Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.233 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Het bestelde artikel is top. dus voor de producten van Berger alleen lof. Echter nu het transport: de bestelling komt met een voor mij onbekende vervoerder. Pakket zelf is door Berger snel verzonden maar de verzender doet er erg lang over om het pakket te bezorgen. de track and trace site geeft ook vage informatie. een pakket van aliexpres kan ik makkelijker volgen dan bij deze verzender. ik zou kiezen voor een ander bedrijf om zaken mee te doen. Moet wel zeggen dat het transportbedrijf netjes is en personeel vriendelijk is.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

11 okt 2023
8 okt 2023
5 okt 2023
4 okt 2023
4 okt 2023
23 apr 2024

Service via mail, is onder maatstaaf, De bestelling liep vlotjes tevens de…

Op 6 dec bestelling gedaan na bijna 3 weken bericht dat het waarschijnlijk 24 jan geleverd gaat worden PFFFF

Op 6 dec. een bestelling gedaan , die volgens de site op voorraad waren, dan verwacht je dat dit dezelfde week geregeld wordt. Na ruim een week kreeg ik een berichtje , dat er niet genoeg op voorraad was en dat dit zo vlug mogelijk verstuurd zou worden, na 2 weken een berichtje dat het 24 januari wordt, ze zouden de ene die ze wel hadden meteen verzenden, nu 21 dec helaas nog niets ontvangen, terwijl ik aangegeven heb er heel erg op te wachten, jammer dat Maakt op BergerGEEN INDRUK. Geen goede start van Berger, ik wilden nog meer zaken gaan bestellen, maar wacht daar even mee natuurlijk. Je moet wel meteen betalen als je iets besteld, maar het leveren laat toch wel op zich wachten. Zeer slechte zaak. Heb inmiddels elders besteld en al binnen. Berger zal iets moeten gaan doen als ze me als klant willen behouden. Dit is reeds de 2e x dat me dat bij deze firma over komt. Misleidende reclame ????
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Wij betreuren de vertraging en het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling bij Berger. Goed nieuws: uw bestelling is verzonden. U vindt alle relevante verzenddetails in de e-mail die we zojuist naar u hebben gestuurd. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd uw producten te ontvangen en bieden onze excuses aan dat dit niet het geval was. We nemen uw feedback serieus en werken eraan om onze service te verbeteren. Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om u te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Het Berger team
In de eerste plaats de bestelling naar mij sturen die reeds betaald is. Ik heb al 3 x op het contact formulier en 1x een email gestuurd naar jullie omdat ik nog steeds geen mail van jullie heb ontvangen i.v.m. mijn bestelling. De betaling is reeds gebeurd doch van het product te mogen ontvangen is geen sprake en krijg ik geen gehoor naar, Ik zal nogmaals de gegevens doorgeven via deze weg nu en hopen dat ik nu mijn bestelling mag ontvangen. Bestelnummer: 5004267087 Art nr: 730140 Klantnr: 17488279 Prijs 74,98€ reeds betaald Besteld op 28 maart 2024 Ik voeg de foto bij van mijn bestelling die ik nog steeds NIET heb mogen ontvangen.
MW
M.W. W.
Zaanstad
23 mrt 2024

Webshop is een lachertje.

Nu voor tweede keer iets besteld. Binnen 24 uur verzonden is schijnbaar een fabeltje als je in Nederland iets besteld. Wacht nu alweer 2 weken op een bestelling die 5 tot 6 werkdagen zou duren. In de details van je bestelling zie je niks dus moet je maar raden naar de status. Mailtje gestuurd met de vraag hoe het ermee staat, antwoord is een overzicht van mijn bestelling met een juridisch verhaal over wanneer wel of geen koopovereenkomst. Oftewel ik heb meer dan €1500 overgemaakt en na max. 3 weken hoor je wel of je iets geleverd krijgt of dat we het geld een keer terug storten. Echt laatste keer dat ik hier iets online bestel.
31 mrt 2024

