123planten.nl- Logo - Beoordelingen

123planten.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.676 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
Ik heb mijn bestelling netjes verpakt en compleet ontvangen. Planten en verzending zijn ook betaalbaar in tegenstelling tot andere planten webshops. De communicatie is nog wel een puntje van verbetering. Een van mijn planten bleek niet voorradig. Dit was niet op de website aangegeven. Pas toen ik een mail stuurde hoe het met mijn bestelling was omdat de dag van de gekozen levering, ik nog geen track en trace had ontvangen. Er werd verteld dat 1 plant niet voorradig is. Deze plant zou op korte termijn weer leverbaar zijn. Dus kon ik kiezen om of deze plant uit mijn bestelling te halen of om te wachten tot de plant weer voorradig was. Ik heb besloten te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling 1 week na de gekozen leverdatum compleet ontvangen. Maar ik had liever eerder een mailtje gehad dat 1 plant niet op voorraad was ipv nadat ik zelf mailde.
MR
Mylène R.
Noord-Brabant

13 aug 2024
Vorige week wilde ik ontvangen watermeters retourneren of omwisselen in watermeters met een andere lengte. Volgens de website moest ik dat per e-masil of telefonisch aanmelden. Ik belde en kreeg het verzoek dat in een e-mail te zetten. Gedaan. Kreeg vervolgens twee antwoorden per e-mail, een nav. mijn e-mail en een nav. de interne telefoonnotitie van degene die me telefonisch te woord stond. Beide e-mails met een standaardtekst zonder instructies waarin vooral werd uitgelegd dat ik geen planten kan retourneren. Dus heb ik een antwoord gekregen zonder dat de e-mail die ik op verzoek stuurde door een mens is gelezen, lijkt mij. Het telefoontje was dus niet zinvol en de e-mail die ik op verzoek stuurde evenmin. Kortom, geen zinvol contact, wel gedoe. Uiteindelijk alles maar 'gewoon' teruggestuurd.

Beoordelingen voor 123planten.nl

Geïmporteerde beoordeling

Mooie en gezonde stekjes aan huis geleverd!

Ik heb een grote bestelling geplaatst van meer dan 11 planten en stekjes. Ik ben er heel tevreden mee! De stekjes hebben de shock van de levering goed doorgaan, ondanks de koudere temperaturen van deze maand. Door de verzending waren er enkele stekjes uit hun potje gevallen en lag het zand in de hele doos, maar toch hebben ze het overleefd. Ik vermoed dat ze niet lang in de doos hebben moeten zitten. Drie stekjes waren doordrongen met water, dat leek me wel gek om zo'n natte plantjes te verzenden, maar de anderen waren perfect!
Geïmporteerde beoordeling

Mooie planten en een perfecte service!

Het huis voorzien van een 2e mooie grote plant (incl. pot) en ook nu weer zeer tevreden met de plant, het bestel- en leverproces. De service is ook ongekend. Vermoedelijk zelf een fout gemaakt met bij de bestelling (kleur van de pot) en deze is vervolgens snel en naar volledige tevredenheid opgelost. Ook de bezorger (net als hun klantenservice) van 123planten was vriendelijk en heb ook wat vragen kunnen stellen over de plant die ik eerder besteld had. Kortom.....zeer tevreden over dit mooie bedrijf! Geniet van de dag!

