NR1 Motor- Logo - Beoordelingen

NR1 Motor

5.434 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.530 beoordelingen in totaal

18 mei 2024
Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 Motor

Heel boos.

Wie geeft jullie het recht om mijn privé mail adres door te sturen naar derden? Hier wordt ik heel boos om. Er bevind zich al zoveel criminelen op het internet en jullie delen mijn gegevens zonder eerst te vragen.
15 mei 2024
goedemorgen jan, Het is begrijpelijk dat je je zorgen maakt over de privacy van je persoonlijke gegevens. uw gegevens blijven bij ons in ons systeem en deze delen wij niet met derden partijen . met vriendelijke groet , Nr1Motor
Everything is fine except delivery times. Drop shopping is not good. Website states "In stock" but after checkout I find it is up to two weeks delivery time as it comes from their supplier. So it is NOT in stock.
14 apr 2024
producten bekijken voor dat het verzonden wordt of het wel compleet is heb een accu besteld maar was niet compleet maar heb het zelf kunnen oplossen bij deze accu zaten geen blokjes om het boutje vast te zetten
18 apr 2024
goedemiddag theo, Het is vervelend om een product te ontvangen dat niet compleet is, vooral als het iets essentieels mist zoals in jouw geval de blokjes om het boutje vast te zetten bij de accu. Gelukkig kon je het zelf oplossen, maar het zou beter zijn geweest als het product direct compleet was bij ontvangst. Het is altijd een goed idee om producten te controleren zodra je ze ontvangt, zodat je eventuele ontbrekende onderdelen of defecten meteen kunt opmerken en actie kunt ondernemen indien nodig. Heb je nog overwogen om contact op te nemen met de verkoper om hen op de hoogte te brengen van het ontbrekende onderdeel? Zo kunnen ze mogelijk stappen ondernemen. met vriendelijke groet , Nr1Motor
5 mei 2024
Net tankpads aangekocht maar deze kan niet op de tank geplakt worden dit omdat bij 1 pad de plaklaag geheel niet plakkend is en bij de andere tankpad de 3M plaklaag los laat van de tankpad. Dit is erg vreemd.
6 mei 2024
goedemorgen danny, Dat klinkt als een teleurstellende ervaring, vooral omdat tankpads ontworpen zijn om stevig op hun plaats te blijven zitten. Het feit dat de plaklaag niet goed werkt of zelfs loslaat, is zeker niet wat je mag verwachten van een kwaliteitsproduct. Het lijkt erop dat er mogelijk een probleem is met de fabricage of de kwaliteitscontrole van de tankpads. Ik raad je aan om contact op te nemen met ons om ons op de hoogte te stellen van het probleem. we zijin bereid om dit voor je op te lossen door je nieuwe tankpads te sturen die wel goed plakken, of door je een terugbetaling aan te bieden. met vriendelijke groet, Nr1Motor
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Pas reçu l'objet malgré la notification de POSTNL livré le 11/08/2023 a 13h08 (j'étais a mon domicile). C'est pas de la faute de NR1, mais la transaction s'est quand même mal déroulée (un achat a 183€...).
20 mei 2024
Ik kreeg afgelopen woensdag een bericht dat ik mijn bestelling zou krijgen. Heb nog geen bericht gehad en ivm Pinksteren zijn ze pas vanaf dinsdag te bereiken. Tot zover vanavond besteld morgen in huis
21 mei 2024
goedmorgen marjolijn, Het is begrijpelijk dat dit een frustrerende situatie is, terwijl je wacht tot de klantenservice weer beschikbaar is.Vooral als je op een snelle levering rekende. Als je bestelling nog niet is aangekomen en je geen updates hebt ontvangen raden wij aan even contact opnemen met de klantenserive over de status van je pakketje . met vriendelijke groet , Nr1Motor

