Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.867 beoordelingen in totaal

30 aug 2024
Ik kan niks anders zeggen dan dat de service boven gemiddeld is. De bestelling was in eerste instantie niet helemaal in orde maar ze hebben er echt alles aan gedaan om alles netjes op te lossen. Erg tevreden met mijn bestelling.

9 sep 2024
Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

3 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super blij met de mooie trouwkaarten!
26 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het was een hele positieve ervaring.
22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super tevreden met ontvangen spullen
Prachtige geboortekaartjes en poster
17 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooi geboortekaartje, snel geleverd!
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kwaliteit van kaart en envelop
17 feb 2024
Beste Dick, Dank je wel voor het delen van je review. Fijn te vernemen dat de kwaliteit van de kaart en envelop naar wens zijn.Weet dat we graag weer voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk in gebruik goede kwaliteit
Antwoord van Made for Moments
Beste Henk,Wat leuk dat je een recensie achterlaat. Fijn te vernemen dat je zo positief over Made for Moments bent. Weet dat we graag voor je klaar staan! Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en goede kwaliteit .
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige kaarten, luxe uitstraling.
Antwoord van Made for Moments
Beste Alinda,Bedankt voor je mooie review en complimenten, we hebben je heel graag geholpen!Met vriendelijke groet,Carla Team Made for Moments
24 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie keuzes, makkelijk te ontwerpen
Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig
Antwoord van Made for Moments
Beste Marit,Bedankt voor je mooie review!Super om te horen dat je onze shop en hulp zo positief hebt ervaren!Wellicht tot een volgende keer!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
23 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk bestellen en snel bezorgd
24 mei 2024
Beste Joost,Bedankt voor jouw recensie, fijn dat je deze met ons deelt. Goed te vernemen dat het bestellen gemakkelijk verliep en de kaarten snel bezorgd werden.Weet dat we ook in de toekomst graag voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
uitstekende en correcte behandeling
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en mooie kwaliteit!
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige kwaliteit, fijne service!
24 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vlotte communicatie en top service!
9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
perfecte service en goede kwaliteit
28 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Steeds weer een geweldig resultaat!
19 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Voldoet perfect aan de verwachting.
24 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snel, gemakkelijk en mooi resultaat