Onverwacht

Het was de 1 ste keer dat ik on-line planten kocht en ik had niet verwacht dat ze zo beschermd en intact, mét een heat pack, zouden toekomen. Het was een test voor mij, maar nu ik het gedaan heb ga ik zeker nog meer bestellen. De plantjes waren super goed verpakt zodanig dat er geen enkel blaadje gekneusd werd. Ik denk ook dat het sterke plantjes zijn aangezien de worteltjes goed ontwikkeld zijn. Ik heb ze met veel liefde uitgeplant en wacht in spanning de verdere groei af. De ervaring was super!
9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goede kwaliteit planten voor een redelijke prijs

Ooit begonnen met planten bestellen bij 123planten in verband met de ruime keuze, tips en de prijs. Het thuis laten bezorgen van planten die we nog niet in het echt hadden gezien vond ik de eerste keer wel spannend. Maar zeer tevreden over de levering en kwaliteit van de planten. Ook is er ruime keuze potten, het laten inpotten is ook een prettige luxe. Al een aantal jaren bestellen wij naar grote tevredenheid grote planten bij 123planten.

fantastisch

Het was de 1ste keer dat ik bij jullie heb bestelt en zal dit in de toekomst zeker nog doen. Levering was op aangegeven dag.planten waren zeer goed verpakt. Planten waren zoals beschreven ,heb ze direkt uitgepakt en de volgende dag op de plaats gezet die ik voorzien had. Mijn vriendinnen waren zeer enthousiast en vinden dat het een meerwaarde geeft aan het interieur. Dus dank u wel voor de mooie planten en zeer goede levering.
Geïmporteerde beoordeling
Superblij met deze plantjes als aanvulling in mijn plantenhuis! De stekjes zijn echt van hele goede kwaliteit en de planten zijn mooi, zonder ziektes of wat dan ook. De verzending gebeurd ook echt met zorg, waardoor er weinig tot geen tijd nodig is om de planten te laten wennen. De diversiteit aan stekjes zorgt er ook voor dat ik op elke plek in mijn huis een passend plantje kan laten groeien.
16 nov 2023

Geweldig

Omdat ik met mijn vingers niet goed kan beoordelen hoe droog, vochtig of nat de aarde is, heb ik een vochtmeter aangeschaft. Bij één van mijn planten was ik nog niet op de helft van de aarde met de sonde toen de wijzer al helemaal naar rechts vloog. Er stond gewoon een laagje water in de sierpot. Daar was ik anders nooit achter gekomen. Apparaatje doet het heel erg goed dus.
Geïmporteerde beoordeling

Kwaliteit samen met ultieme klantvriendelijkheid en perfecte aflevering.

Drie afleveringen van flinke planten tot 100cm. over het afgelopen jaar alle drie thuis afgeleverd en met goede adviezen verzorgd op hun plek gezet. De twee oudere palmen verkeren in een prima gezonde staat. De laatste aanwinst een Dracaena Janet Lind is een prachtige aanwinst in onze kleine tropische verzameling. Er komt over een maand of wat beslist nog een tweede bij.

Top levering en kwaliteit

In de afgelopen weken een aantal planten en toebehoren gekocht. Tevens gemaild over de positie van de te plaatsen planten en erg goed geholpen door de betreffende dames. De ontvangen planten zagen er stuk voor stuk goed uit en middels het vulcastrat en watermeter eenvoudig en goed om te potten. Kortom wij zijn tevreden en er volgen ongetwijfeld meerdere bestelling.
13 okt 2023

Super service!

Bestelde ruim vt voren maar alsnog kwam leverdatum exact op verjaardag dochter uit, na klein notitie (met begrip voor mocht niet lukken) kregen we onze bestelling 2 dagen eerder waardoor we alles mooi konden laten bijkomen vd levering en mooi opotten voor de verjaardag! Op 1 toegetakeld plantje na, maar ook die komt gewoon goed, alles perfect ons dank is groot!
12 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ruim aanbod, planten worden in goede staat geleverd

Ruim aanbod aan planten met een fijne prijs. Er zat wel iets meer tijd tussen de bestelling en levering dan we tegenwoordig gewend zijn, maar eigenlijk vind ik dit geen probleem als de levering daarmee secuurder en eventueel duurzamer gaat. Levering was in ieder geval secuur: alle planten en potjes zijn heelhuids aangekomen. Planten zijn ook van goede kwaliteit.
Geïmporteerde beoordeling

Snel geleverd en goede prijzen

Mijn bestelling werd snel geleverd en ze hanteren fatsoenlijke prijzen vergeleken met andere webshops. Daarnaast is het aanbod ook nog eens zeer ruim. Enige minpuntje: geen bevestiging van verzending met een eventuele track&trace code gekregen. Dus het was gokken of de bezorging op aangegeven datum ook zou plaatsvinden. Dit is wel gebeurd, dus dat is fijn.

