uiteraard doen we alles binnen ons kunnen om dit zo correct mogelijk te herstellen. Goed te horen dat we het naar tevredenheid met jou hebben mogen oplossen.Weet dat we ook in de toekomst graag weer voor je klaarstaan!Met vriendelijke groet,SofiekeMade for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Hele mooie kaarten en welkomstbord mogen ontvangen. Net even iets meer dan een standaart bruiloft uitnodiging
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Welkomsbord besteld voor onze bruiloft. Super mooi bord geworden, helemaal zoals aangevraagd! Heel blij mee.
7 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik ben zeer blij met het resultaat van de kaart en daarbij de service is zeer goed. Er wordt snel gehandeld.
Geïmporteerde beoordeling
Top! Ik had een foutje gemaakt. Contact gezocht en meteen gecorrigeerd! De kaartjes zijn ook echt prachtig
3 mrt 2024
Beste Jovita,Bedankt voor de prachtige beoordeling en van harte gefeliciteerd met geboorte van jullie kindje, ik wens dat het goed gaat met jullie!Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze customer happiness afdeling, daar doen we het voor!Veel plezier met het versturen van de kaartjes en geluk samen!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Heel goede service. Alles netjes en snel afgeleverd. Mooier konden we onze geboortekaartjes niet wensen!
18 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Duidelijke website met veel voorbeelden en makkelijk te maken en bewerken designs. Zeer snelle levering
21 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Precies goed, alles klopte wat ik had gemaakt, mooie kwaliteit en veel opties. Zou ik zo nog eens doen!
30 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Een fijn bedrijf met snelle service en duidelijke communicatie en een warme uitstraling naar de klant!
Geïmporteerde beoordeling
Toegankelijke website snelle service een en mooi eindresultaat! Zéker aan te raden; ben zéér tevreden!
20 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie producten, zoals beschreven op de website. Snelle levering en zeer vriendelijke klantenservice.
Geïmporteerde beoordeling
Super goed contact. En de kwaliteit en de manier van verwerken en bestellen is heel klantvriendelijk.
Antwoord van Made for Moments
Beste Esther,Bedankt voor de mooie beoordeling en super om te horen dat je zo fijn geholpen bent door onze customer happiness! Veel plezier met jullie bestelling!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
30 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede klantenservice makkelijke ontwerp mogelijkheden. Goede snelle levering en prachtige producten
1 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Niets anders dan lof! Snelle levering en we zijn goed op de hoogte gehouden tijdens de verzending.
2 nov 2023
Beste Carla,Bedankt voor je mooie beoordeling, daar doen we het voor!Met vriendelijke groet,Carla:-)Team Made for Moments
23 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie tool, opties. Goede service. Alleen jammer dat de helft van de kaarten een drukfout hadden.
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prima ervaring. Goed programma om zelf je kaart te maken. Snelle levering. Mooie kwaliteit kaart
11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De medewerkers zijn vriendelijk, zeer betrokken en denken graag mee voor een prachtig resultaat.
12 okt 2023
Beste Rosalia,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn dat we zo'n positieve indruk bij je hebben achtergelaten. Weet dat je altijd bij ons terecht kan met eventuele vragen of opmerkingen, ook nadat de bestelling is afgerond!Met vriendelijke groet,TimMade for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Voor de 2de keer besteld bij jullie super service en super product het was lekker snel geleverd
10 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super blij met ons kaartje, is erg mooi geworden. Ik vond alleen de verzending heel lang duren.