Babboe Nederland- Logo - Beoordelingen

Babboe Nederland

199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.679 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

De service en klantgerichtheid bevallen mij altijd uitstekend. De kwaliteit van de bakfiets die ik heb is ook helemaal top!

De kwaliteit van de onderdelen is bedroevend. De bakfiets zelf is prima, maar zodra je een mankement hebt gooien ze het op garantie. Net na de garantie brak mijn zadel af. Ik heb moeten smeken om een nieuw zadel, waar ik uiteindelijk 5 maanden op heb moeten wachten ivm niet leverbaar. Ondertussen heb ik de bakfiets 4,5 jaar en is al 2x het achterspatbord doorgeroest. Volgens Babboe omdat ik mijn fiets niet vaak genoeg schoonmaak. M.i. Is een kwaliteitsdingetje. Maar als hij binnen 2 jaar doorroest kan je binnen de garantie een nieuwe krijgen #tip. Na een kleine 3 jaar hield de stuurbediening ermee op wegens vochtproblemen, door een monteur er een nieuwe op laten zetten en deze stopte er na 3 maanden mee. Gelukkig binnen de garantie, maar vervolgens laten ze je er minstens 4 weken op een nieuwe wachten. Volgens de e-mail die ze sturen is hij niet op voorraad, bel ik er achteraan kan hij meteen opgestuurd worden. Heel bijzonder. Ik moet wel zeggen dat het personeel dat ik steeds aan de telefoon heb, me wel goed probeert te helpen. Ben je op zoek naar een relatief goedkope bakfiets met veel onderhoudskosten zou ik voor een Babboe gaan. Wil je kwaliteit, zou ik voor een ander merk gaan. Het is maar een tip. ;-)

Beoordelingen voor Babboe Nederland

11 okt 2023