wickey.nl- Logo - Beoordelingen

wickey.nl

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden573 beoordelingen in totaal

17 mei 2024
Op de website is het duidelijke wat je krijgt en wat je nog bij zou moeten bestellen, zoals de verankering. Daarnaast krijg je ook na je bestelling montage filmpjes toegestuurd. Ik vond het erg prettig dat je na bestelling gebeld werd wat de status is van je bestelling en wat er gaat gebeuren in het process van je bestelling. Er word ook uitgelegd wat je moet doen wanneer je speeltoestel geleverd word. Bij de levering zit er een duidelijke instructie bij hoe je het speeltoestel in elkaar moet zetten, zodat iedereen het zou moeten kunnen lukken. De kwaliteit van het hout en het materiaal merk je dat het van juiste huizen komt en dat het met zorg is behandeld. Er zitten genoeg schroeven bij, zodat je niet te kort komt en je nog reserveren hebt.

26 mei 2024
Begon al bij de bestelling, op zondag besteld. Bij betalen kreeg ik een foutmelding. Vervolgens opnieuw besteld, helaas toen de verkeerde kleur. Maandag contact gezocht, was niet mogelijk om te wijzigen. Ik moest maar annuleren en opnieuw bestellen. Toch maar gedaan. Contact met Wickey was wel goed en vriendelijk. Helaas werden vervolgens de levertijden niet gehaald, leverancier staat 1,5 week later ineens zonder contact voor de deur (gelukkig was ik nog net thuis, geen idee waar ze het anders gelaten hadden). Hout is van 'oké' kwaliteit, niet slecht maar veel grove knoesten. Zaagsnede van de planken zijn eveneens grof aan de rand, alsof de zaag te grof getand/bot was, daardoor splintert het op het eind. Ook zit er veel kleurverschil in de palen en balken en zijn de liggers net iets smaller dan de kolommen, waardoor ze boven niet mooi aansluiten. Bestelling was ook niet compleet, ontbrak een hoekanker. Al met al, had ik er meer van verwacht.

Beoordelingen voor wickey.nl

20 mei 2024
De kinderen vinden het fanastisch. Het was even een klus om hem inelkaar te zetten maar nu die staat was dat het meer dan waard.

Goede service speelhuisje

Speelhuisje werd netjes bezorgd. Handleiding in duidelijk. Aantal planken waren qua maatvoering buiten specificatie. Zonder problemen werden er nieuwe planken toegestuurd.
17 mei 2024
Goede en duidelijke communicatie. Gevraagd voor een geplande leverdatum en er werd meteen actie ondernomen. Ook word je goed op de hoogte gehouden van de voortgang.
BG
Bart G.
Coevorden
25 mei 2024
Doorgaans prima materialen. Jammer dat de groene afdekdopjes van kleur zijn veranderd, nu zitten er verschillende kleuren op het speeltoestel.
17 mei 2024
Snelle communicatie , compleet en degelijk materiaal. Heb 5 jaar geleden groot speeltoestel gekocht en nu aanbouw. 👍🏻
17 mei 2024

Mooi speeltoestel, top service!

Mooi speeltoestel! Kinderen vermaken zich nu prima zelf, zo hebben papa en mama tijd voor de verdere klussen 😁
21 mei 2024

Speeltoestel

Degelijk speeltoestel en eenvoudig te monteren met de montagehandleiding. Een echte eyecatcher in onze tuin.
18 mei 2024
Leuke schommel voor kleine tuin. Voorgeboorde gaten waren wenselijk geweest ivm haaksheid geheel
30 mei 2024
Kwaliteit maar wel veel voorwerk. Kids vinden het fantastisch!
23 mei 2024
22 mei 2024
12 mei 2024
26 mei 2024

Matig

27 mei 2024
Beste klant, bedankt voor uw review. Het spijt ons zeer dat de kwaliteit u ongemak heeft bezorgd. Als u een reclamatie heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Maar we wensen u nog veel plezier, uw Wickey-Team
23 mei 2024
Trage levering. Lang gewacht tot eindelijk de bestelling gereed was. 10 mei een mailtje ontvangen dat de bestelling door transporteur was opgehaald, afgelopen dinsdag 21-5 werd ik pas gebeld om de leverafspraak voor donderdag 23-5 te maken. Hierbij is ook het verkeerde adres aan transporteur doorgegeven.. dus vandaag stond de chauffeur op verkeerde plek toen hij me belde. Hij mocht toen ook het pakket niet afleveren bij ons. Als het goed is komen ze morgen leveren
24 mei 2024
Beste klant, U heeft ons een negatieve beoordeling gegeven, wat we in deze situatie heel goed begrijpen. Een onverwacht hoog aantal bestellingen heeft geleid tot een overbelasting voor ons en voor sommige van onze transportpartners. We bieden hiervoor onze oprechte excuses aan en doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. We zijn ervan overtuigd dat je ondanks de aanvankelijke problemen veel plezier zult beleven aan je nieuwe Wickey-product. Onze klantenservice beantwoordt ook graag al je vragen - zij het met een kleine vertraging op dit moment om dezelfde redenen. Uw Wickey team
5 nov 2023

Kwaliteit laat te wensen over en slechte communicatie over levering

Het tijdstip van leveren zou worden gemeld. Ik kreeg in de ochtend een mail dat mijn bestelling onderweg was, en een paar uur later stonden ze voor de deur. Ik had geluk dat mijn partner thuis was, anders konden ze het niet afleveren. En dat terwijl in de voorwaarden staat dat de kosten van een 2e keer leveren voor eigen rekening komen. Daarnaast vind ik de kwaliteit van het hout erg slecht. Het splijt snel en sommige stukken kwamen al met deukjes aan.
9 nov 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren het zeer dat er ongemakken zijn ontstaan bij de levering. Bij klachten kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice. Desondanks wensen wij u veel plezier toe, Uw Wickey-team
13 okt 2023

Super service en vriendelijk personeel

Geweldig contact gehad na een beschadigd onderdeel door bezorging via GLS. Hier kan Wickey niks aan doen. Verpakking was degelijk en prima in orde. Zeer vriendelijk en adequate oplossing gekregen na het versturen van enkele detail foto’s van de schade. Dit is niet het eerste wat we besteld hebben en vast ook niet het laatste.
27 apr 2024
Een keurige firma. Denkt met je mee, komt met oplossingen. Kim is een topper!!!! Super vriendelijk aan de telefoon. Écht de “ouderwetse” klantvriendelijkheid. Heel erg blij mee!!
ML
Ik maak al 16 jaar gebruik van de professionele schommelverbinders en afdekdoppen van Wickey. Super kwaliteit en eenvoudig te monteren!
heldere omschrijving en goede prijs kwaliteit verhouden echt een toestel waar onze zoon nog jaren plezier van heeft

Levering volgens afspraak en compleer

Het hele bouwpakket klopte, er ontbrak geen enkel onderdeel, en het hout was keurig recht en op maat