Sorry....de communicatie is echt…

Sorry....de communicatie is echt slecht. Probeer nu al een paar dagen de bestelling te cancelen maar geen reactie op meerdere emails. Laat het maar bezorgen en dan weer retour maar makkelijk is anders
Antwoord van NR1 Motor
Hallo Martijn. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven, en het spijt ons echt dat je problemen hebt gehad bij het annuleren van je bestelling. We begrijpen dat het vervelend is. Het lijkt erop dat er een misverstand was, omdat we je e-mail pas ontvingen nadat het product was verzonden. Sorry voor de verwarring! We hebben een retoru voor u aangemaakt waarmee u het gratis kunt retourneren. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. MVG Bert NR1motor
10 mei 2024
3x bestelling geanuleerd na week word t verzonden terwijl ik geanuleerd heb! !na week word de bestelling alsnog verzonden!! Kost me 7 euro tssss We vliegen al naar mars! Een verzending duurt week
10 mei 2024
goedemorgen pat , we hebben met u mee gekeken naar uw bestellingen en we hebben u gevraagt of u de bestelling wou annuleren hier hebben wij geen reactie op gehad van u om ze te anuleren vandaar dat ze ook alsnog naar u verzonden zijn , we gaan u een email sturen voor uw gegevens en een terug betaling doen voor de verzendkosten die u heeft gemaakt om ze terug te sturen . met vriendelijke groet, Nr1Motor
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Levering was dag later dan wat de website aangeeft. Jammer, anders 5 sterren. Of gewoon 2 dagen levertijd opgeven ipv vandaag besteld morgen in huis. Verder zijn alle onderdelen prima geleverd.
Pakketje beschadigd ontvangen. Oorzaak zit bij postnl zat ook een sticker op dat de zending geopend was en weer dicht geplakt helaas nu is mijn zending incompleet en doet nt1 motor lastig
Antwoord van NR1 Motor
goedemiddag, wij hebben hier al contact met u over gehad voor de missende producten en zijn al bezig om een oplossing voor u te zoeken om deze snel te kunnen leveren. nogmaals excuses voor het ongemak dt uw pakket beschadigd is maar we nemen dit heel serieus . met vriendelijke groet , Nr1Motor
5 mei 2024
Remblok setje geleverd met maar 3 blokjes inplaats van 4 stuks verpacking was bij hen ook al open geweest en kan niet van transport zijn daar door er rond nog totaal dicht geseald was
6 mei 2024
goedemorgen andre , Het klinkt alsof je een heel frustrerende ervaring hebt gehad met deze levering. Het ontbreken van een remblokje en het feit dat de verpakking al open was toen je het ontving, is zeker niet acceptabel. Dit kan wijzen op een probleem met de kwaliteitscontrole of zelfs op mogelijke nalatigheid tijdens het verpakkingsproces. Ik raad je aan om contact op te nemen met ons ,om ons op de hoogte te stellen van de ontbrekende remblok en de beschadigde verpakking. we zijn bereid moeten zijn om dit probleem voor je op te lossen, hetzij door het ontbrekende remblokje na te sturen, hetzij door je een terugbetaling of vervanging aan te bieden. met vriendelijke groet Nr1Motor
20 apr 2024
Syntrax olie besteld en syntrans olie gekregen. Ik begrijp dat Castrol de naamvoering simpeler gemaakt heeft maar dan zou NR 1 motor niet meer onder de naam syntrax moeten adverteren
22 apr 2024
goedemorgen lutie, Dat klinkt als een vervelende situatie. Het lijkt erop dat er mogelijk een vergissing is opgetreden bij de verzending en je een ander product hebt ontvangen dan wat je had besteld. Het is begrijpelijk dat dit frustrerend kan zijn, vooral als je specifiek een bepaald product nodig had. Als je een product hebt ontvangen dat niet overeenkomt met wat je hebt besteld, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Over wat er is gebeurd en geef aan dat je het juiste product nodig hebt. Vaak kunnen ze je helpen bij het retourneren van het verkeerde product en het versturen van het juiste product. Als NR 1 Motor nog steeds adverteert onder de naam Syntrax terwijl het product nu Syntrans wordt genoemd, kan het inderdaad verwarrend zijn. Vaak willen we onze klanten informeren over deze wijziging in naamvoering, zodat er geen verwarring ontstaat bij het bestellen van producten. met vriendelijke groet , Nr1Motor
JN
Jan N.
Savignac-Lédrier
31 okt 2023

