Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl- Logo - Beoordelingen

Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden658 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

Licentie doet het niet, en nog geen goede hulp ontvangen.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, bedankt voor je review. Jammer dat hij zo laag is.. ik zie in ons support systeem dat je nu een werkende licenties van ons hebt ontvangen en je windows geactiveerd is. Wij geven namelijk 100% activatie garantie en blijven helpen tót dat het echt werkt.
19 apr 2024
Late respons op vraag over een probleem
25 apr 2024
Beste, Dank je wel voor je eerlijke feedback. We zullen het meenemen in de toekomst!
17 apr 2024
Wordt beoordeeld
Nakomen van de beloofde service
25 apr 2024
Beste, Dank je wel voor je eerlijke review. Ik heb de bestelling nagekeken aan de hand van je ordernummer. Ik zie dat de licentie uiteindelijk werkt, wat fijn is om te zien. Dat is uiteraard waar we voor staan! Het kan helaas voorkomen dat er een rotte appel tussen zit. Uiteraard helpen wij je dan om dit netjes op te lossen. Mocht er in de toekomst iets zijn dan helpen we je uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Joris
Licentie werkte niet.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedemiddag, Wat vervelend dat de licentie niet direct werkt. Wij geven 100% activatie garantie en helaas zit er soms een rotte appel tussen de licenties, deze vervangen wij dan direct voor een nieuwe, wel werkende licentie. Echter kan ik niet terugvinden op bestelnummer of e-mail adres dat je contact hebt opgenomen. Zou je contact willen opnemen? Ik help je graag verder!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Jammer om te zien dat je ons een 3 sterren review geeft. Zou je contact willen opnemen met info@productlicenties.nl of de livechat op de website? Wij zijn iedere dag (inclusief weekend) van 09:00 tot 21:00 geopend. Mocht er iets zijn dan lossen we dit graag netjes met je op. Groet, Floor
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor je review via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer zie ik geen corresponderende chat of mail met onze klantenservice. Wij zijn benieuwd naar de reden van deze 3 sterren review. Zou je contact met ons op willen nemen via de chat of mail? Wij zijn iedere dag live (inclusief weekend) van 09:00 uur tot 21:00 uur en zondag 12:00 uur tot 21:00 uur. Groet, Joris