Goede en nette levering

Ik ben de laatse jaren erg bezig met luchtzuiverende kamerplanten,en ben dan ook tot nu erg tevereden over al mijn aankopen bij 123planten.Mijn laatste aankoop is een (spathiphyllum sensation - lepelplant) en ik vind hem erg mooi en komt goed overeen met de foto op de website van 123planten.Nieuwe pot met vulkastrat en watermeter.Kortom een blije klant.
19 mrt 2024

Topplant en toplevering!

De ruime keuze qua planten en de verpotservice waren voor mij de reden om voor 123 Planten te kiezen. Zowel het bestelproces als ook de afspraken over de levering waren helder en gemakkelijk. De Yucca op hydrokorrels heeft inmiddels een mooie plek in onze woonkamer gekregen. Een volgende plant bestel ik zonder meer weer bij 123 Planten!
9 mei 2024

prima geholpen

Een bestelling gedaan en aangegeven dat ik het niet via DPD wilde ontvangen gezien onze ervaringen met hun. De meerprijs voor de andere pakketdienst hebben we samen gedeeld. Het pakketje werd, deze keer wel, toch door DPD gebracht 123 planten heeft toen zelf de betaalde meerprijs voor een andere pakketdienst teruggestort. SUPER NETJES
Geïmporteerde beoordeling

Hier heb ik nu echt geen spijt van, wat een mooie planten, wow!

Toen ik de planten voor het eerst zag, toen dacht ik even van zijn dit echte planten ? Zo glimmen, net alsof ze van plastic zijn, maar neen hoor, het zijn wel degelijk echte planten. Ze glimmen van gezondheid, zeer sterke gezonde planten . Ze stralen in mijn woning, een echt zeer goede aanwinst. Ik ben er heel blij mee, zeker weten.
1 mei 2024

Doet wat men adverteert

Mooie en overzichtelijke website met een groot aanbod. Eens de keuze werd gemaakt en de betaling was uitgevoerd, konden wij een prima communicatie ervaren. De plant, die trouwens heel goed was verpakt, werd snel geleverd. Wij kunnen geen verbeterpunten noteren. Op zoek naar een mooie (en grote(re)) plant? Niet aarzelen!
Geïmporteerde beoordeling

Super tevreden en boven verwachting.

Ik heb een Calathea Oppenheimiana gekocht die geweldig verpakt was. Plant was groter en voller als ik verwacht had. Heb ook nog inzethoes, watermeter, vulcastrat, en planten voeding erbij gekocht, alles prima verpakt en afgeleverd. Heb met 123planten een nieuw adres ontdekt waar ik vaker zal bestellen.

Perfecte levering, prachtige pot

Op de duidelijke website heb ik goed mijn keuze kunnen maken. Ik koos voor de pot Gigrio Balloon. Deze was ook heel netjes geprijsd. De pot werd zelfs nog een dag voor de leveringsdatum bezorgd. Netjes geplaatst op de plek die ik doorgegeven had (over de poort gezet). Ik zou hier zeker vaker bestellen.
Geïmporteerde beoordeling

Verzorgde planten en topservice.

Meerdere bestellingen geplaatst en binnen 2 dagen netjes verpakt en thuis geleverd. 1 plantje was niet in voorraad en deze werd uitijdelijk een week later geleverd zonder bezorgkosten. Er zat ook een heatpack bij zodat de planten niet beschadigd worden door de koude. Zeer tevreden over 123planten!