Langere wachttijd

Aanschaf valbescherming kostte 6 dagen i.p.v. "de volgende dag". Ik heb ergens anders maar nieuwe banden gekocht daar de maatvoering van NR1 niet overeen komt met de fabrieksgegevens.
4 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Beweren dat als je voor 22:00 besteld morgen in huis hebt als ze de product op voorraad hebben. Dit is onzin ik wacht nu al 2dagen en als ik ze bel krijg ik geen duidelijk antwoord
13 apr 2024

Niet snel wel goed assortiment

Ik vind de snelheid van verzenden tegenvallen. Ze wekken de indruk snel te verzenden maar in de bestellingen die ik dit jaar heb gedaan zijn pakketjes altijd pas later verzonden.
18 apr 2024
goedemiddag m, Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent over de trage verzending, vooral als de website een snelle levering belooft. Het kan frustrerend zijn als de werkelijkheid niet overeenkomt met de verwachtingen die worden gewekt. Misschien kunnen we je ook uitleggen waarom de verzending vertraagd is als je contact opneemt met ons via de klantenservice . met vriendelijke groet , Nr1Motor
DV
Dennis v.
Eindhoven

Bedankt voor de levering Nr1. Maar het inpakken kan beter.

Dames en heren, Ik ben erg blij dat ik de Koso teller bij jullie heb gekocht. Maar let op het inpakken met dure electronica aub. Het was niet dat wat ik van jullie gewend ben.
Antwoord van NR1 Motor
Dat is inderdaad niet zoals het hoort. We nemen contact op met de desbetreffend afdeling zodat dit in het vervolg niet meer voorkomt. Onze excuses.

Zonder accuzuur

Het was voor mij niet duidelijk genoeg aangegeven dat de accu zonder zuur werd geleverd. Ik had aangegeven het pakket via PostNL te willen ontvangen en het kwam met DHL.
10 mrt 2024
Het bestelde instructieboekje was in erbarmelijk slechte staat. Zeer teleurstellend. Gebruikt OK, maar alle bladzijden aan elkaaar geplakt, dat kan toch iedereen zien.
21 apr 2024
Ik heb de accu nog steeds niet ontvangen. De bezorgdatum was 2 dagen uitgesteld en daarna niets meer gehoord. Ik hoop de accu nog wel te krijgen. Hij is al betaald.
22 apr 2024
goedemorgen paul, Het is begrijpelijk dat je je zorgen maakt nu de accu nog steeds niet is aangekomen, vooral omdat de bezorgdatum al was uitgesteld en je geen verdere updates hebt ontvangen. In dit geval is het verstandig om direct contact op te nemen met de de klantenservice. Geef hen alle relevante informatie, zoals je bestelnummer en de bezorgdatum die was uitgesteld. Vraag om een ​​update over de status van je bestelling en vraag of ze kunnen achterhalen waar de accu zich bevindt. Ze kunnen mogelijk meer informatie verstrekken over eventuele vertragingen of problemen met de bezorging. Als de accu nog steeds niet is verzonden of als er problemen zijn met de levering, zou je ook kunnen vragen naar de mogelijkheid van restitutie of een vervangende zending. Het is belangrijk dat je je recht op een product of terugbetaling behoudt, vooral omdat je de accu al hebt betaald. Hopelijk kunnen we snel een oplossing vinden en ervoor zorgen dat de accu zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. met vriendelijke groet , Nr1Motor
20 okt 2023
Ondanks ingeven van mijn motor met bouwjaar foute stukken opgestuurd gekregen en toch alle verzendkosten moeten betalen bij retour,zonder ik een fout heb gemaakt !
24 okt 2023
We hebben even contact gehad. En kwamen er samen achter dat er het verkeerde bouwjaar is geselecteerd. Bij twijfel kunt u het beste even contact met ons opnemen.