Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.865 beoordelingen in totaal

30 aug 2024
Ik kan niks anders zeggen dan dat de service boven gemiddeld is. De bestelling was in eerste instantie niet helemaal in orde maar ze hebben er echt alles aan gedaan om alles netjes op te lossen. Erg tevreden met mijn bestelling.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

Geïmporteerde beoordeling
fijne site en de kaarten zijn makkelijk te ontwerpen en zien er in het echt nog geweldiger uit
23 dec 2023
Beste Jessica, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent! Veel geluk gewenst!Met vriendelijke groeten, Mireille Made for Moments
10 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Wij hebben schitterende geboorte kaartjes laten maken, hele mooie kwaliteit en snel in huis!
Geïmporteerde beoordeling
Hele fijne en warme communicatie als je hulp nodig hebt! Producen snel verzonden en in huis!
Antwoord van Made for Moments
Beste Bregje,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag!Met vriendelijke groet,TimTeam Made for Moments
22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer makkelijk om een bestaand ontwerp van jullie aan te passen naar de noden van de klant.
Geïmporteerde beoordeling
Heel leuk om na de bestelling een mailtje te krijgen met felicitaties voor de zwangerschap!
Geïmporteerde beoordeling
Heb de geboorte kaartjes van onze dochter bij jullie besteld, erg mooi en goede kwaliteit!
Geïmporteerde beoordeling
Het geboorte kaartje is ontzettend mooi geworden! Fijne klantenservice en snelle levering!
Antwoord van Made for Moments
Beste Sanne,Hartelijk bedankt voor de mooie review, we hebben jullie heel graag geholpen!Veel geluk gewenst samen!Vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
21 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super nette service als je vragen heb, mooie kwaliteit voor ons mooiste geboorte kaartje.
Antwoord van Made for Moments
Hi Isa,Bedankt voor de prachtige beoordeling en wat fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met onze service en de kwaliteit van jullie inderdaad prachtige geboortekaartje!Heel veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet, CarlaTeam Made for Moments
17 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Handige website voor het makkelijk ontwerpen van je eigen gelegenheidskaarten en posters!
Geïmporteerde beoordeling
Zeer leuke en gemakkelijke website met veel keuze om je design aan te passen , proficiat
Antwoord van Made for Moments
Beste Kris,Bedankt voor je mooie beoordeling en complimenten! Super om te horen dat je zo tevreden bent over de bestelling en service!We helpen je graag een volgende keer weer!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
8 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle en correcte levering. Medewerkers denken met je mee en staan open voor feedback!
8 mei 2024
Beste Lotte,Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Weet dat we ook in de toekomst graag voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,SofiekeMade for Moments
20 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hele fijne service. Ze reageren snel en staan voor je klaar. Gevolgt door snelle actie.
20 mrt 2024
Beste Robert,Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Goed te horen dat je onze service en reactie snelheid als fijn hebt ervaren. We zien je graag terug! Met vriendelijke groet, Sofieke Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Mooie producten, fijn en snel geleverd. Veel opties om de kaarten persoonlijk te maken.
Geïmporteerde beoordeling
Kaarten waren zeer stevig, van mooie kwaliteit en met prima printwerk. Snelle levering.
Antwoord van Made for Moments
Beste Jan,Bedankt voor de prachtige review!Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en de levering.Namens het team een heel mooi feest toegewenst en veel plezier met het versturen van de kaartjes!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fantastisch. We konden ons idee helemaal uitwerken aan de hand van een bestaand kaartje
Geïmporteerde beoordeling
Meedenkend team dat snel reageert. Mooie kaarten met luxe uitstraling. Service is top!
Antwoord van Made for Moments
Beste Rosan,Bedankt voor je prachtige review en complimenten!Yara heeft jullie heel graag geholpen, veel geluk in de toekomst!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer snelle service en verzending, makkelijk bereikbaar, goede kwaliteit van producten
7 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
We hadden een foutje gemaakt op de kaart en dit werd heel fijn opgelost door het team.
7 okt 2023
Beste Steven,Bedankt voor je mooie review!Wat leuk om te horen dat je zo fijn geholpen bent door onze klantenservice. We staan ook graag voor onze klanten klaar! :-)Met vriendelijke groet,CarlaMade for Moments
2 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer vlotte levering. Mooi gedrukte kaarten. Doen wat ze beloven.Zeker een aanrader !
3 mei 2024
Beste Maarten,Bedankt voor de waardevolle review!De aangegeven verbeterpunten voor wat betreft tekst selecteren, hadden we graag aan je toegelicht. Wij beschikken namelijk over een heel team vormgevers die je daarbij kunnen ondersteunen of zelfs maatwerk voor je klaar kunnen zetten.Mocht je in de toekomst daarom nog vragen hebben, bel of mail ons gerust, we helpen je graag!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Super blij met mijn bestelling, enkel moeilijk om de kleuren droogbloemen te kiezen.