Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl- Logo - Beoordelingen

Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden658 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

2 nov 2023
31 okt 2023
24 okt 2023
25 okt 2023
Dank je wel voor de beoordeling!
25 okt 2023
Dank je wel voor je beoordeling!
19 okt 2023
19 okt 2023
17 okt 2023
17 okt 2023
1 nov 2023
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, Wat vervelend dat je licenties niet direct werkte. Dat kan soms gebeuren en wij raden dan aan contact met ons op te nemen ipv een review schrijven waarin je verteld dat wij oplichters zijn en je geld zat hebt. Ik heb gezocht naar een support ticket op je email adres & naam maar kan helaas niks vinden. Zou je alsjeblieft contact op willen nemen zodat wij je een werkende licentie toe kunnen sturen? Wij geven namelijk 100% activatie garantie.

2 windows licenties al in gebruik.

Ik heb 2 licentie codes gekregen en beide licenties waren al in gebruik door een andere gebruiker volgens windows licentie beheer. Ik ven geholpen door iemand die me de 2e licentiecode heeft gegeven. Ook die werkte niet en ze snapte niet wat er aan de hand was. Ik zou terug gebeld/gemaild worden. Dat is nog niet gebeurd. Uiteindelijk Windows zelf gebeld en met behulp van een medewerker mijn licentie geactiveerd.
24 nov 2023
Fijn om te horen dat de licentie werkt! Onze excuses dat het langer duurde dan normaal, dat is uiteraard niet de bedoeling.
16 apr 2024

Licenties werken niet en geen geld terug

In wezen had ik de hoop al opgegeven om nog iets van ProductLicenties.nl te horen. Toen ik dan ook een uitgebreide analyse van hun kant ontving waarin excuses werden gemaakt voor de veel te lange reactie/behandel tijd en voor het niet kunnen oplossen van mijn (blijkbaar) specifieke probleem en het terugstorten van mijn gemaakte onkosten, was ik verrast. Daarom mijn beoordeling van 1 naar 3 sterren

valse Windows 11 Pro-licentie

Ik kocht een windows 11 pro licentie van deze site maar de licentie is helemaal nep. toen heb ik contact opgenomen met microsofts en na een lange controle vertelde microsofts me dat de licentie die aan mij verkocht is niet echt is. ik krijg nietszeggende antwoorden op mijn mails van de site hierover. totale oplichterij, koop geen windows licentie van hier, het kost 2 keer meer dan andere sites en de licentie is nep.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, wat vervelend dat de licentie niet direct werkt. Wij verkopen geen nep licenties zoals je ook aan andere reviews wellicht kan zien. Wij geven 100% activatie garantie en helaas zit er soms een rotte appel tussen de licenties, deze vervangen wij dan direct voor een nieuwe, wel werkende licentie. Ik heb je mail verkeer met onze support bekeken en onze antwoorden zijn vrij duidelijk. We vragen om screenshots van de foutcode die je krijg om het probleem te kunnen bepalen en op te lossen. Maar die hebben we helaas niet ontvangen. In je laatste mail vraag je om een retour, dit kunnen wij doorgaans niet doen omdat de licenties niet weer in voorraad genomen kunnen worden. Deze keer zullen we een uitzondering maken en het geld retourneren.
10 okt 2023
Op de productpagina duidelijker aangeven of het een OEM of retail versie betreft. Op de afrekenpagina vermelden of het een OEM of retail versie betreft. Op mijn vraag via Whatsapp of de key overdraagbaar is naar andere pc's werd positief geantwoord. Derhalve schafte ik de key aan, om er vervolgens achter te komen dat het toch een OEM key betrof... Ik werd verkeerd geïnformeerd dus, omdat ik een onlogische vraag stelde, omdat ik tijdens de aanschaf geen feedback kon vinden over wat voor type key ik aan het aanschaffen was.
12 okt 2023
Dat is vervelend om te lezen! Graag hoor ik of wij nog iets voor je kunnen betekenen. Uit de chat geschiedenis via Whatsapp die ik voorbij zag komen met mijn collega Floor zie ik dat er op zowel de shop als in de chat op meerdre plekken duidelijk is aangegeven dat er een verschil is tussen OEM en Retail. Wel gaan we met jouw ticket informatie kijken of we dat nóg duidelijker kunnen maken. Wij vinden het erg vervelend en willen graag frustratie wegnemen voor jou en volgende bezoekers. Support is heel belangrijk voor ons en wij proberen hier dagelijks in de verbeteren.