Extreem slechte leveringsservice

Kijk a.u.b. uit met deze partij. Ze leveren gewoon niet uit. Ik heb op 17 maart 2024 twee stoelen en een tafel besteld en het is niet geleverd . Vervolgens wordt er met een transporteur uit Venlo gewerkt die eerst afspreekt om te leveren en dan door Berger wordt teruggefloten . De klantenservice is telefonisch onbereikbaar . Berger schijnt een speciaal ingehuurd transport nodig te hebben om te kunnen leveren . Ik moet er nog over gebeld worden . Voor ruim 359 euro besteld . Ik voel me opgelicht . Geen idee of ik Mijn spullen nog krijg laat staan dat ik mijn geld terugkrijg .
Het product is niet geleverd tot nu toe. We waren thuis en dpd heeft het pakket niet aangeboden en doorgegeven aan seur. Seur heeft het vervolgens niet geleverd op het afleverpunt dat we aangegeven hebben op hun site. Dit is een seur pickup point. Ze hebben het pakket waarschijnlijk proberen te leveren op een moment dat deze winkel dicht was. We hebben deze zaak voorgelegd in een mail aan de klantenservice van Berger. Deze deden hierop niets dan een mail naar ons terug dat het pakket teruggestuurd wordt als we twee keer niet thuis zijn, terwijl wij dus wel thuis waren.
16 apr 2024

Megasat HD 390

Ich habe bei Ihnen einen Satelietempfänger ( Megasat HD 390 ) Da mir von DHL drei verschiedene Daten durchgegeben wurde wann ich den Sat.Empfänger erhalten soll ? Da ich noch arbeiten muß kan ich nicht Urlaubstage nemen Um drauf zu warten .Da Sie den Megasat nicht verschickt haben mit einer Empfangsbestätigung Hat DHL den Apparat zurück geschickt nach dem Apsender und nicht nach DHL Enkhuizen ?????? hätte ich mein Produkt schon lange bekommen. Also geen DHL Mehr .
19 mrt 2024

Eufab Bikelift besteld op 4 maart, levering begin april

Eufab Bikelift besteld op 4 maart en direct betaald. Artikel was 'op voorraad' met een levertijd van 3-5 dagen. Inmiddels moet ik via de site vernemen dat levering is voorzien in week 14 (begin april) Die vertraging van 3-4 weken had Berger moeten melden, maar zowel bij bestelling als daarna heb ik daarover tot nog toe niets gehoord. Bij navraag melden ze alleen iets over een magazijn buiten hun magazijn. Dus Berger, de communicatie op dit punt kan veel beter.

Communicatie en informatie webshop moet beter!

We bestelden een luifel die binnen drie dagen op voorraad zou zijn. Na een week niks gehoord te hebben wilde ik telefonisch contact met het bedrijf opnemen maar de website biedt alleen contact per mail. Na een week reactie op de mail dat ze niet weten wanneer het artikel op voorraad is en geleverd gaat worden. Jammer dat ik zelf achter alle informatie aan moet gaan. We hopen dat het artikel op redelijke termijn nog binnen gaat komen.
24 mei 2024

Pakketje al weken onderweg

Na twee keer formulier ingevuld eindelijk antwoord dat je pakketje nog niet binnen is. Dan moet je een formulier met 4 regels invullen wat ze zelf ook kunnen en niet nodig is om een onderzoek naar een pakketje te starten. Nu weer een dag verder voor je antwoord krijgt. Middels dus een week verder en nog steeds geen duidelijk antwoord. Zo onhandig als er geen telefonisch contact mogelijk is. Voor zo een bedrijf is dat super onhandig.
27 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat er problemen waren bij de levering en dat de verantwoordelijke leveringsdienst de afgesproken leveringsdatum niet is nagekomen. Wij hebben u al informatie gestuurd over de actuele status van uw bestelling en horen graag van u. Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Berger team
14 jan 2024
Ik heb op 28-12-2023 een bedrag betaald voor 2x "Aeros Ultralicht Kussen Regular". Ik heb van jullie vernomen dat jullie er nog één kussen hadden. Dit kussen is mij niet toegestuurd. Daarnaast heb ik een "Bon de retour" ontvangen van € 37,98. Ook dit bedrag is niet op mijn rknr bijgeschreven. Kortom, een hele slechte service. Ik verwacht van u een zeer snelle en klantvriendelijke afhandeling van deze zaak. Groetend Lex Elderenbosch
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u langer moet wachten op de levering van het beschikbare product. Uw bestelling is echter al aan de verantwoordelijke leveringsdienst overhandigd. Wij hebben nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer gedetailleerde informatie. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer er vertragingen optreden, en we willen ons oprecht verontschuldigen. We hebben uw zaak direct opgepakt en zijn ermee bezig om ervoor te zorgen dat uw terugbetaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt. We doen ons uiterste best om de situatie snel op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Uw Berger team