123planten.nl- Logo - Beoordelingen

123planten.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.676 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
Ik heb mijn bestelling netjes verpakt en compleet ontvangen. Planten en verzending zijn ook betaalbaar in tegenstelling tot andere planten webshops. De communicatie is nog wel een puntje van verbetering. Een van mijn planten bleek niet voorradig. Dit was niet op de website aangegeven. Pas toen ik een mail stuurde hoe het met mijn bestelling was omdat de dag van de gekozen levering, ik nog geen track en trace had ontvangen. Er werd verteld dat 1 plant niet voorradig is. Deze plant zou op korte termijn weer leverbaar zijn. Dus kon ik kiezen om of deze plant uit mijn bestelling te halen of om te wachten tot de plant weer voorradig was. Ik heb besloten te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling 1 week na de gekozen leverdatum compleet ontvangen. Maar ik had liever eerder een mailtje gehad dat 1 plant niet op voorraad was ipv nadat ik zelf mailde.
MR
Mylène R.
Noord-Brabant

13 aug 2024
Vorige week wilde ik ontvangen watermeters retourneren of omwisselen in watermeters met een andere lengte. Volgens de website moest ik dat per e-masil of telefonisch aanmelden. Ik belde en kreeg het verzoek dat in een e-mail te zetten. Gedaan. Kreeg vervolgens twee antwoorden per e-mail, een nav. mijn e-mail en een nav. de interne telefoonnotitie van degene die me telefonisch te woord stond. Beide e-mails met een standaardtekst zonder instructies waarin vooral werd uitgelegd dat ik geen planten kan retourneren. Dus heb ik een antwoord gekregen zonder dat de e-mail die ik op verzoek stuurde door een mens is gelezen, lijkt mij. Het telefoontje was dus niet zinvol en de e-mail die ik op verzoek stuurde evenmin. Kortom, geen zinvol contact, wel gedoe. Uiteindelijk alles maar 'gewoon' teruggestuurd.

