wickey.nl- Logo - Beoordelingen

wickey.nl

75 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden574 beoordelingen in totaal

17 mei 2024
Op de website is het duidelijke wat je krijgt en wat je nog bij zou moeten bestellen, zoals de verankering. Daarnaast krijg je ook na je bestelling montage filmpjes toegestuurd. Ik vond het erg prettig dat je na bestelling gebeld werd wat de status is van je bestelling en wat er gaat gebeuren in het process van je bestelling. Er word ook uitgelegd wat je moet doen wanneer je speeltoestel geleverd word. Bij de levering zit er een duidelijke instructie bij hoe je het speeltoestel in elkaar moet zetten, zodat iedereen het zou moeten kunnen lukken. De kwaliteit van het hout en het materiaal merk je dat het van juiste huizen komt en dat het met zorg is behandeld. Er zitten genoeg schroeven bij, zodat je niet te kort komt en je nog reserveren hebt.

26 mei 2024
Begon al bij de bestelling, op zondag besteld. Bij betalen kreeg ik een foutmelding. Vervolgens opnieuw besteld, helaas toen de verkeerde kleur. Maandag contact gezocht, was niet mogelijk om te wijzigen. Ik moest maar annuleren en opnieuw bestellen. Toch maar gedaan. Contact met Wickey was wel goed en vriendelijk. Helaas werden vervolgens de levertijden niet gehaald, leverancier staat 1,5 week later ineens zonder contact voor de deur (gelukkig was ik nog net thuis, geen idee waar ze het anders gelaten hadden). Hout is van 'oké' kwaliteit, niet slecht maar veel grove knoesten. Zaagsnede van de planken zijn eveneens grof aan de rand, alsof de zaag te grof getand/bot was, daardoor splintert het op het eind. Ook zit er veel kleurverschil in de palen en balken en zijn de liggers net iets smaller dan de kolommen, waardoor ze boven niet mooi aansluiten. Bestelling was ook niet compleet, ontbrak een hoekanker. Al met al, had ik er meer van verwacht.

Beoordelingen voor wickey.nl

18 mei 2024
Leuke schommel voor kleine tuin. Voorgeboorde gaten waren wenselijk geweest ivm haaksheid geheel
2 weken geleden besteld, bestelling is nog niet binnen dus valt lastig te beoordelen.
23 mrt 2024
Beste klant, U heeft ons negatief beoordeeld, wat we heel goed begrijpen in deze situatie. Een onverwacht hoog aantal bestellingen heeft geleid tot een overbelasting voor ons en voor sommige van onze transportpartners. We bieden hiervoor onze oprechte excuses aan en doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. We zijn ervan overtuigd dat je ondanks de aanvankelijke problemen veel plezier zult beleven aan je nieuwe Wickey product. Onze klantenservice beantwoordt ook graag al je vragen - zij het met een kleine vertraging op dit moment om dezelfde redenen. Uw Wickey-team
20 mrt 2024
Klantvriendelijke website en enorm veel keuze in mooie speeltoestellen.
24 dec 2023
Zonder track en tracé werd het pakketje door dhl bezorgd, mooi op tijd.
alles een mooi speel toestel makkelijk in elkaar te zetten
Ruime keuze mogelijkheid, goed overzichtelijk
8 mei 2024
Kylie G.
Meerssen
7 mei 2024

Zeer ontevreden klant!!!

Bestelling (nog) niet (op tijd) ontvangen. Ruim op tijd besteld voor de verjaardagen van onze kinderen en nu kunnen we ze helaas niet verassen. Ons toestel zou tussen 24-4 en 6-5 2024 geleverd worden. We hebben geen enkele mail ontvangen over vertraging, dus vandaag 7-5 maar eens gaan bellen. Werd er (in het gebrekkig Nederlands) verteld dat het pas over 2 weken geleverd wordt. Na de verjaardag du
9 mei 2024
Beste klant, U heeft ons negatief beoordeeld, wat we heel goed begrijpen in deze situatie. Een onverwacht hoog aantal bestellingen heeft geleid tot een overbelasting voor ons en voor sommige van onze transportpartners. We bieden hiervoor onze oprechte excuses aan en doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. We zijn ervan overtuigd dat je ondanks de aanvankelijke problemen veel plezier zult beleven aan je nieuwe Wickey-product. Onze klantenservice beantwoordt ook graag al je vragen - zij het met een kleine vertraging op dit moment om dezelfde redenen. Uw Wickey-team
Ik moest het product retour doen en vervolgens een nieuwe bestellen. Na mijn idee kan je alleen de stang retour doen ( die was te klein, wou een grotere) en een nieuwe opsturen. Dit kost extra geld
Antwoord van wickey.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat er discrepanties zijn geweest. Wij geven uw op- en aanmerkingen graag door aan de betreffende afdeling. Desalniettemin wensen wij u veel plezier, Uw Wickey team
Nog steeds niets ontvangen. Ook geen enkel bericht ontvangen
16 apr 2024
Geachte klant, U heeft ons negatief beoordeeld, wat we heel goed begrijpen in deze situatie. Een onverwacht hoog aantal bestellingen heeft geleid tot een overbelasting voor ons en voor sommige van onze transportpartners. We bieden hiervoor onze oprechte excuses aan en doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. We zijn ervan overtuigd dat je ondanks de aanvankelijke problemen veel plezier zult beleven aan je nieuwe Wickey product. Onze klantenservice beantwoordt ook graag al je vragen - zij het met een kleine vertraging op dit moment om dezelfde redenen. Uw Wickey team
PD
Pamela D.
Leiderdorp
9 mei 2024
10 mei 2024
Kære kunde, Tak for din anmeldelse. Din anmeldelse viser os, at du ikke er helt tilfreds med din ordre. Efterlad venligst en kommentar, så vi kan tage os af dine bekymringer. Ikke desto mindre ønsker vi dig god fornøjelse, Dit Wickey-team