Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.603 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.204 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

22 sep 2023
20 sep 2023
20 sep 2023
23 apr 2024

Service via mail, is onder maatstaaf, De bestelling liep vlotjes tevens de…

Op 6 dec bestelling gedaan na bijna 3 weken bericht dat het waarschijnlijk 24 jan geleverd gaat worden PFFFF

Op 6 dec. een bestelling gedaan , die volgens de site op voorraad waren, dan verwacht je dat dit dezelfde week geregeld wordt. Na ruim een week kreeg ik een berichtje , dat er niet genoeg op voorraad was en dat dit zo vlug mogelijk verstuurd zou worden, na 2 weken een berichtje dat het 24 januari wordt, ze zouden de ene die ze wel hadden meteen verzenden, nu 21 dec helaas nog niets ontvangen, terwijl ik aangegeven heb er heel erg op te wachten, jammer dat Maakt op BergerGEEN INDRUK. Geen goede start van Berger, ik wilden nog meer zaken gaan bestellen, maar wacht daar even mee natuurlijk. Je moet wel meteen betalen als je iets besteld, maar het leveren laat toch wel op zich wachten. Zeer slechte zaak. Heb inmiddels elders besteld en al binnen. Berger zal iets moeten gaan doen als ze me als klant willen behouden. Dit is reeds de 2e x dat me dat bij deze firma over komt. Misleidende reclame ????
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Wij betreuren de vertraging en het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling bij Berger. Goed nieuws: uw bestelling is verzonden. U vindt alle relevante verzenddetails in de e-mail die we zojuist naar u hebben gestuurd. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd uw producten te ontvangen en bieden onze excuses aan dat dit niet het geval was. We nemen uw feedback serieus en werken eraan om onze service te verbeteren. Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om u te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Het Berger team
25 sep 2023

Niet de juiste info gekregen

Ik deed voor de zekerheid navraag of een bepaalde tent van dwt in stock was, volgens de site was ze leverbaar binnen de 3 a 4 werkdagen. Ik kreeg via mail te horen dat ze inderdaad in stock was, dus bestelde ik ze online en betaalde. Twee dagen later krijg ik een mail met de melding dat de tent niet leverbaar is en dat ze niet kunnen beloven dat ik ze voor het einde van de maand (september - wat mijn limiet was) zou ontvangen. Via goede bron verneem ik dat Berger sowieso geen stock heeft van dwt tenten, en dat de productie van de tent die ik bestelde slecht voorzien was in de maand december. Toch even opletten voor je betaalt dus. Ik kreeg mijn geld wel enkele dagen later teruggestort.
Antwoord van Berger Camping
27 sep 2023
Beste klant, Het spijt ons oprecht voor de problemen die zijn ontstaan bij je recente bestelling van de DWT-tent. We begrijpen volledig jouw frustratie en waarderen de feedback die je met ons hebt gedeeld. We hebben je geld al snel teruggeboekt. We hechten veel waarde aan jouw opmerkingen en zullen er hard aan werken om onze processen te verbeteren, zodat dit soort situaties in de toekomst vermeden kunnen worden. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je beter van dienst te zijn. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd klaar om je te assisteren. Met vriendelijke groet, Het Berger-team
In de eerste plaats de bestelling naar mij sturen die reeds betaald is. Ik heb al 3 x op het contact formulier en 1x een email gestuurd naar jullie omdat ik nog steeds geen mail van jullie heb ontvangen i.v.m. mijn bestelling. De betaling is reeds gebeurd doch van het product te mogen ontvangen is geen sprake en krijg ik geen gehoor naar, Ik zal nogmaals de gegevens doorgeven via deze weg nu en hopen dat ik nu mijn bestelling mag ontvangen. Bestelnummer: 5004267087 Art nr: 730140 Klantnr: 17488279 Prijs 74,98€ reeds betaald Besteld op 28 maart 2024 Ik voeg de foto bij van mijn bestelling die ik nog steeds NIET heb mogen ontvangen.
MW
M.W. W.
Zaanstad
23 mrt 2024

Webshop is een lachertje.

Nu voor tweede keer iets besteld. Binnen 24 uur verzonden is schijnbaar een fabeltje als je in Nederland iets besteld. Wacht nu alweer 2 weken op een bestelling die 5 tot 6 werkdagen zou duren. In de details van je bestelling zie je niks dus moet je maar raden naar de status. Mailtje gestuurd met de vraag hoe het ermee staat, antwoord is een overzicht van mijn bestelling met een juridisch verhaal over wanneer wel of geen koopovereenkomst. Oftewel ik heb meer dan €1500 overgemaakt en na max. 3 weken hoor je wel of je iets geleverd krijgt of dat we het geld een keer terug storten. Echt laatste keer dat ik hier iets online bestel.
31 mrt 2024

Extreem slechte leveringsservice

Kijk a.u.b. uit met deze partij. Ze leveren gewoon niet uit. Ik heb op 17 maart 2024 twee stoelen en een tafel besteld en het is niet geleverd . Vervolgens wordt er met een transporteur uit Venlo gewerkt die eerst afspreekt om te leveren en dan door Berger wordt teruggefloten . De klantenservice is telefonisch onbereikbaar . Berger schijnt een speciaal ingehuurd transport nodig te hebben om te kunnen leveren . Ik moet er nog over gebeld worden . Voor ruim 359 euro besteld . Ik voel me opgelicht . Geen idee of ik Mijn spullen nog krijg laat staan dat ik mijn geld terugkrijg .