Niet werkende licenties - W10+Office2021

Twee licenties gekocht, MS Office 2021 voor Windows, code wordt door MS niet herkend. MS Windows 10 Retail, code werkt niet. Ik ben Ict'er en weet hoe codes te activeren e.d. Deze verkochte codes zijn NIET ok. Een week na aankoop nog steeds geen oplossing. Edit: Na slechte beoordeling werd aktie ondernomen. Geld is teruggestort. Note: de mail van 6 Maart was de 4de, 1 Maart was de eerste mail.
11 okt 2023
De licentie sleutel werkte niet was al in gebruik dus bij deze bedankt om 16 € te stelen van mij ga overal slechte recensies zetten van jullie want waarom goede recensies zetten ls jullie geld stelen met gebruikte sleutels gemakkelijk geld verdien ik stuur jullie site door aan Microsoft
12 okt 2023
Dag, Wat vervelend dat u zo negatief over ons denkt en de moeite neemt om op elk systeem een negatieve review te schrijven. Wij doen erg ons best om goede service te leveren maar die kans krijgen wij helaas niet van u. Wij geven namelijk 100% activatie garantie en wanneer een licentie niet werkt geven wij direct een nieuwe licentie. Soms zit er een slechte licentie tussen de batch die wij ontvangen van de leverancier helaas kunnen we daar weinig aan doen. Aan uw schrijfstijl te zien heb ik u volgens mij vanmorgen een mail gestuurd met meer informatie en de vraag wat uw bestelnummer is zodat wij het verder kunnen onderzoeken. De € 16,- die u betaald heeft is geen verloren geld, wij gaan u verder helpen tot uw product geactiveerd is. U mag onze site naar Microsoft sturen maar wij verkopen alleen legale licenties die op basis van het UsedSoft arrest wettelijk verkocht mogen worden in Europa. (Uitspraak van het Europese Gerechtshof)
2 nov 2023
Licenties verkopen die werken of bij de juiste pakket passen. Ik heb Office 2019 Pro Plus (VXDNY-4GCTR-XYHT4-HDPG3-GF6KP) gekocht, 3 uur aan het kloten geweest en uiteindelijk bij concurent gekocht die binnen 5 minuten erop zat inclusief activering. Deze was nog goedkoper ook.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag Milo, Vervelend dat de licentie niet direct werkte. Ik raad het af om licenties weer te geven in een publieke review. De licenties die je hier boven hebt gepost is namelijk wel geldig en te koppelen via het account registratie systeem van Microsoft. Wij geven altijd 100% activatie garantie en hadden je graag verder willen helpen. Ik zie in ons support systeem dat het geld inmiddels is terug gestort aangezien je via een andere weg een licentie aangeschaft had. Excuses voor het ongemak, deze licenties moeten helaas via een specifieke weg geactiveerd worden en die communicatie is mis gegaan (ook in onze support door floor). Ik hoop dat wij je in de toekomst nog eens kunnen helpen met betere support/licenties.
25 nov 2023
Licentie van w11 werkt niet. Nieuwe code opgestuurd gekregen werkt ook niet. Vervolgens geen reactie meer en dus 16 euro weggegooid. Chat is traag en email zou wel niet werken. Als je geen service wilt pdl gebruiken wil je service gok ergens anders wagen
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, Ik zie in ons support systeem dat mijn collega nog bezig is met het onderzoek waarom de nieuwe licentie ook niet werkt. Wij komen hier spoedig op terug. De 16 euro is niet weggegooid!! Wij geven 100% activatie garantie en zullen er alles aan doen om je verder te helpen zodat je windows geactiveerd gaat worden.
Wordt beoordeeld
Helaas code werkte niet. Ook de tweede niet. Aardige hulplijn maar kon er wss ook niets aan doen Gelukkig mijn code weer gevonden en het werkt weer. Geld terug? Tot vandaag geen reactie, denk dat ik het kan afschrijven..
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact willen opnemen met info@productlicenties.nl? Wij zijn iedere dag (inclusief weekend) van 09:00 tot 21:00 geopend. Groet, Wouter PS: Ik help je graag verder!