Beoordelingen voor 123planten.nl

16 aug 2024
Bereikbaarheid is een drama. Via de telefoon kom je bij een telefoon centrum die niet kan doorverbinden. Alles moet per email en gemiddeld duurt het 2 tot 3 dagen voor je antwoord krijgt. Je besteld iets voor een bepaalde datum. Zorgt dat je thuis bent en het komt niet. 2 dagen later smorgens krijg je een bericht dat ze 2 uur later komen. Hoe moet je dit regelen???
22 aug 2024
Hoi Helga, we waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je je bestelling ondertussen hebt ontvangen. Mocht je nog problemen ervaren met je bestelling dan horen we het graag. Groeten Team 123planten
16 aug 2024
Onbereikbaar. Via een telefooncentrale die niets weet. Alles moet per email. Dat duurt 2 tot 3 dagen voor je antwoord krijgt. Je kiest dagen van te voren een bezorg datum neemt vrij. En er komt niets ook ook geen info dat het niet komt het pakket is onderweg. 2 dagen later 2 uur voor de bezorging krijg je bericht.
13 aug 2024
Slechte service plant maten kloppen ook niet leveringsdagen worden niet nagekomen. Afspraken die ze met je maken komen ze niet na kortom super slecht en klantonvriendelijk Plantje op de foto zou 12 cm hoog moeten zijn nou bij lange na niet
22 aug 2024
Hoi Vijay, We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. Al vinden we het natuurlijk jammer dat het niet onder positievere omstandigheden is. We zien echter dat je al contact hebt opgenomen met ons supportteam en dat je samen met ons tot een oplossing bent gekomen. Groeten 123planten
13 aug 2024
De plant is op zijn kop vervoerd waardoor de bovenkant van de plant geknakt is slordig voor zo'n dure plant. Ik ben daarom ontevreden. Mevrouw j.c de Groot
22 aug 2024
Hoi Joke, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat vervelend dat je plant op zijn kop is vervoerd. Ik wil je graag vragen contact op te nemen met onze support team info@123planten.nl We kunnen dan hopelijk samen tot een passende oplossing komen. Groeten Team 123planten
13 aug 2024
Als jullie zien dat de bestelling niet klopt, zet deze dan niet aan de kant maar neem contact op met klant. Samen los je dit dan op.
22 aug 2024
Hoi Trees, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat vervelend dat je deze ervaring met ons hebt. Dit hoort niet te gebeuren. Ik zie dat je al contact met mijn collega's hebt gehad en dat het ondertussen is opgelost. We hopen je in de toekomst weer te zien.
13 aug 2024
planten zijn meer dan een week onderweg geweest, daar door kwaliteit veel minder, en het komt totaal niet overeen met de foto.
22 aug 2024
Hoi Mario, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat vervelend dat de planten beschadigd zijn geraakt. Ik wil je graag vragen contact op te nemen met onze support team info@123planten.nl We kunnen dan hopelijk samen tot een passende oplossing komen. Groeten Team 123planten
13 aug 2024
De planten waren een stuk kleiner dan ik verwachtte en eentje kwam niet helemaal netjes aan.
22 aug 2024
Hoi Lisa, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat vervelend dat de planten niet zoals verwacht zijn en dat 1 plant beschadigd is geraakt. Ik wil je graag vragen contact op te nemen met onze support team info@123planten.nl We kunnen dan hopelijk samen tot een passende oplossing komen. Groeten Team 123planten
1 sep 2024
Service verlenen. Fouten erkennen en corrigeren.
4 sep 2024
Goedemorgen Wolter, Bedankt dat je jouw ervaring met ons wil delen. Ik zie dat we inmiddels via de mail contact hebben gehad en het probleem is opgelost. Mocht je toch nog vragen voor ons hebben helpen we je graag verder. Fijne dag! Met vriendelijke groeten, Team 123planten
DPD een ramp
3 sep 2024
4 sep 2024
Beste Arjan, Bedankt voor je review, we waarderen dat je je ervaring met ons wil delen. Ik zie inderdaad dat je contact met onze telefoondienst hebt gehad. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je dit contact niet als positief hebt ervaren. Ik zal dit terugkoppelen naar mijn collega's van deze telefoondienst. Ik begrijp dat je de plant gelukkig wel in goede staat hebt ontvangen, ik ben blij dat je daar tevreden mee bent. Onze excuses voor het ongemak en als we nog wat voor je kunnen betekenen, horen we dat graag. Met vriendelijke groeten, Team 123planten
30 aug 2024
2 sep 2024
Hoi Dennis, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een nare ervaring met ons hebt gehad. Ik zie dat we al contact met je hebben opgenomen, maar geen antwoord hebben gekregen. Kan je misschien reageren zodat we je bestelling zo snel mogelijk kunnen versturen. Dankjewel!
22 aug 2024
Hoi Frits, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik zie dat je wat problemen had met de levertijd van je bestelling maar dat je deze ondertussen al hebt ontvangen. Mocht je nog problemen ervaren neem dan weer contact op met onze support team. Groeten Team 123planten
Geïmporteerde beoordeling

Fijne ervaring, mooie planten, goede serivce

Dit is onze 2e fijne ervaring met 123planten. Bij deze bestelling en de bestelling van afgelopen jaar hadden we verschillende planten en potten voor op kantoor gekocht. Hierbij hadden we ook gebruik gemaakt van de verpotservice. Dit is uitstekend gedaan. De planten zijn heel mooi en zien er gezond uit. Ze worden netjes verpakt voor het vervoer en naar binnen gebracht. Bezorg personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. Tijdens onze eerste ervaring met 123planten hadden we een selectie van planten en potten gemaakt. Hierna zelfs nog een mail ontvangen van een hele vriendelijke medewerker die ons vrijblijvend adviseerde dat het voor de specifieke plant aanbevolen was de ompot 1 maat groter te bestellen. Hierbij werden we heel duidelijk begeleid in het aanpassen van de bestelling.
Geïmporteerde beoordeling

Heel erg tevreden met de kwaliteit en service!

