NR1 Motor- Logo - Beoordelingen

NR1 Motor

5.434 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.530 beoordelingen in totaal

18 mei 2024
Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 Motor

Kocht een acculader ! Geen nederlandse gebruiksaanwijzing!
Antwoord van NR1 Motor
Beste Wilfried, Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat het ontbreken van een Nederlandse gebruiksaanwijzing voor de acculader voor wat verwarring heeft gezorgd. We willen graag verduidelijken dat we inderdaad de Nederlandse gebruiksaanwijzing niet rechtstreeks met het product hebben meegeleverd. Onze excuses hiervoor als dit voor ongemak heeft gezorgd. Echter, we willen benadrukken dat alle productinformatie, inclusief de Nederlandse gebruiksaanwijzing, beschikbaar is op onze website. We streven ernaar om onze klanten een uitgebreide online ondersteuning te bieden, inclusief handleidingen en instructievideo's voor al onze producten. Als je nog steeds problemen ondervindt of als er iets is dat we kunnen doen om je te helpen bij het gebruik van de acculader, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om assistentie te bieden en eventuele vragen te beantwoorden. Als je besluit dat de acculader niet aan je verwachtingen voldoet, herinner je er dan aan dat je altijd gebruik kunt maken van ons retourbeleid. We streven ernaar om een soepele en probleemloze retourprocedure te bieden voor al onze klanten. Nogmaals bedankt voor je feedback. We waarderen je eerlijke mening en hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Bert Berkers NR1 motor

Verkeerd geadverteerd

Product dat afgebeeld staat op de advertentie is verkeerd
Ik kan geen factuur terug vinden en verkeerde afmeting
Antwoord van NR1 Motor
goedemiddag , excuses voor het ongemak wij gaan even met u contact opnemen voor de factuur en uw probleem met de afmetingen om u goed te kunnen helpen. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Nee ik heb weinig in te brengen, ik ben zeer tevreden
Antwoord van NR1 Motor
Dat is fijn om te horen . Dankjewel.
7 okt 2023
Hele slechte bestelsite 1week gewacht op me uitlaat
29 sep 2023

Toppers

Snelle levering en produkt was zoals beschreven.
Pakket veel langer onderweg dan beloofd
29 apr 2024
Heb een acu gekocht maar die is kapot
30 apr 2024
goedemorgen raymond, Dat is vervelend om te horen! wij gaan contact met u opnemen om dit op de juiste manier op te lossen voor u . met vriendelijke groet, Nr1Motor
Chinese troep wat 20x over de kop gaat
Antwoord van NR1 Motor
Beste. Bedankt voor je feedback, hoewel het jammer is dat je niet tevreden bent met je aankoop. We willen graag wat opheldering bieden over je opmerkingen. Onze producten worden zorgvuldig geselecteerd en we streven altijd naar de beste kwaliteit voor onze klanten. We begrijpen dat de prijs-kwaliteitverhouding belangrijk is, en we proberen eerlijke prijzen aan te bieden die onze kosten dekken en tegelijkertijd betaalbaar blijven. Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je deze altijd retourneren. We willen graag dat je blij bent met je ervaring bij ons, dus als iets niet aan je verwachtingen voldoet, laat het ons dan weten en we helpen je graag verder. Als je nog vragen hebt of als er iets is wat we kunnen doen om het goed te maken, neem dan gerust contact met ons op via verkoop@nr1motor.nl. We staan voor je klaar! MVG NR1 motor
8 mei 2024
ik heb mijn pakket nog steeds niet???
10 mei 2024
goedemorgen marloes, Het spijt me te horen dat je pakket nog niet is aangekomen. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice ? we kunnen je waarschijnlijk meer informatie geven over de status van je pakket en je helpen bij het vinden van een oplossing. met vriendelijke groet , Nr1Motor
10 mrt 2024
Snelle levering,goede klanten service
27 apr 2024
Beter informeren lange levertijden.
6 mei 2024
goedemorgen roy, Dat is een goede suggestie voor verbetering. Het is belangrijk dat wij onze klanten duidelijk informeren over eventuele lange levertijden, zodat klanten weten wat ze kunnen verwachten voordat ze een aankoop doen. Hierdoor kunnen klanten weloverwogen beslissingen nemen en eventueel alternatieven overwegen als de lange levertijd een probleem is met vriendelijke groet , Nr1Motor
16 mrt 2024
Elke keer verkeerde remschuifen
19 mrt 2024
goedemorgen , we hebben al contact met u opgenomen voor dit . met vriendelijke groet, Nr1Motor
14 nov 2023
Ik vond de levering lang duren
28 apr 2024
Batterij is niet sterk genoeg
6 mei 2024
goedemorgen eddy, Als de batterij niet sterk genoeg is, kan dat zeker een groot probleem zijn, vooral als je afhankelijk bent van het apparaat waarvoor je de batterij hebt gekocht. Het kan verschillende redenen hebben waarom de batterij niet aan de verwachtingen voldoet, zoals een defecte batterij, een verkeerde specificatie voor jouw behoeften, of mogelijk zelfs een probleem met de oplader of het apparaat zelf. Als de batterij recent is gekocht en niet goed presteert, raad ik je aan om contact op te nemen met ons om het probleem te bespreken. Misschien kunnen ze je helpen bij het vinden van een oplossing, zoals het vervangen van de batterij of het verstrekken van technische ondersteuning. met vriendelijke groet, Nr1Motor
5 mei 2024
Alles wordt te laat bezorgd
6 mei 2024
goedemorgen topalov, Dat klinkt erg vervelend. Het kan verschillende redenen hebben waarom alles te laat wordt bezorgd, zoals logistieke problemen, vertragingen tijdens het transport, of mogelijk problemen bij de leverancier zelf. Als alles te laat wordt bezorgd, is het misschien een goed idee om contact op te nemen met de ons om te zien of we meer informatie kunnen geven over de vertragingen en of er stappen zijn die ze kunnen nemen om de situatie te verbeteren. met vriendelijke groet, Nr1Motor
Retour zelf te betalen
Antwoord van NR1 Motor
Helaas werd er nog al eens misbruik gemaakt van ons retourbeleid , waardoor wij genoodzaakt waren om dit aan te passen. Echter is het wel afhankelijk waarom iets retour komt of er daadwerkelijk retour kosten berekend worden of dat wij deze voor onze rekening nemen . Mocht u van mening zijn dat u recht heeft om iets kosteloos naar ons retour te sturen dan horen we het graag.
30 apr 2024
Levertijd niet gehaald
1 mei 2024
goedemorgen rene, Het is begrijpelijk dat je gefrustreerd bent als de afgesproken levertijd niet wordt gehaald en je nu moet wachten. we doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk aan u te leveren helaas door de drukte lukt dit niet altijd helemaal en dit vinden we natuurlijk ontzettend vervelend. we zijn er ook hard mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen ! met vriendelijke groet, Nr1Motor
19 apr 2024
Super trage verzending
22 apr 2024
goedemorgen ties , Het spijt me te horen dat je te maken hebt met een trage verzending. Dat kan zeker frustrerend zijn, vooral als je iets dringends verwacht of gewoon niet kunt wachten om je pakket te ontvangen. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice om te zien of ze meer informatie kunnen verstrekken over de vertraging of om te achterhalen waar je pakket zich bevindt? Soms kan het helpen om direct met hen te communiceren om meer duidelijkheid te krijgen over de situatie. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Nog niets ontvangen!
Antwoord van NR1 Motor
goedemiddag, we hebben u al via de email op de hoogte gesteld over de status van uw pakket , excuses voor het ongemak. met vriendelijke groet, Nr1Motor