123planten.nl- Logo - Beoordelingen

123planten.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.676 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
Ik heb mijn bestelling netjes verpakt en compleet ontvangen. Planten en verzending zijn ook betaalbaar in tegenstelling tot andere planten webshops. De communicatie is nog wel een puntje van verbetering. Een van mijn planten bleek niet voorradig. Dit was niet op de website aangegeven. Pas toen ik een mail stuurde hoe het met mijn bestelling was omdat de dag van de gekozen levering, ik nog geen track en trace had ontvangen. Er werd verteld dat 1 plant niet voorradig is. Deze plant zou op korte termijn weer leverbaar zijn. Dus kon ik kiezen om of deze plant uit mijn bestelling te halen of om te wachten tot de plant weer voorradig was. Ik heb besloten te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling 1 week na de gekozen leverdatum compleet ontvangen. Maar ik had liever eerder een mailtje gehad dat 1 plant niet op voorraad was ipv nadat ik zelf mailde.
MR
Mylène R.
Noord-Brabant

13 aug 2024
Vorige week wilde ik ontvangen watermeters retourneren of omwisselen in watermeters met een andere lengte. Volgens de website moest ik dat per e-masil of telefonisch aanmelden. Ik belde en kreeg het verzoek dat in een e-mail te zetten. Gedaan. Kreeg vervolgens twee antwoorden per e-mail, een nav. mijn e-mail en een nav. de interne telefoonnotitie van degene die me telefonisch te woord stond. Beide e-mails met een standaardtekst zonder instructies waarin vooral werd uitgelegd dat ik geen planten kan retourneren. Dus heb ik een antwoord gekregen zonder dat de e-mail die ik op verzoek stuurde door een mens is gelezen, lijkt mij. Het telefoontje was dus niet zinvol en de e-mail die ik op verzoek stuurde evenmin. Kortom, geen zinvol contact, wel gedoe. Uiteindelijk alles maar 'gewoon' teruggestuurd.

Beoordelingen voor 123planten.nl

Super bedrijf

Wederom een aantal Kamerplanten binnen laten komen, verpakking is super, planten zijn super. Had ze alleen iets groter verwacht.
Geïmporteerde beoordeling

Goede service en prachtige plant in pot!

Bij de aflevering bleek de meebestelde pot te ontbreken. Dit werd netjes opgepakt en de pot werd alsnog een week later geleverd.

Superformiweldigeindefantakolosachtig!

3 prachtige planten ontvangen in prima staat! Goed en veilig verpakt, snelle levering, eerlijke prijs, … kortom zeer tevreden!
24 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

De plant was gelukkig precies zoals op de afbeelding

De levering duurde iets langer dan verwacht, maar de plant was het helemaal waard. Mooi formaat en gezonde takken/ bladeren.
5 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Echt een hele mooie plant! Goed verpakt en snelle levering.

Goed advies in de omschrijving, de benodigdheden voor een goede verzorging van de plant. Goed verpakt en snelle levering

uitstekend

Wij kopen al een aantal jaren planten bij 123planten.nl. zijn tevreden met der service,kwaliteit en de goede adviezen.
Geïmporteerde beoordeling

Eenvoudig bestellen en snel bezorgen

Makkelijk mooie planten bestellen. Keurig geleverd op afgesproken dagdeel. Planten zijn mooi staan er nu prachtig bij.
Geïmporteerde beoordeling

Met de planten en potten van 123planten is je woning als nieuw

Met een goede en snelle service door 123planten heeft de woning met plant en Pot Fabienne een warm gevoel gekregen
Geïmporteerde beoordeling

Zeer aan te bevelen. Toppie.

Zeer fijne online winkel. Planten zijn snel verstuurd en in perfecte staat geleverd. Dus mijn ervaring is toppie.
23 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mooie goede kwaliteit van de levering

Prachtige planten, ik had cactussen deze werden goed en netjes verpakt. Ik heb jullie aanbeveelt bij vrienden!!!
4 mei 2024

Rondyit super

Uitstekende service Ook geholpen met het bestellen. Goede afspraak gemaakt over de aflevering Ronduit Super
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering van echt mooie producten

Al eerder besteld op deze site, kwalitatief goede en mooie producten die op de juiste wijze geleverd worden.

Geweldig!

Een paar mooie planten uitgezocht en deze zijn zeer snel geleverd. Precies zoals aangegeven. Heel blij mee.

Perfect service!

Great price, quick delivery, very well packed. I am happy with the deal and will return to the shop!

plant te laat

bestelde plant kwam een dag later binnen dan wat er was opgegeven hele dag voor niks thuis gebleven
2 mei 2024

prima bedrijf

Mooie plant, moest er even op wachten, maar werd correct geleverd en fijne uitleg over verzorging!

123 planten,123 ɓezorgd

Hele goede ervaring met 123 planten. Goed verpakt en snelle levering. Ik ga zeker vaker bestellen.
Geïmporteerde beoordeling

Goede prijs, goed aanbod en snelle levering

Plant was alleen bij deze online winkel voor een normale prijs. Snelle levering en goed verpakt.
1 nov 2023

Top

Bij 123planten een mooie pot gevonden voor op het terras! Keurig door hen thuis afgeleverd, top!
Geïmporteerde beoordeling

Uitstekende kwaliteit en keurig verpakt

Uitstekende kwaliteit, snelle bezorging en keurig verpakt zodat het in goede orde wordt bezorgd