Ik kan niet genoeg benadrukken hoezeer ik onder de indruk ben met mijn recente ervaring bij 123planten.nl. Mijn bestelling bij omvatte watermeters, vulcastrat-korrels (50L!) en een inzethoes voor mijn plantenbak met Strelitzia Reginae. Ik werd op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en kreeg een trackingcode waarmee ik mijn pakketje kon volgen tot aan mijn voordeur. 's Avonds besteld en de volgende ochtend stond de koerier al reeds aan m'n deur! Over snelle service gesproken :-) De zorgvuldige verpakking van de bestelling viel echt op. Het is duidelijk dat 123planten.nl veel aandacht besteedt aan het waarborgen van de kwaliteit van hun producten, zelfs tijdens het transport. Ik ga de komende dagen eens kijken met welke planten ik mijn collectie thuis ga aanvullen!
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mooie en sterke planten bij 123planten!

Dat er verse en sterke planten geleverd zijn door 123planten is voor ons wel bewezen! Door omstandigheden kon ik de geleverde planten na levering (stipt op het afgesproken tijdstip) niet direct uitpakken en in een pot planten. De planten hebben nog 8! dagen in de verpakking doorgebracht. Toen ik de verpakking opende ging ik er eigenlijk vanuit dat ik de planten weg zou kunnen gooien omdat ze zolang zonder water en licht waren geweest. Tot mijn grote verbazing zagen de planten er nog groen en fris uit, ze hadden natuurlijk wel wat water nodig natuurlijk. Ze hadden geen bruine plekken en waren niet uitgedroogd. Nu ze geplant en verzorgd zijn staan ze in volle glorie te groeien en bloeien bij ons op kantoor! Top kwaliteit voor een hele nette prijs bij 123planten!
19 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Helemaal blij met mijn (nep)plantjes.

Ik ben heel tevreden over het bestelproces en de keuze door welke bezorger je je bestelling laat leveren. Voor mij was DHL de beste optie want er zijn vlakbij 2 DHL-servicepunten en daar heb ik die 4 euro extra wel voor over. De bezorging is ook prima verlopen. En natuurlijk ben ik heel blij met mijn (nep)plantjes, ze zijn nauwelijks van echt te onderscheiden, ik heb ze bij echte plantjes gezet, er een foto gemaakt en laat anderen raden welke de nepplantjes zijn - men raadt steeds verkeerd. (het is die grote) Goede ervaring, ik ga t.z.t. nog meer bestellen, nu ik weet wat de kwaliteit is en dat alles goed verloopt. Aanrader.
24 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Super mooie bloempotten voor een hele mooie prijs

Ik had wat vragen over binnen potten zodat mijn 3 bloempotten uiteindelijk niet zouden gaan lekken. Antwoord gekregen van Moniek, ze heeft er gelijk voor gezorgd dat het eenvoudig was om de juiste maat in mijn winkelmandje te zetten. Dus de service is heel erg goed. Verder had ik m'n twijfels over de bezorging met DPD, maar omdat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn heb ik daar toch de keuze voor gemaakt. De bloempotten waren er heel snel. Mijn ervaring is dat als je niet thuis bent het pakket naar een punt wordt gebracht ver weg van mijn huis en het dus retour wordt gestuurd omdat ik het niet op kan halen.
12 okt 2023

Super!

Ik heb nu een aantal keer hier besteld, en heb uitstekende ervaringen. De bestelling wordt altijd snel geleverd en is keurig ingepakt. Een enkele keer is een plantje iets kleiner dan op de foto, maar veel vaker een stuk groter, en regelmatig zitten er ook meerdere planten in één potje. Slde stekjes hebben in mijn ervaring ook altijd een goed wortelsysteem. Ik heb nooit een plant ontvangen die niet gezond was of problemen heeft gekregen. Aan te raden dus! Alleen de namen van planten op de website zijn af en toe wat inconsistent of verwarrend, dus soms is het even goed kijken.
2 mei 2024

Very Supportive Customer Care

I'm absolutely thrilled with my experience at 123Planten! From browsing their extensive selection of greenery to the seamless ordering process and speedy delivery, every step was a delight. The plants arrived in perfect condition, carefully packaged with great attention to detail. Plus, their customer service team was incredibly helpful and responsive when I had a question about caring for one of my new leafy friends. I couldn't be happier with my purchase and will definitely be a repeat customer. Thank you for bringing a little slice of nature into my home!